AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #1 Skrevet 5. september 2023 Så, jeg har et lite spørsmål om en fyr jeg har kjent i mange år. Fra min side mener jeg at det alltid har vært en liten gnist der, og det samme tror jeg han tenker. Han er egentlig en veldig ordentlig person av seg, men for mange år siden da han var ganske ung skrev han masse meldinger om vi skulle møtes og sånt. Da hadde jeg kjæreste og han og kjæresten min var i tillegg ganske gode venner. Har alltid vært veldig god stemning når vi har møttes så i fra min side så har det alltid vært noe der. For tre år siden kom vi hverandre litt nærmere og vi lå. Men dagen etter kjørte han meg bare hjem og oppførte seg rart etterpå. Vi har vært mye sammen på fester og alt, men de siste ukene har han begynt og sende meldinger til meg der han har beklaga seg sikkelig. Og det har skjedd to helger på rad. Så jeg spurte han ansikt til ansikt i helgen og da sa han at han ville bli et bedre menneske bare. Når jeg spurte om hvorfor dette kom opp nå, sa han at når han hadde studert nå i vinter hadde de begynt og snakke om damer og da hadde han tenkt på dette. Det som er morsomt er at jeg har jo ikke tenkt på det i det hele tatt. Jeg sa at på den tiden hadde jeg følelser, noe han ikke kunne relatere seg til. Men han sa at det var så mye dumme og rare ting jeg gjorde på den tiden. Som gjorde at han trakk seg unna, men at han hadde følelser for meg før alt det skjedde. Vi planla også at vi skulle sove sammen i helgen etter fest, han tok kontakt men jeg hadde sovna. Hvorfor tar han kontakt nå så mange år etter og hva ønsker han? Skjønner virkelig ingenting Anonymkode: 7aa1c...f57
Andro Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 De to mest sannsynlige scenarier: - Han syns at han var en kødd som bare dro etter å ha fått deg til køys, og vil høre om du er tilgivende. - Han vil ha deg til køys igjen,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå