Gå til innhold

Hvordan kjennes det å være seksuelt frustrert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er tegn på at man er seksuelt frustrert? Hvordan kjennes det?

Typen og jeg gjorde det slutt for 3 uker siden, og nå i det siste har jeg følt meg så utrolig urolig og kåt. Fingrer sikkert 5 ganger for dagen.. Er dette normalt? 

Anonymkode: 0f155...514

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Typen og jeg gjorde det slutt for 3 uker siden, og nå i det siste har jeg følt meg så utrolig urolig og kåt. Fingrer sikkert 5 ganger for dagen.. Er dette normalt? 

For å ta det siste først, verken normalt eller unormalt men alt etter hvor stor sex lyst du har. Hvis du opplever at du begynner å unngå å gjøre andre ting fordi du er nødt til å fingre deg, da ville jeg sett på det som et problem. Nå vet jeg ikke hvor lang tid du bruker på å fingre deg, la oss si fra start til orgasme at det tar det 5-10 minutter hvor du starter dagen med en orgasme eller to. Så fordeler du orgasmene på resten av dagen når du har tid til overs, så lenge det ikke går utover ting du må gjøre eller skader sosialiseringen din hvor du heller vil onanere enn å møte folk så kjør på tils kroppen har fått nok eller du får ny kjæreste. 

Hvor mye sex brukte du og han ha? Hvis det var en kanskje to ganger om dagen, kan økt lyst ha mer å gjøre med at bruddet er enda så ferskt. Hvor du ikke får den nærheten og intimiteten du er vandt med så onanering har blitt erstattnings middel fordi det frigjør mye av de samme kjemikaliene i hjernen.

Jeg kjøpte meg egg som kunne kontrolleres med app etter forrige bruddet mitt som jeg kunne bruke diskre og raskt hvor som helst. Fordi jeg begynte å ha lyst til å ha sex med nesten hvem som helst bare for at jeg skulle få kroppskontakten jeg savnet. Jeg utnyttet en god venn jeg viste hadde vært forelsket i meg på et tidspunkt, som hadde gått videre når det ikke var nok. Som gikk bra i starten tils det ikke gjorde det og vi måtte bruke lang tid på å reparere forholdet.

Anonymkode: aeccb...c63

• Nyttig 1
Skrevet

Det er når man savner veldig kroppskontakt. Man savner å kline og kose med en mann, kjenne penis inni seg og føle den nære og gode tryggheten. Det å føle at en mann er glad i deg og vil kose med deg, som du er gjensidig glad i. Det å savne å få orgasme sammen med mannen du er glad i ❤️. Jeg har hatt det sånn selv i 2 år nå etter bruddet med den tidligere samboeren min. 

Anonymkode: ce4c6...f60

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du føler deg fullstendig tom og rastløs, savner alt. Både noen å klamre seg til, holde fast i, og den trygge gode følelsen det er å ha penis i en varm og god vagina.

Anonymkode: 1763f...1de

• Nyttig 2
Skrevet

Det kjennes som at ingen vil ha deg og at du aldri kan være god nok for noen til å få lov til å oppleve kroppskontakt. Glem følelsen av å være inn i en varm, våt vagina, du får ikke så mye som en klem. Du hadde betalt bare for å få oppleve den følelsen igjen av en kropp presset opp mot din. Er nå 15 år siden jeg hadde den opplevelsen, hvor jeg møtte en kvinne som ikke ville ha sex men følte seg ensom etter kjæresten slo opp. Så vi lå en hel natt med bare bokser og truse på klistret inntil hverandre i ulike stillinger. Hadde jeg ikke vært redd for å få ereksjon hadde jeg prøvd massasje bare for å føle hender på kroppen min. 

Anonymkode: 9d07e...84f

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det kjennes som at ingen vil ha deg og at du aldri kan være god nok for noen til å få lov til å oppleve kroppskontakt. Glem følelsen av å være inn i en varm, våt vagina, du får ikke så mye som en klem. Du hadde betalt bare for å få oppleve den følelsen igjen av en kropp presset opp mot din. Er nå 15 år siden jeg hadde den opplevelsen, hvor jeg møtte en kvinne som ikke ville ha sex men følte seg ensom etter kjæresten slo opp. Så vi lå en hel natt med bare bokser og truse på klistret inntil hverandre i ulike stillinger. Hadde jeg ikke vært redd for å få ereksjon hadde jeg prøvd massasje bare for å føle hender på kroppen min. 

Anonymkode: 9d07e...84f

Prøv massasje. Går bra om du får ereksjon, de er profesjonelle så de ignorerer nok om det skjer 😊 

Håper du får være nært noen igjen 

Anonymkode: b0cbd...d8b

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg tror faktisk ikke jeg har kjent på seksuell frustrasjon siden jeg var kanskje 18-19 år. Se første 3-4 årene etter jeg debuterte.

Dvs at jeg ikke har følt meg seksuelt frustrert på godt å vel 30 år.

Anonymkode: 16277...7f1

Skrevet (endret)

Ja, får aldri nok når man er alene. Kan onanere maange ganger på en dag, blir ikke tilfreds..

Men. Dersom jeg har sex med en jente er jeg tilfreds. Lenger tilfreds på skikkelig god deilig lang sex.

Men uten sex med annen person, helt konstant frustrert.

Frustrasjonen gjør at det er vanskelig å fokusere, uro i kroppen, rastløs…

Endret av Sander33
Skrevet
Sander33 skrev (4 timer siden):

Ja, får aldri nok når man er alene. Kan onanere maange ganger på en dag, blir ikke tilfreds..

.

Men uten sex med annen person, helt konstant frustrert.

Frustrasjonen gjør at det er vanskelig å fokusere, uro i kroppen, rastløs…

Altså… Dette høres ikke helt sunt ut 😯

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.9.2023 den 14.16):

Det er når man savner veldig kroppskontakt. Man savner å kline og kose med en mann, kjenne penis inni seg og føle den nære og gode tryggheten. Det å føle at en mann er glad i deg og vil kose med deg, som du er gjensidig glad i. Det å savne å få orgasme sammen med mannen du er glad i ❤️. Jeg har hatt det sånn selv i 2 år nå etter bruddet med den tidligere samboeren min. 

Det er sånn det føles for meg i hvertfall. Bortsett fra at det er en fwb som jeg liker å ha sex med. Føler meg mest trygg med. Kjæreste fikk jeg aldri så da ble det sånn når jeg traff en som jeg tente noe voldtsomt på. Men vet ikke hvor glad han er i meg da men mannfolk og sex vet du ...

Anonymkode: ea75d...8c8

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 5.9.2023 den 13.46):

Jeg vet ikke om "seksuell frustrert" er det riktige ordet.

Jeg tror enkelte av oss føler på onani som er en slags egentrøst, i savn eller ønske på nærhet og sex.

Men jeg tror også det kommer av at enkelte mennesker blir kåt av mye alenetid og tanker, og det er da mye enklere å få onanere i fred. Altså det er ingen som forstyrrer deg, eller må ta hensyn til. "Barna er på skolen.. ååh, nå har jeg god tid"🤭Og den "friheten" hadde kanskje ikke alle muligheten til i forholdet, så nå har du endelig tid og fri tilgang til seg selv.

Det er noe eget med onani, for man blir sjeldent skuffet.. ingen som sier nei.. og blir vi kåt er fingrene alltid tilgjengelig.. og vi kan holde på til vi blir fornøyd.. og dopaminet gjør oss lykkelig. Litt snålt å tenke på, men onani er vår aller beste venn❤️😂

TS og andre: Er det ikke slik med alenetid og tanker? og jo mere du onanerer, jo kåtere blir du. Du vil helst ha mere, men tiden strekker ikke til? Som singel har jeg nettopp beskrevet, hvordan jeg føler "seksuell frustrasjon".. Altså jeg er ikke frustrert, men synes det er deilig å trøste meg selv😇

Btw... 5 ganger om dagen er kanskje ikke så normalt i normale tilstander. Men jeg tror friheten av å nyte deg selv, har en finger med i spillet.. den såkalte ustoppelige godfingeren😂

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.9.2023 den 14.16):

Dette 💔

Er samboer.. men har ikke rørt meg de siste 7 årene. 

Anonymkode: 8f4be...ea2

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.9.2023 den 18.28):

Dette 💔

Er samboer.. men har ikke rørt meg de siste 7 årene. 

Anonymkode: 8f4be...ea2

Samme her. Min kone og jeg har hatt seg kanskje i snitt ca 1 gang pr år de siste 7årene. Er så sår på ... noen ganger at det begynner å blø etter all runkingen... 

Å få utløsning er en ting, 

Men det jeg savner mest er å få ta på henne, smake på henne og føle at jeg er inne i henne samtidig, som hun tar på og smaker på hele meg.... 

Skrevet
Mann_44 skrev (På 10.9.2023 den 17.36):

Samme her. Min kone og jeg har hatt seg kanskje i snitt ca 1 gang pr år de siste 7årene. Er så sår på ... noen ganger at det begynner å blø etter all runkingen... 

Å få utløsning er en ting, 

Men det jeg savner mest er å få ta på henne, smake på henne og føle at jeg er inne i henne samtidig, som hun tar på og smaker på hele meg.... 

Seriøst. Etter 1,5år uten noe sex i forholdet sa min MOR at jeg måtte få meg elskerinne. Det tok ett halvår, så var jeg utro, og da flyttet jeg ut på dagen. Det er 8år siden, og det beste jeg har gjort! Og vi hadde barn sammen (og hadde prøvd «alt»). 

Å leve i ett forhold men være så fysisk fra hverandre har ingen godt av!

Jeg fant og ut at min samboer hadde hatt ett forhold men en i kontorfellesskapet på si i årevis.. ble så glad for trodde hun var aseksuell eller lesbisk og ikke likte menn.  

Anonymkode: eecfa...7f6

Skrevet

Som at man har lyst til å gå ut med en gang for å finne noen å ri i desperasjon 🤣

Anonymkode: 1ae1b...fab

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.9.2023 den 14.06):

Jeg kjøpte meg egg som kunne kontrolleres med app etter forrige bruddet mitt som jeg kunne bruke diskre og raskt hvor som helst.

Anonymkode: aeccb...c63

Hvor som helst?? Hva slags orgasmer har du? Blir du ikke svett og rød og får rykninger?

Anonymkode: d8e33...5c4

Skrevet

Når jeg er seksuelt frustrert, så er det som en voldsom hunger i skjeden. Hele underlivet dunker og pulserer, og jeg kjenner lysten som et vokdsomt sug i underlivet. Det er vanskelig å tenke på andre ting enn sex da.

Anonymkode: e9471...259

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Å leve i ett forhold men være så fysisk fra hverandre har ingen godt av!

Anonymkode: eecfa...7f6

Er bedre om du ikke generaliserer sånn 😊.

Det er ikke slik at alle hverken trenger eller ønsker den samme nærheten/sexen du gjør.

Skrevet

Noe jeg kjenner på hele tiden siden jeg er så godt som jomfru og aldri får meg noe. Jeg er misunnelig på dere her inne

Anonymkode: d5c77...d3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...