AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #1 Skrevet 5. september 2023 Noen som har spilt et eller flere av Zelda spillene og kan anbefale ett? Eventuelt et annet spill til switch som er bra. Anonymkode: 06745...bee
GammelKaktus Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 Zelda er alltid bra, Breath of the wild og Tears of the kingdom er fantastisk. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #3 Skrevet 5. september 2023 Stardew valley 😍 Anonymkode: d4155...e49
Fame Skrevet 5. september 2023 #4 Skrevet 5. september 2023 Jeg har spilt så og si alle. Ikke fan av Tears of the Kingdom, men alle de andre er superb Ingenting som slår Ocarina of Time 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #5 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Stardew valley 😍 Anonymkode: d4155...e49 Det har jeg for trodde der var litt lignende animal crossing, men ble for elendig grafikk. Anonymkode: 06745...bee
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #6 Skrevet 5. september 2023 FrøkenMånestråle skrev (4 minutter siden): Zelda er alltid bra, Breath of the wild og Tears of the kingdom er fantastisk. Ok. Tears of kingdom er vel nyeste så vurderer det. Anonymkode: 06745...bee
GammelKaktus Skrevet 5. september 2023 #7 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok. Tears of kingdom er vel nyeste så vurderer det. Anonymkode: 06745...bee Ville tatt Breath of the wild først da det kom først og er helt amazing.
GammelKaktus Skrevet 5. september 2023 #8 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det har jeg for trodde der var litt lignende animal crossing, men ble for elendig grafikk. Anonymkode: 06745...bee Stardew Valley er gøy, det spiller jeg på pc. grafikk som vi hadde i gamle dager.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #9 Skrevet 5. september 2023 FrøkenMånestråle skrev (Akkurat nå): Ville tatt Breath of the wild først da det kom først og er helt amazing. Ok, da gjør jeg det. Anonymkode: 06745...bee
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #10 Skrevet 5. september 2023 FrøkenMånestråle skrev (1 minutt siden): Stardew Valley er gøy, det spiller jeg på pc. grafikk som vi hadde i gamle dager. Ja har nintendo nes og prøvde spille de gamle spillene fra barndommen, men ble ikke det samme. Likte godt animal crossing da. Anonymkode: 06745...bee
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #11 Skrevet 5. september 2023 Finnes det Yoshi spill til switch? Anonymkode: 6450b...073
Rosa Gnom Skrevet 5. september 2023 #12 Skrevet 5. september 2023 Alt av mario anbefales! AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Finnes det Yoshi spill til switch? Anonymkode: 6450b...073 Ja! Det finnes flere. Jeg har også nintendo abonoment. Det gjør at jeg kan spille nes,snes,gameboy spill på switch også. Begynner å bli ett ganske stort bibliotek!
Lill3My Skrevet 5. september 2023 #13 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Noen som har spilt et eller flere av Zelda spillene og kan anbefale ett? Eventuelt et annet spill til switch som er bra. Anonymkode: 06745...bee Hvilke type spill liker du da? Strategi, plattformer, utforskende, taktikk? Skal du spille Zelda, ville jeg gjort BOTW først, for da har du end TOTK å glede deg til etterpå. Motsatt rekkefølge tror jeg blir litt nedtur, Ellers er MARIO Odessy en must! Er også veldig glad i Ori. Tinykin er også vel verdt det, en skikkelig perle av et spill mange nok har oversett. for mer «chill» - Animal Crossing 1
Rosa Gnom Skrevet 5. september 2023 #14 Skrevet 5. september 2023 Stemmer for Mario Odessy ! kjempe bra spill. Luigis mansion er også knall ! Spilt igjenom det flere ganger med guttungen. Gøy co-op. Er lettere å komme med tips hvis du sier litt mer om hva du liker ! Det finnes tusenvis av spill på switch :))
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #15 Skrevet 5. september 2023 Lill3My skrev (1 minutt siden): Hvilke type spill liker du da? Strategi, plattformer, utforskende, taktikk? Skal du spille Zelda, ville jeg gjort BOTW først, for da har du end TOTK å glede deg til etterpå. Motsatt rekkefølge tror jeg blir litt nedtur, Ellers er MARIO Odessy en must! Er også veldig glad i Ori. Tinykin er også vel verdt det, en skikkelig perle av et spill mange nok har oversett. for mer «chill» - Animal Crossing Liker animal crossing, og har spilt de fleste mario spillene. Spilt mye forskjellig før både pc-spill og PlayStation, men håper jo Zelda blir bra har bestilt breath of the wild. Anonymkode: 06745...bee
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #16 Skrevet 5. september 2023 Rosa Gnom skrev (2 minutter siden): Stemmer for Mario Odessy ! kjempe bra spill. Luigis mansion er også knall ! Spilt igjenom det flere ganger med guttungen. Gøy co-op. Er lettere å komme med tips hvis du sier litt mer om hva du liker ! Det finnes tusenvis av spill på switch :)) Ja, spilt gjennom Mario Odyssey. Tenkte prøve noe nytt så har kjøpt Zelda nå. Kanskje det nye Harry Potter også er bra. Anonymkode: 06745...bee
Rosa Gnom Skrevet 5. september 2023 #17 Skrevet 5. september 2023 Zelda er bra! Selv så sitter jeg å venter på Har trua! 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #18 Skrevet 5. september 2023 Rosa Gnom skrev (2 minutter siden): Zelda er bra! Selv så sitter jeg å venter på Har trua! Ja mulig jeg må kjøpe dette også, har litt sansen fra de tradisjonelle plattformspillene. Anonymkode: 06745...bee
Rosa Gnom Skrevet 5. september 2023 #19 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja mulig jeg må kjøpe dette også, har litt sansen fra de tradisjonelle plattformspillene. Anonymkode: 06745...bee Jeg og! Elsker Mario. Mye nostalgi 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #20 Skrevet 5. september 2023 Breath of the wild Anonymkode: ccabc...ed6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå