Pimbila Skrevet 20. januar 2006 #1 Skrevet 20. januar 2006 Ja, det lurer jeg på i dag. Synes ikke noen er særlig gode lenger. Men den på Lidl er faktisk best, synes jeg. Den med sopp og skinke.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #3 Skrevet 20. januar 2006 Jeg spiser ikke kjøtt, og de vegetarvariantene de har på butikkene er fryktelige, så jeg spiser ikke pizza fra butikk jeg... Synd, for husker jeg likte Grandiosa
Gjest gjest1 Skrevet 20. januar 2006 #4 Skrevet 20. januar 2006 Jeg er ingen pizzaelsker, men Dr. Oetker Quattro Formaggi er god. Spiser ikke kjøtt og denne er vegetarisk.
Gjest LoisLane Skrevet 20. januar 2006 #5 Skrevet 20. januar 2006 Dr Oettker's mozzarella-pizza. Eller fiskeboll-pizza som den heter her i huset.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #6 Skrevet 20. januar 2006 Jeg elsker den med mozarella fra Dr.Oetker. Og jeg er også vegetarianer.
Gjest LoisLane Skrevet 20. januar 2006 #7 Skrevet 20. januar 2006 Dr Oettker's mozzarella-pizza. Eller fiskeboll-pizza som den heter her i huset.
Gjest gjest1 Skrevet 20. januar 2006 #9 Skrevet 20. januar 2006 De gangene jeg spiser frossenpizza er det som regen dr. oetker, helst den med kylling, spinat og mozzarella. Men de andre er jo også gode.
rugrat Skrevet 20. januar 2006 #10 Skrevet 20. januar 2006 Big One med pepperoni. Men min hjemmelagde slår alle kjøpepizzaer.
Gjest gjest1 Skrevet 20. januar 2006 #11 Skrevet 20. januar 2006 Coops egne steinbakte, italiense pizza med mozarella og pesto.
Polluela Skrevet 20. januar 2006 #13 Skrevet 20. januar 2006 Er også vegetarianer. Liker mozarellapizzaen fra La Mia Pizzeria og Ristorante mozarellapizza.
Gjest gjest1 Skrevet 20. januar 2006 #14 Skrevet 20. januar 2006 Dr Oetker Mozerella og Grandiosa Pepperoni er mine favoritter. Men egentlig er de ikke noe særlig gode - men enkelte dager er det bare utrolig deilig å bare hive noe i ovnen - og vips, middag klar.
Gjest Manic Skrevet 20. januar 2006 #17 Skrevet 20. januar 2006 De selger ikke min favoritt lenger Den var med kylling og deilig hvit saus på, husker ikke hva den heter. Den aline nevnte med jalapenos er veldig god!
Gjest gjest1 Skrevet 21. januar 2006 #18 Skrevet 21. januar 2006 Originales med kjøttdeig og jalapenjos. ← Den er god ja. Ellers synes jeg en eller annen sin pizza med kjøttboller på er god. Husker ikke hvem som har den, men det er ei sort og hvit eske med bilde av en pizza på også står det vel "hot pizza" eller noe sånt på. Inni eska er det en ekstra pose med krydder som du kan strø over dersom du vil ha den sterkere.
Gjest gjest1 Skrevet 21. januar 2006 #20 Skrevet 21. januar 2006 Den er god ja. Ellers synes jeg en eller annen sin pizza med kjøttboller på er god. Husker ikke hvem som har den, men det er ei sort og hvit eske med bilde av en pizza på også står det vel "hot pizza" eller noe sånt på. Inni eska er det en ekstra pose med krydder som du kan strø over dersom du vil ha den sterkere. ← Jeg vet hvilken du mener, min favorittpizza! Bilde Ser på sidene der at den har kommet med kylling også, den skal jeg se etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå