AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #1 Skrevet 5. september 2023 Hei. Jeg stod nettopp og tok oppvasken, og plutselig kjenner jeg at det stikker i håndflaten (ved starten av tommelleddet). Ikke noe overflatesår, kjenner det mest når jeg tar borti. Kjennes ut som det ligger en nål inni, eller at jeg selv stikker en nål inn. Noen som har vært borti noe lignende? Burde jeg bekymre meg?? Anonymkode: 35fe2...dbc
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 Nervesmerte Anonymkode: ee74c...d28
Millin Skrevet 5. september 2023 #3 Skrevet 5. september 2023 For meg høres det ut som nervesmerte slik den over meg her skriver.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #4 Skrevet 5. september 2023 Okei, er det noe jeg burde ta opp med lege? Har nylig begynt med ny medisin om det har noe å si (auduvanz), men tviler på at det har sammenheng. Men sliter fra før av med en del slepphendt i fingrene, mister ting jeg bærer, flimrer foran øynene og holder på å besvime (fått beskjed at det er nok bare bivirkninger) Anonymkode: 35fe2...dbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå