exictence Skrevet 5. september 2023 #1 Skrevet 5. september 2023 Har et smart tv som nå begynner å svikte eller hva? Jeg har bare NRK. Får trykket meg inn på programmer. Men så stopper sendingen opp, og tre prikker i tenke pause varer noen sekunder før sendingen igjen fortsetter ca ett minutt før det blir pause med prikker igjen... og sånn fortsetter det. Er det noe jeg kan gjøre for å ordne dette? Har prøvd å ta kontakten fra tv ut, for så om en stund sette inn igjen. Har prøvd å logge meg inn igjen. Den går via Wifi, og Wifi er på. Jeg ser at wifi er på, og både mobilen og pen virker med wifien
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 Prøv å koble av wifi og koble den på igjen. Resett router. Anonymkode: 0b014...4b0
exictence Skrevet 5. september 2023 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2023 Takk for svar. Men det er ikke wifien som ikke virker. Men har og slått den av og på, som du sier. Tv virker like dårlig
newman01 Skrevet 6. september 2023 #4 Skrevet 6. september 2023 Hva slags smart-tv har du? Ulempen med smart-tv er at enkelte TV-produsenter slutter å vedlikeholde programvaren kort tid etter at tv'n er lansert, og da blir etterhvert appene teknologiske dinosaurer. Om det er Samsung har det siste året kommet en ny NRK-app, så da må du installere den nye appen. Ellers kan det være at tv'n har for dårlige wifi-signaler.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #5 Skrevet 6. september 2023 Har du mulighet til å koble TVen til kablet internett? Ta kabel fra router til TV? Anonymkode: c0d7b...3f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå