AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #1 Skrevet 5. september 2023 Hvordan forholder dere til en person som vil snakke lenge og mye om dagene? Noen dere evt ikke har møtt enda? Jeg ble kjent med ei, og hun ringer sånn 4-5 ganger daglig og skal snakke lenge, spesielt mye om de samme temaene. Man blir jo litt lei til slutt, hvordan forholdere dere til sånne? Anonymkode: 57d76...d18
remix2020 Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan forholder dere til en person som vil snakke lenge og mye om dagene? Noen dere evt ikke har møtt enda? Jeg ble kjent med ei, og hun ringer sånn 4-5 ganger daglig og skal snakke lenge, spesielt mye om de samme temaene. Man blir jo litt lei til slutt, hvordan forholdere dere til sånne? Anonymkode: 57d76...d18 Kan du ikke foreslå at dere møtes? Ta en kaféprat så får dere begge kjenne på kjemien mellom dere.
Diana Skrevet 5. september 2023 #3 Skrevet 5. september 2023 Jeg hater å prate i tlf, og sender mld fremfor å ringe hvis jeg kan. Så for meg hadde det der vært helt uaktuelt. Kvinne 34 1
makkapakka Skrevet 5. september 2023 #4 Skrevet 5. september 2023 (endret) Om dagen er jeg på jobb og tar bare nødtelefon fra private, etter jobb går d mest i snap og sms Skjønner ikke Langangen samtaler hele dagen, hadde klikka Endret 5. september 2023 av makkapakka
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #5 Skrevet 5. september 2023 Det hadde blitt alt for mye for meg kan du ikke si at det blir for mye da? I stede for mange samtaler vær dag avtale er tidspunkt dere ringes? Det har jeg syns vært koslig. Fast samtale vær kveld før leggetid feks. Du setter rammene. Anonymkode: 4bf6a...0c8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #6 Skrevet 5. september 2023 Sånne orker jeg ikke, skygger banen. Anonymkode: cb743...21f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå