Gjest Adobyen Skrevet 5. september 2023 #1 Skrevet 5. september 2023 For en forferdelig situasjon. Stakkars både den magesjuke passasjeren og alle medpassasjerer. https://dinside.dagbladet.no/reise/flytur-avbrutt-av-eksplosiv-diar/80150511 Slikt kan ramme alle, og vi går jo rundt som tikkende septikbomber. Det er rart at det ikke skjer oftere. I stortingssalen, på operaen o.l.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 Stakkars menneske. Jeg kan til en viss grad sette meg inn i hvordan vedkommende har det. Pga måtte valdres ekspressen stå på grøftekanten mens jeg satt nedi og spydde som om livet mitt var avhengig av det. Spiste en jævlig dårlig subway baguett på turen. Og bussen var full 😭 Anonymkode: 04f99...d9a 4
Amossa Skrevet 5. september 2023 #3 Skrevet 5. september 2023 Stakkars menneske! Har hørt om noe lignende på et charterfly fra Gran Canari. En dame hadde diarè og gjorde seg ut ombord. Alle gjorde som ingenting, og syntes veldig synd på damen.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #4 Skrevet 6. september 2023 Hm, har aldri hatt eksplosiv diaré før, men hvordan har dette gått for seg? Hadde hun ikke klær på, som fanget opp for "spruten"? Merkelig... At de måtte vaske ned flyet i åtte timer, for å få det rent? Glad jeg ikke var på det flyet..... Anonymkode: cb0f0...f67 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #6 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hm, har aldri hatt eksplosiv diaré før, men hvordan har dette gått for seg? Hadde hun ikke klær på, som fanget opp for "spruten"? Merkelig... At de måtte vaske ned flyet i åtte timer, for å få det rent? Glad jeg ikke var på det flyet..... Anonymkode: cb0f0...f67 Det rant sikkert ned langs buksebena hvis det var bukse.. Anonymkode: 04f99...d9a
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #7 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hm, har aldri hatt eksplosiv diaré før, men hvordan har dette gått for seg? Hadde hun ikke klær på, som fanget opp for "spruten"? Merkelig... At de måtte vaske ned flyet i åtte timer, for å få det rent? Glad jeg ikke var på det flyet..... Anonymkode: cb0f0...f67 Vel, har vært der, det var heldigvis ikke på en fly. Men hadde jeg hatt på skjørt og ikke bukse, samtidig som jeg løp opp en gang for å nå doen hadde det vært dritt både her og der. Er jo ikke snakk om at det ligger brunt belegg over hele kabinen, men dråper som spruter. Da må alt vaskes ned for sikkerhets skyld. Kan jo ikke risikere en epidemi på neste langflyging. Anonymkode: 47182...644
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå