AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #1 Skrevet 5. september 2023 Har i de siste dagene fått sånne kjempe stikk rett under ribbeinet på venstre side. I tillegg så små stikker det i hele kroppen/prikking. Er til og fra og ikke alltid. var hos naprapaten på torsdag, så vet ikke om det kan være fra han? Skal til legen neste uke da jeg er i utlandet nå Anonymkode: 5745d...6b7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 Hvorfor lager du ny tråd, du hadde jo tråd om dette i helgen også. Jeg svarte da at ja, det kan være fra naprapaten. Hvorfor ringer du ikke han og spør? Anonymkode: c1dc4...334
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #3 Skrevet 5. september 2023 Spør naprapat. Det er ikke luftsmerter? Sitter jo ofte der du beskriver Anonymkode: 5d0f2...022
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #4 Skrevet 5. september 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Spør naprapat. Det er ikke luftsmerter? Sitter jo ofte der du beskriver Anonymkode: 5d0f2...022 Jeg foreslo det samme i den forrige og helt identiske tråden TS lagde i helgen. Anonymkode: c1dc4...334
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå