AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #1 Skrevet 5. september 2023 Hvor går grensen? Jeg sliter så sinnsykt med dette. Jeg er rett og slett usikker på hvor jeg står med hodet mitt. Jeg plages av svært små detaljer og overtenker ekstremt. Dette kommer værst til uttrykk med han jeg er sammen med.. er alltid småe detaljer som gjør at jeg henger meg opp og følelsene mina bare raserer hodet mitt. Tror ikke jeg er usikker på meg selv eller han men hodet mitt plager meg. noen flere som plages mye med egne tanker og små detaljer som blir store som fjell inni en? Jeg føler meg sint på omverden og kjenner vel egentlig at alt er andres feil også😔 hilsen fortvilet🥹 Anonymkode: a844c...d84
Sparkling_Pink Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 Jeg hadde mye tankekjør tilbake i tid. Spesielt på de tingen jeg selv hadde gjort. Jeg fikk noe bedring da jeg lærte meg å avbryte mine egne tanker. Selv har jeg alltid holdt tilbake for å rette aggresjonen mot andre. Jeg har ikke noe særlig å si om grensen mellom mistenksomhet og vrangforestillinger annet enn at om du vil, får du til å holde tankene dine fleksible. Sliter du med å få det til i den omgangskretsen du har i dag, er psykologer og lignende profesjonelle hodedyttere.
Andro Skrevet 5. september 2023 #3 Skrevet 5. september 2023 Jeg hadde en nær relasjon til en kvinne tidligere i vår, som plutselig ble rablende gal, sint og kom med masse uriktige påstander og oppfatninger om hva jeg mente, hva motivene mine var og hva jeg tenker. Jeg skjønner at det ikke har noe med meg å gjøre, men det var likevel så ubehagelig å bli målskive for vrangforestillinger og følelsesutbrudd at jeg trakk meg helt vekk. Det som skjer i hodet må hun ta ansvar for selv, og evt. kontakte folk som har betalt for å prate med henne. Blokkerte henne i flere og flere flater, og overser henne i den grad jeg kan når vi treffes ute. Ikke projiser ditt indre liv på dem rundt deg. Ta ansvar for deg selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå