AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #1 Skrevet 5. september 2023 Vi er nå kommet forbi det stadiet at kjæresten min ikke lenger gruer seg når det kommer til sex etter hun måtte fjerne og få nye bryster. Jeg elsket de gamle brystene hennes, jeg hadde fortsatt komme til å elske henne hvis hun ikke kunne få nye bryster. Samtidig skal jeg være ærlig elsker jeg de nye brystene hennes. For å ikke skape feil inntrykk, i denne lange perioden var det viktigste å få henne igjennom dette i livet og være der for henne på alle måter som jeg kunne. Men det var ikke bare behandlingen som var tøff for henne. Hun fryktet at jeg kom til å miste lysten min på henne når hun var klar for å ha sex igjen før hun kunne få nye bryster. Gjorde alt jeg kunne for at når hun var i humør at hun skulle føle seg elsket, tatt hånd om og begjært. Hun har takket meg for det, og nå kommet til et stadium hvor hun som lek kan flashe de nye brystene til meg når jeg minst forventer det for å få reaksjon. Vi kan være ute eller på besøk, og hvis det blir sex den kvelden vise dem til meg, eller sende meg bilde mens hun er på toalettet. Hvis valget var fortsatt ha henne i livet mitt eller brystene hadde det ikke vært et valg engang. Men nå lever jeg i en verden hvor jeg får begge, og jeg har null frihetsvilje når det kommer til denne saken. De nye brystene hennes ser så fine ut at jeg føler meg som en 13 åring igjen når man så en jente med stor utrigning, jeg blir helt satt ut når hun viser meg dem. Jeg vil ikke gi henne komplekser fordi det var en så tung opplevelse, så jeg har ikke spurt. Hadde hun tilbydt derimot hadde jeg gjerne en gang tatt og sugd på dem gjennom en hel økt mens hun rir meg eller ligget i fanget henne og gjort det samme mens hun runker meg. Jeg er generelt sett ganske avhengig av kroppskontakt for at jeg skal føle at jeg har det bra, og det behøver ikke å være på seksuelle steder. Kinn mot kinn, føle finger tuppene mine på hendene hennes og opp armen. Å kunne ta på eller gi småkyss på ansiktet hennes er så viktig at uten begynne jeg selv å ikke bare føle meg usikker, uten å vite hvorfor er det hva jeg selv trenger for å føle meg trygg. Det at hun i starten plasserer en hånd på et av brystene sine om vi så bare ligger foran tvn og slapper av før jeg nå gjør det automatisk, har blitt en bonus. Klarer bare ikke å la være å tenke, er det fare for at vi går for langt med det? At hun gjør disse tingene enten fordi hun føler at hun må betale meg tilbake eller at jeg ikke ville elsket henne hvis ting ikke gikk så bra som de gjorde? Anonymkode: 6f28c...c2d
Fioljenta Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 Så flott at du har vært der for henne og at det ser ut til å gå bra! Det kjedelige svaret på det du spør om er at du må ta det opp med henne hvis du vil ha et svar. Jeg synes du kan vise henne det du skrev her. Jeg klarer ikke å gjette hvorfor hun gjør som hun gjør, men for meg virker det som om hun bare griper livet, kjærligheten og mulighetene. Det høres egentlig fint ut, spør du meg. 💜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå