Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er gravid 12+4 og er så bekymret for MA at jeg ikke klarer å nyte tiden. Har sett sprell levende foster på ultralyder både 7+6, 9+5 og 12+1, og vet godt at jeg har statistikken på min side. Likevel er det alt jeg klarer å tenke på, og vil helst flytte inn på ultralydklinikken😅 noen som sitter/har satt med samme tanker som klarte å slappe av etterhvert? Føles helt håpløst akkuratt nå🙃

Anonymkode: de575...361

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hei.

Er gravid 12+4 og er så bekymret for MA at jeg ikke klarer å nyte tiden. Har sett sprell levende foster på ultralyder både 7+6, 9+5 og 12+1, og vet godt at jeg har statistikken på min side. Likevel er det alt jeg klarer å tenke på, og vil helst flytte inn på ultralydklinikken😅 noen som sitter/har satt med samme tanker som klarte å slappe av etterhvert? Føles helt håpløst akkuratt nå🙃

Anonymkode: de575...361

Jeg hadde samme tanke og det som hjalp meg var en doppler hjemme som jeg kunne bruke når jeg ble veldig stressa. Vet det ikke anbefales da det er en falsk trygghet, men det hjalp meg ^^, Jeg var egentlig stressa helt frem til rundt uke 22. Tror det er vanskelig å unngå

Anonymkode: a06b4...762

Skrevet

Jeg hadde samme problem. Har desverre ikke noen gode råd❤️ jeg lå våken om natten, slet med smerter som ga meg panikk. Hadde heldigvis verdens beste mann som lå våken med meg om natten når jeg virkelig slet og bare snakket med meg om alt og ingenting til jeg roet meg ❤️  jeg fikk nærmest panikk når folk fikk vite at jeg var gravid for jeg var så sikker på at alt kom til å gå dårlig. Klarte nesten ikke å smile engang når jeg var på ultralyd i uke 18. For jeg var sikker på at noe var feil. Selv om legen forsikret meg om at alt var perfekt. Det var ikke før jeg kjente gode bevegelser hver eneste dag at jeg endelig klarte å slappe av og nyte at jeg er gravid. Nå skal jeg snart føde, og selv om jeg fortsatt har litt vonde tanker kan jeg bare legge meg ned, kjenne litt på magen og bli helt rolig og glad når jeg kjenner det lille nurket røre på seg ❤️

Så jeg har ingen råd, da jeg selv ikke fant en løsning. Men det blir bedre jo lenger ut du kommer! ❤️

Anonymkode: 07d27...9cf

• Hjerte 3
Skrevet

Jeg hadde en MA i mitt første svangerskap. Mitt andre svangerskap gikk bra og vi har en frisk og nydelig gutt. Men bekymringene om ny MA gikk aldri over, dessverre. 

Anonymkode: 100bd...34d

Skrevet

Det gikk ikke over før jeg begynte å kjenne liv daglig, etter uke 17. Det er mye enklere sagt enn gjort å legge fra seg disse tankene! Spesielt når en opplever litt blødninger som jeg gjorde (helt uskyldige, jeg har veldig skjøre slimhinner). Doppler hjalp meg også, men noen ganger fant jeg ikke fosterlyden og ble skremt. Baby hadde bare gjemt seg godt. Er 26 uker i dag og baby er sprell levende 🩷

Hold ut!

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...