Gjest Noskapin Skrevet 5. september 2023 #1 Skrevet 5. september 2023 Tanker og spørsmål rundt utroskap. Her tenker jeg det ikke er forskjell på kjønn, eller kjønnssammensetning i forholdet. Senario: Du er singel... og på en eller annen måte kommer på flørten med en... som utvikler seg.... men viser seg at vedkommende er i et forhold. Hva skjer/tenker du da? Du føler deg "beæret" over at vedkommende holder på med deg når hen er i et forhold. Du avbryter, for å ikke føkke opp et forhold. Du er ego og vil fortsette fordi det får deg til å føle bedre. Vedkommende vil ut av forhold og satse på deg..... blir du da skeptisk siden perso en allerede er utro.... da kan jo du bli bedratt selv. Er selv singel...kall det "vocel" (voulenteer celibasy)
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 Tenker hadet bra. Blir ikke beæret av at vedkommende er rotete. Anonymkode: bbbfe...26d 4 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #3 Skrevet 5. september 2023 Hadde kuttet all kontakt og blokkert. Liker ikke mennesker som er utro. Anonymkode: a3563...fb1 4
Rosa Gnom Skrevet 5. september 2023 #4 Skrevet 5. september 2023 Jeg hadde kjeftet henne huden full først og fremst for så å blokkere. En gang utro, alltid utro. Rent søppel. 4
Gjest WhisperingWind Skrevet 5. september 2023 #5 Skrevet 5. september 2023 Hadde en mann løyet til meg om å være singel og innledet et forhold til meg hadde jeg blitt forbanna. Dumpet han på flekken og ringt dama😎
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #6 Skrevet 5. september 2023 Hadde dumpet ham pga. løgnen. Om jeg hadde truffet en og vi falt for hverandre og han fortalte at han var på vei ut av et forhold, da hadde jeg kuttet kontakten og bedt ham om å ev. ta kontakt når han var singel og bodde for seg selv, og se hvor jeg var i livet da. Anonymkode: 8fa4e...37b 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #7 Skrevet 5. september 2023 Dette har jeg vert borti. Ble ikke beæret. Fortsatte ikke pga skulle føle meg bra. Følte meg ikke ego. Fortsatte fordi begge ville. Var ikke skeptisk til at han var utro. Så ingenting av dine alternativer passet meg. Anonymkode: c97ab...6dc
exictence Skrevet 5. september 2023 #8 Skrevet 5. september 2023 Tror jeg hadde lyttet til fornuften der gitt, og sagt farvel forever 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #9 Skrevet 5. september 2023 Jeg har vært der. Jeg var den andre kvinnen, lenge. Vi var tho veldig enige om at det kunne aldri bli oss. Han er idag singel. Anonymkode: 825db...253 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #10 Skrevet 5. september 2023 Totalt uaktuell start på ett forhold for min del, for da vet jeg at hun lett kan være utro, og jeg kunne aldri stolt helt på henne Anonymkode: 8760c...4a7 1
Nymerïa Skrevet 5. september 2023 #11 Skrevet 5. september 2023 (endret) Noskapin skrev (1 time siden): Du føler deg "beæret" over at vedkommende holder på med deg når hen er i et forhold. Nå er jeg i forhold, men det spiller egentlig ikke så stor rolle. Jeg føler det motsatte av å være beæret, jeg føler meg fornærmet. Hva sier det egentlig om personens syn på meg at han tror jeg blir med på et sånt opplegg? Og hvis jeg var singel så måtte han vel gå ut i fra at jeg ønsket en partner for meg selv, ikke å være den skitne lille hemmeligheten til en godt etablert mann. Jeg synes det er nedlatende og klarer ikke etter beste evne å forstå at dette skal være noen ære. At noen tror du tar til takke med smuler er virkelig ikke noe kompliment. Endret 5. september 2023 av Nymerïa 2
SPOCA Skrevet 5. september 2023 #12 Skrevet 5. september 2023 Jeg blir sint og avbryter. Slike mannfolk har jeg ikke bruk for. 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #13 Skrevet 5. september 2023 Har hatt affære med en gift mann. Følte meg ikke "beæret". Jeg var bare forelsket. Jeg tror heller ikke folk flest frykter at han sikkert vil bedra dem også, man tror jo man er spesiell, ikke sant. Med han her så var jeg jo det også. Vi elsket hverandre. Gjør det vel fremdeles. Forholdet gikk over av de vanlige årsakene, da.. en affære er ikke noe gøy i lengden når det blir sterke følelser og når han som skal forlate kona ikke bare utsetter, men begynner å vingle og tvile og trekke seg på ting som er lovet og begge to bare sliter veldig med hele opplegget på hver sin måte og det bare blir krangling og tårer til begge tenker at det beste er å avslutte. Nå driver han faktisk og skiller seg da, endelig. Har nettopp flyttet ut. Kanskje vi tar opp tråden igjen en dag. Men jeg tar ikke i han med ildtang igjen før han har vært separert en god stund, kanskje ikke før skilsmissepapirene er signert. Har lært på den harde måten å ikke involverte meg med gifte igjen. Selv når de egentlig vet de skal skille seg, når det på ingen måte er løgn elelr noe "elskerinnetale" at de skal ut av det ekteskapet, så kan de bruke årevis på det. Anonymkode: 8d026...42d 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #14 Skrevet 5. september 2023 Hadde forhold til en mann med samboer i noen år. Han forførte meg mens jeg var sårbar i en tøff periode. Dette visste han og spilte på det. Ingen unnskyldning og absolutt ikke synd på meg, men jeg fikk følelser - han fikk ikke det. Noen hadde sett at han var hos meg og sladra til samboeren hans. Vet ikke hva han sa til henne - iallefall ikke sannheten, for de er fortsatt sammen. Anonymkode: 46867...fc7 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #15 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hadde forhold til en mann med samboer i noen år. Han forførte meg mens jeg var sårbar i en tøff periode. Dette visste han og spilte på det. Ingen unnskyldning og absolutt ikke synd på meg, men jeg fikk følelser - han fikk ikke det. Noen hadde sett at han var hos meg og sladra til samboeren hans. Vet ikke hva han sa til henne - iallefall ikke sannheten, for de er fortsatt sammen. Anonymkode: 46867...fc7 Du vet at aller fleste par jobber seg gjennom kriser (som f.eks. utroskap- spesielt vist det ikke var følelser i bildet). Den virkelige verden er ikke som KG der det er om å gjøre å dumpe noen så fort som mulig. I den virkelige verden er det kjærlighet, levd liv, opp- og nedturer sammen; og da må det være rom for at mennesker kan gjøre feil om de angrer seg og lærer noe. Jeg blir ikke akkurat "beæret" når jeg får oppmerksomhet fra menn om jeg er ute på byn, men det er jo hyggelig å bli sett og anerkjent. Jeg villet aldri rotet meg bort i noen som var i ett forhold, slike menn holder jeg meg unna! Har ikke hørt om begrepet Vocel før, men skjønner godt TS. Bedre å være alene enn sammen med noen "bare for å være sammen med noen".. 😉 Anonymkode: 0f689...0d3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #16 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du vet at aller fleste par jobber seg gjennom kriser (som f.eks. utroskap- spesielt vist det ikke var følelser i bildet). Den virkelige verden er ikke som KG der det er om å gjøre å dumpe noen så fort som mulig. I den virkelige verden er det kjærlighet, levd liv, opp- og nedturer sammen; og da må det være rom for at mennesker kan gjøre feil om de angrer seg og lærer noe. Jeg blir ikke akkurat "beæret" når jeg får oppmerksomhet fra menn om jeg er ute på byn, men det er jo hyggelig å bli sett og anerkjent. Jeg villet aldri rotet meg bort i noen som var i ett forhold, slike menn holder jeg meg unna! Har ikke hørt om begrepet Vocel før, men skjønner godt TS. Bedre å være alene enn sammen med noen "bare for å være sammen med noen".. 😉 Anonymkode: 0f689...0d3 Jeg kjenner flere så har satset på forholdet etter utroskap og flere av dem sier at de har kommet styrket ut av det - i starten. Alle forholdene har endt etter hvert og utroskapen har ligget i bunn, selv etter mange år. Tilliten blir aldri det samme igjen. Selvbildet blir aldri det samme igjen. Jeg elsker mannen min og det livet vi har bygd sammen gjennom 15 år. Hadde jeg noen sinne klart å leve som normalt igjen hvis han hadde vært utro? Nei. Hadde jeg forlatt ham på flekken? Jeg liker å tro det, men tanken på et liv uten ham knuser meg. Likevel vet jeg at det hadde vært det beste basert på de parene som har vært gjennom utroskap og hvordan jeg kjenner meg selv. Jeg ville nok aldri ha følt meg bra nok. Var ikke jeg verdt å holde pikken i buksa for? Var noen minutter med kuken i en annen kvinne verdt å risikere samlivet vårt for? Jeg ville nok også ha vært bitter, kontrollerende og sjalu. Det hadde ikke gjort forholdet eller barna noe godt. Nei, det beste hadde vært om jeg da hadde gått. Forholdet hadde da ikke røket for at JEG ga opp, men for at HAN valgte å ødelegge oss. Når det kommer til scenarioet i HI: jeg hadde avsluttet forholdet på flekken. Jeg hadde ikke klart å leve med at jeg var en brikke i noe som kunne ha ødelagt en annen kvinne. Jeg har alltid gitt avskjed på grått papir når opptatte menn har prøvd seg. Har aldri følt meg beæret heller. Hadde heller aldri kunnet gått inn i et forhold med en slik mann. En mann som er villig til å ødelegge det mennesket som skal være ham nærmest…. Anonymkode: dd4fe...ace 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #17 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg kjenner flere så har satset på forholdet etter utroskap og flere av dem sier at de har kommet styrket ut av det - i starten. Alle forholdene har endt etter hvert og utroskapen har ligget i bunn, selv etter mange år. Tilliten blir aldri det samme igjen. Selvbildet blir aldri det samme igjen. Jeg elsker mannen min og det livet vi har bygd sammen gjennom 15 år. Hadde jeg noen sinne klart å leve som normalt igjen hvis han hadde vært utro? Nei. Hadde jeg forlatt ham på flekken? Jeg liker å tro det, men tanken på et liv uten ham knuser meg. Likevel vet jeg at det hadde vært det beste basert på de parene som har vært gjennom utroskap og hvordan jeg kjenner meg selv. Jeg ville nok aldri ha følt meg bra nok. Var ikke jeg verdt å holde pikken i buksa for? Var noen minutter med kuken i en annen kvinne verdt å risikere samlivet vårt for? Jeg ville nok også ha vært bitter, kontrollerende og sjalu. Det hadde ikke gjort forholdet eller barna noe godt. Nei, det beste hadde vært om jeg da hadde gått. Forholdet hadde da ikke røket for at JEG ga opp, men for at HAN valgte å ødelegge oss. Når det kommer til scenarioet i HI: jeg hadde avsluttet forholdet på flekken. Jeg hadde ikke klart å leve med at jeg var en brikke i noe som kunne ha ødelagt en annen kvinne. Jeg har alltid gitt avskjed på grått papir når opptatte menn har prøvd seg. Har aldri følt meg beæret heller. Hadde heller aldri kunnet gått inn i et forhold med en slik mann. En mann som er villig til å ødelegge det mennesket som skal være ham nærmest…. Anonymkode: dd4fe...ace Ojsann! Traff jeg en nerve? Dette er KG, ikke ta ting så personlig da 😂 Anonymkode: 0f689...0d3
Kipling Skrevet 6. september 2023 #18 Skrevet 6. september 2023 21 hours ago, Noskapin said: Tanker og spørsmål rundt utroskap. Her tenker jeg det ikke er forskjell på kjønn, eller kjønnssammensetning i forholdet. Senario: Du er singel... og på en eller annen måte kommer på flørten med en... som utvikler seg.... men viser seg at vedkommende er i et forhold. Hva skjer/tenker du da? Du føler deg "beæret" over at vedkommende holder på med deg når hen er i et forhold. Du avbryter, for å ikke føkke opp et forhold. Du er ego og vil fortsette fordi det får deg til å føle bedre. Vedkommende vil ut av forhold og satse på deg..... blir du da skeptisk siden perso en allerede er utro.... da kan jo du bli bedratt selv. Er selv singel...kall det "vocel" (voulenteer celibasy) Kommer an på. Er det en fremmed og ikke virker som det er første gang for dem så gir jeg helt faen. Hadde det vært en nær venninne, som til da hadde vært trofast og forholdet var bra, så ville jeg ikke gjort det da jeg ikke gidder å være grunnen til at noen jeg bryr meg om fucker opp et bra forhold. Om jeg hadde følt meg beæret er vel samme som om hun var singel generelt sett. Er ego booster om hun er dritfin, og ikke så mye om hun ikke er det. Kanskje litt ekstra boost dersom jeg visste at typen var "en sterk konkurrent" og hun var villig til å risikere det for å få meg. Antar på generell basis at dersom de er villige til å gjøre noe med deg, så er de nok også villige til å gjøre det mot deg. Unntaket hadde vært om det var noen jeg kjente godt og jeg visste hun hadde gjort alt for å få det til å funke med en kar som bare gir helt faen.
Rosakatt Skrevet 6. september 2023 #19 Skrevet 6. september 2023 Bryr meg om hun eller han som sitter hjemme og sier nei. Spørr også om han lar dem få ha det gøy med andre også, uten å ligge med han uavhengig av svaret. Ingen mann i verden er verdt å såre noen over, er han verdt det er han ikke i et forhold når ham prøver seg på meg. Kommer ikke til å bli sammen med noen som er eller prøver å være utro mot partneren sin nei.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #20 Skrevet 6. september 2023 Noskapin skrev (21 timer siden): Tanker og spørsmål rundt utroskap. Her tenker jeg det ikke er forskjell på kjønn, eller kjønnssammensetning i forholdet. Senario: Du er singel... og på en eller annen måte kommer på flørten med en... som utvikler seg.... men viser seg at vedkommende er i et forhold. Hva skjer/tenker du da? Du føler deg "beæret" over at vedkommende holder på med deg når hen er i et forhold. Du avbryter, for å ikke føkke opp et forhold. Du er ego og vil fortsette fordi det får deg til å føle bedre. Vedkommende vil ut av forhold og satse på deg..... blir du da skeptisk siden perso en allerede er utro.... da kan jo du bli bedratt selv. Er selv singel...kall det "vocel" (voulenteer celibasy) Vedkommende skal være veldig spesiell om jeg skulle bryte med mine egne moralske prinsipper. Men om det skulle være mitt livs kjærlighet, og det ble gjengjeldt...så vil jeg tenke at i krig & kjærlighet er alt lov.... Anonymkode: 9e9b7...d64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå