AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #1 Del Skrevet 5. september 2023 Eller går det ikke på grunn av puppene? Anonymkode: 1cd6f...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2 Del Skrevet 5. september 2023 Funker det! Anonymkode: 3516a...ff3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 5. september 2023 #3 Del Skrevet 5. september 2023 Går helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #4 Del Skrevet 5. september 2023 sover da helt fantastisk må magen jeg Anonymkode: 9006b...63b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #5 Del Skrevet 5. september 2023 Selvfølgelig kan vi det. Anonymkode: c87a7...3b3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #6 Del Skrevet 5. september 2023 Sover på magen hver natt uten problemer. Anonymkode: d3de0...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #7 Del Skrevet 5. september 2023 Går fint det. Vi bruker en sånn Og hvis vi ligger på siden så bruker vi en sånn Anonymkode: aa572...363 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #8 Del Skrevet 5. september 2023 Kunne det før, men nå får jeg vondt i ryggen av det. Anonymkode: c3cd7...aaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 5. september 2023 #9 Del Skrevet 5. september 2023 🤦♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elooon Skrevet 5. september 2023 #10 Del Skrevet 5. september 2023 Selvfølgelig. Alle kan sove på magen, pupper eller ikke pupper, men skjønner ikke at folk klarer det jeg uansett kjønn. Jeg klarer det ikke for da våkner jeg opp med vondt i nakken når hodet ligger snudd og hvis jeg ligger med fjeset ned i puta så går det greit en stund til jeg ikke får puste og må opp å hive etter pusten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 5. september 2023 #11 Del Skrevet 5. september 2023 Ehhh..ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #12 Del Skrevet 5. september 2023 Ja? Gjort det hele livet. Er ikke det samme som en stor gravid mage eller en beerbelly altså 😂 Anonymkode: 61a97...389 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #13 Del Skrevet 5. september 2023 Jeg kan ikke der. Har silikon og det er syke ucomfy å ligge på puppene. Anonymkode: 57c44...2f9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #14 Del Skrevet 5. september 2023 Okei, men hvorfor eksisterer så mange memes om at bare små-puppede damer kan sove på magen? Er dere som sier dere kan sove på magen... små-puppede? Anonymkode: de89d...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #15 Del Skrevet 5. september 2023 Ekte pupper er fettvev så det er uproblematisk, selvfølgelig kan man ligge på det. Silikonpupper derimot er jo gelefylte puter og selv om de er myke er de ikke like fleksible. Jeg klarte sove på magen til jeg var gravid 6. måned, så ble magen i veien og jeg sov ganske ukomfortabel på siden resten av graviditeten. Det var ille! Anonymkode: 4adf6...3f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #16 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ekte pupper er fettvev så det er uproblematisk, selvfølgelig kan man ligge på det. Silikonpupper derimot er jo gelefylte puter og selv om de er myke er de ikke like fleksible. Jeg klarte sove på magen til jeg var gravid 6. måned, så ble magen i veien og jeg sov ganske ukomfortabel på siden resten av graviditeten. Det var ille! Anonymkode: 4adf6...3f0 Ok, men hva med memene? Hvor kommer de fra? Anonymkode: de89d...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #17 Del Skrevet 5. september 2023 Kan de ligge på magen når de har mensen eller renner det da ut? Anonymkode: abd56...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #18 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan de ligge på magen når de har mensen eller renner det da ut? Anonymkode: abd56...a60 Hæ? Anonymkode: a6cfe...1af 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #19 Del Skrevet 6. september 2023 Kan menn sove på magen? Eller går det ikke pga ballene? Anonymkode: d89a9...6fe 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #20 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ok, men hva med memene? Hvor kommer de fra? Anonymkode: de89d...14c De med silikon, de som ser for seg at de med store ikke kan og tenker det er en frihet å ha små, de som ikke liker å kjenne at puppene blir most eller er borti noe, de som har fryktelig store til et punkt hvor det er ubehagelig selv om det ikke er silikon, de som vil trekke oppmerksomhet til at de har store eller små pupper 🤷♀️ Anonymkode: ea4e4...ddd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå