Gå til innhold

Ring designer?

Glede

Anbefalte innlegg

Vi har veldig lyst til å lage gifte ringer av gull og jade. Jade for de som lurer er grønn stein. Første gang vi snakket sammen var det om at vi begge hadde et smykke i denne steinen. Vi har kjøpt helt grønne jade ringer og tenkte en stund på å bruke disse som gifte ringer, men steinen har et svakt punk og det er en mulighet for at de sprekker.

Vi tenkte derfor på å ta en bit av jade ringen og lage noe av den og en vanlig gullring.

Spørsmålet er derfor, hvor finner man ring designere i oslo, har vært innom endel gullsmeder men ingen kan, gjør dette.

Takknemlig for svar

glede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kan dere ikke sjekke med Märtha og Ari da? Hans bestefar kan kanskje hjelpe dere? icon_cool.gif

(Bare spøk altså, jeg har nemlig ikke peiling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå i kunsthåndverksbutikker. Der er det sikkert mange smykkedesignere som har smykker utstilt. Få med deg brosjyrer med navn, eller spør betjeningen, så kan du ta kontakt med designeren selv. Eller hva med en gullsmedskole? (Tror det er en i Fredsrikstad)

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får våre ringer laget av en designer hos David Andersen på Egertorget i Oslo. De virker veldig flinke der, og du kan jo ringe dit for å høre om de kan gjøre en sånn jobb!

De tok seg veldig god tid til oss - tror vi satt der i over en time. God service!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Moss er det en veldig flink fyr som flere av mine venner har brukt. Han heter Solberg (ja, det er Ari-family!). Og veien er ikke lang fra Oslo til Moss.......12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det ligger en smykkedesigner butikk i Drammensveien ved Solli plass, vis a vis InDex bygget.

Ellers tror jeg det ligger en smykkedesigner butikk ved Arkaden, i det gamle mursteinsbygget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...