Gjest Anonym1618 Skrevet 5. september 2023 #1 Skrevet 5. september 2023 Jeg postet et innlegg på en venn sin wall for noen uker tilbake, jeg ønsker å endre teksten litt bare. Hva skjer hvis jeg går inn å endrer på den nå? Blir den postet på nytt eller endrer teksten bare seg i innlegget uten at det skjer noe annet ? Får vedkommende beskjed om at det er endret ?
Gjest Lykkedykker Skrevet 5. september 2023 #4 Skrevet 5. september 2023 Den endrer seg bare. Blir ikke postet på nytt. Andre kan se en liten tekst hvor det står *endret.. de kan og da trykke å se hva den opprinnelige kommentaren sa.
Gjest Anonym1618 Skrevet 6. september 2023 #5 Skrevet 6. september 2023 Lykkedykker skrev (11 timer siden): Den endrer seg bare. Blir ikke postet på nytt. Andre kan se en liten tekst hvor det står *endret.. de kan og da trykke å se hva den opprinnelige kommentaren sa. Tusen takk vet du om de kan se datoen teksten ble endret ?
Gjest Anonym1618 Skrevet 6. september 2023 #6 Skrevet 6. september 2023 Og vet du om personen jeg skrev det til får opp et varsel ?
Gjest Lykkedykker Skrevet 6. september 2023 #7 Skrevet 6. september 2023 Anonym1618 skrev (3 timer siden): Tusen takk vet du om de kan se datoen teksten ble endret ? Ja datoen står. Og nei, de får ingen varsel om det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå