AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #41 Del Skrevet 5. september 2023 Så voksen og mye bedre enn alle andre du er da, TS. Hvorfor de syntes det var sp gøy at hun drakk en flaske vin skjønner jeg ikke. Var hun alene? Anonymkode: c3999...6e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #42 Del Skrevet 5. september 2023 Hvorfor mater dere trollet?? Anonymkode: 23586...d11 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #43 Del Skrevet 5. september 2023 1 flaske vin er da ingenting! Er forplay det :)!! Anonymkode: 7da2c...b9f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #44 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvorfor snakker du nedsettende om kollegaene dine i nesten alt du skriver? Anonymkode: bb10c...57b Det tenkte jeg også over, går følelsen av at de yngre kvinnene her aldri kommer til å komme i pluss-boka til TS uansett hva de gjør. Anonymkode: 8eafd...0f8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karrinyup Skrevet 5. september 2023 #45 Del Skrevet 5. september 2023 (endret) Jeg er en mann på 37 som begynte å drikke ganske "sent" i livet i en alder av 27 år. Første gang jeg drakk 1 flaske vin i samme vending følte jeg meg skikkelig full. Jeg husker den kvelden godt, mengden alkohol virket ekstremt. Med andre ord, jeg kan relatere til reaksjoen din. Hva gjelder spørsmålet om 1 flaske vin virker mye eller ikke, så tror jeg det avhenger av hva du er vant til. I dag kan jeg lett drikke en alkholmengde tilsvarende 1 flaske vin en fredags / lørdagskveld. Ville si den mengden er ganske standard, om ikke minimum på julebord, eller en kveld ute med venner. Jeg tror ikke du er gammeldags, du er bare vant til en annet alkoholinntak. Det er ikke noen helsemessig gevinst i å drikke alkohol, så sånn sett er jo holdningen din fornuftig. Endret 5. september 2023 av karrinyup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #46 Del Skrevet 5. september 2023 Du burde komme deg ut oftere. Anonymkode: 8b9e5...779 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #47 Del Skrevet 5. september 2023 Jeg er en stor godt voksen mann. Det kan nok hende at jeg har drukket en hel flaske vin alene, men da får jeg ofte en litt flau følelse etterpå. Jeg kan gjerne drikke 1, 2 eller 3 glass vin en alenekveld med film eller hobby. Hvis jeg er i festlig lag kan jeg nok drikke 2 flasker vin også, men det blir ikke mer enn en gang i året. Anonymkode: b3b5b...35c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #48 Del Skrevet 5. september 2023 Aner ikke hvor mange flasker vin jeg har fortært jeg. Aldri alene da, men det høres ut som en koselig fredagskveld. Anonymkode: ed56c...b27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #49 Del Skrevet 5. september 2023 Du må være under- eller feilmedisinert. Livet ditt virker veldig vanskelig Anonymkode: a8eb4...e02 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 5. september 2023 #50 Del Skrevet 5. september 2023 Spanky skrev (5 timer siden): Bedre om det var en ung mann? Eller en eldre dame? Skjønner virkelig ikke problemet her. Er det kjønnet, alderen, vinen? Statistisk sett er det bedre at en ung mann gjør det. Han blir vesentlig mindre beruset enn en ung kvinne. Menn tåler mye mer alkohol. Jeg ser heller ikke det helt store problemet, men det er litt mye å drikke alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 5. september 2023 #51 Del Skrevet 5. september 2023 19 minutter siden, Brunello said: Statistisk sett er det bedre at en ung mann gjør det. Han blir vesentlig mindre beruset enn en ung kvinne. Menn tåler mye mer alkohol. Jeg ser heller ikke det helt store problemet, men det er litt mye å drikke alene. Hvilken forskjell er det i alkoholens virkning på kroppen om man er alene kontra om det sitter noen ved siden av? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #52 Del Skrevet 5. september 2023 Jeg er takknemlig for at jeg ikke har kollegaer som TS. Anonymkode: 82c15...ee2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #53 Del Skrevet 5. september 2023 Det drikker jeg alene også, både fredag og lørdag, også søndag til maten. Anonymkode: ddcf4...16d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 5. september 2023 #54 Del Skrevet 5. september 2023 Knirke skrev (1 time siden): Hvilken forskjell er det i alkoholens virkning på kroppen om man er alene kontra om det sitter noen ved siden av? Psykologisk er det ganske stor forskjell. Når man drikker sammen med noen, gjør alkoholen stort sett at man blir gladere og mer sosial. Drikker en alene, er sjansen for motsatt effekt stor. Jeg er absolutt ikke imot å drikke alene. Men å drikke mye alene er normalt forbundet med negativitet. Spesielt om alkoholen ikke nytes med mat men for beruselsens skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 5. september 2023 #55 Del Skrevet 5. september 2023 Du er blitt gammel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #56 Del Skrevet 5. september 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: På min jobb har det de seneste årene blitt ansatt horder av til dels inkompetente småjenter. Kontorlokalene har blitt rene ungdomsskolen i forhold til hva det var da jeg startet. Men nok om det! Jeg lot meg motvillig overtale til å bli med i kantinen for å spise lunsj med noen av disse. I kantinen ble det skravlet høyt om alt mulig meningsløst vissvass. Kjente jeg ble helt kvalm der jeg satt og måtte spille med. Men uansett, den ene unge kvinnen forteller at hun drakk en hel flaske med vin alene på fredagskvelden! Altså; en hel flaske med vin alene! Jeg ble helt rystet. Dette forteller hun altså mens hun smiler, fniser og ler. Det som var enda mer sjokkerende var reaksjonen til de andre kollegaene mine. Det var latter og fjas, og de synes tydelig dette var skrekkelig morsomt. Alvorlig talt, dette er en ung kvinne som forteller åpenlyst at hun har drukket en hel flaske alkoholholdig vin helt alene på en fredagskveld, og ingen varsellamper ringer hos noen? Dette finnes da overhodet ikke morsomt, og dette er da verken sunt eller normalt! Jeg ble sittende målløs og stirre tomt ut i luften. Ventet nesten på at noen skulle avsløre at det var skjult kamera inne i bildet eller noe sånt. Hun så helt vill ut i blikket samtidig som hun fortalte det også. Gapskrattet gjorde hun. Er det bare jeg som begynner å bli gammeldags? Synes hele denne seansen var grotesk. Har aldri sett at noen så åpenlyst forteller om alvorlige alkoholproblemer, og at det i tillegg blir latterliggjort så til de grader. Anonymkode: 948ab...1b4 Tror ikke det har noe med alder å gjøre, du virker jo bare bitter og mangel på sosial forståelse. En flaske vin er da virkelig ikke mye å drikke på en hel kveld Anonymkode: 62b90...a18 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #57 Del Skrevet 5. september 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Velkommen til samfunnet anno 2023 - det er et skremmende sted. Anonymkode: 8db0e...c43 Er vel ikke noe annet i 2023 enn i 1953, 1823 eller 1123 det som TS skriver om her? Anonymkode: 62b90...a18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 5. september 2023 #58 Del Skrevet 5. september 2023 Det er 100% unormalt å omtale kolleger som småjenter og være uvillig til å spise lunsj med dem. Jeg tenker TS må legge om stilen totalt om hun eller han skal ha en god fremtid på jobben. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #59 Del Skrevet 5. september 2023 1 hour ago, Brunello said: Statistisk sett er det bedre at en ung mann gjør det. Han blir vesentlig mindre beruset enn en ung kvinne. Menn tåler mye mer alkohol. Jeg ser heller ikke det helt store problemet, men det er litt mye å drikke alene. 1 flaske vin?? Anonymkode: 62b90...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 5. september 2023 #60 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 1 flaske vin?? Anonymkode: 62b90...a18 En flaske vin er ikke så mye for en mann, men en dame på 65 kilo oppnår ganske høy promille (1,6) når den drikkes på 3 timer. Til sammenligning vil en mann på 85 kilo ha 0,9 i promille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå