Gå til innhold

Jeg trenger motivasjon!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynte på Grete Roede kurs den 9. januar og gikk den første uken ned 1,3 kilo og nå nærmer det seg neste veiedag (nå på mandag) og jeg har smugveid meg og har visst bare gått ned 200 gram :tristbla: (Vekten min viser likt som vekten på kurset).

Jeg har gjort akkurat som jeg gjorde i forrige uke, trent omtrent like mye også, så hvordan kan dette ha seg?

Kan noen motivere meg til å fortsette?

Jeg trenger virkelig å gå ned i vekt.. har 15 kg for mye.. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeline
Skrevet

Ikke ta sorgene på forskudd. Slik snikveiing er ikke til å stole på. For å få riktig resultat bør du veie deg en gang i uka og på samme tid (f.eks. om morgenen). Vekta kan variere en del igjennom uka og derfor kan du fremdeles få et bra resultat på mandag. Husk også på at mange også får en del væske i kroppen uka før mensen. Selv om resultatet på mandag skulle bli dårligere enn forventet så bør du fortsette på opplegget ditt. Av erfaring vet jeg at vekta kan stå i ro en uke eller to for så å ta et skikkelig hopp nedover. Så ikke fortvil, men hold ut. Dette klarer du.

Skrevet

Mulig du har rett. Nå har jeg nettopp hatt mensen da så det er neppe vann i kroppen pga det..

Får håpe det går fint på mandag og skal prøve så godt jeg kan å følge opplegget mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...