Gå til innhold

Ung kvinne på jobb drakk en flaske vin alene! Normalt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På min jobb har det de seneste årene blitt ansatt horder av til dels inkompetente småjenter. Kontorlokalene har blitt rene ungdomsskolen i forhold til hva det var da jeg startet. Men nok om det!

Jeg lot meg motvillig overtale til å bli med i kantinen for å spise lunsj med noen av disse. I kantinen ble det skravlet høyt om alt mulig meningsløst vissvass. Kjente jeg ble helt kvalm der jeg satt og måtte spille med. Men uansett, den ene unge kvinnen forteller at hun drakk en hel flaske med vin alene på fredagskvelden! Altså; en hel flaske med vin alene! Jeg ble helt rystet. Dette forteller hun altså mens hun smiler, fniser og ler. Det som var enda mer sjokkerende var reaksjonen til de andre kollegaene mine. Det var latter og fjas, og de synes tydelig dette var skrekkelig morsomt. Alvorlig talt, dette er en ung kvinne som forteller åpenlyst at hun har drukket en hel flaske alkoholholdig vin helt alene på en fredagskveld, og ingen varsellamper ringer hos noen? Dette finnes da overhodet ikke morsomt, og dette er da verken sunt eller normalt! Jeg ble sittende målløs og stirre tomt ut i luften. Ventet nesten på at noen skulle avsløre at det var skjult kamera inne i bildet eller noe sånt. Hun så helt vill ut i blikket samtidig som hun fortalte det også. Gapskrattet gjorde hun.

Er det bare jeg som begynner å bli gammeldags? Synes hele denne seansen var grotesk. Har aldri sett at noen så åpenlyst forteller om alvorlige alkoholproblemer, og at det i tillegg blir latterliggjort så til de grader. 

Anonymkode: 948ab...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Dette bør du kontakte ledelsen om, TS.

Helt uhørt. Og så en ung kvinne da.

Anonymkode: c7e33...1f5

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flaske vin…det er 4-5glass. Kan fint få til det selv. Og så er det forskjell på 8% vin og 14%vin da 😉

Anonymkode: cc465...8e1

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke vanskelig det kan fint gjøre det en gang i blant. Kan nok oftere fordele den på to kvelder. Sist gang var vell i vår eller noe så er vell et par ganger i året. 

Kanskje vinen var skikkelig god? 

Anonymkode: 1550f...ff4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker ganske skrullete, eventuelt har du levd veldig beskyttet, hvis du reagerer så sterkt på det du skriver her. Du har lite livserfaring hvis det ikke skal mer til å ryste deg.

Anonymkode: 52201...052

• Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette drikker jeg av lettbrus når jeg skal slå meg løs en kveld og er ikke nok til at øyenbrynet letter seg
en eneste millimeter. :fnise:  Prøv igjen og bedre lykke neste gang. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

På min jobb har det de seneste årene blitt ansatt horder av til dels inkompetente småjenter. Kontorlokalene har blitt rene ungdomsskolen i forhold til hva det var da jeg startet. Men nok om det!

Jeg lot meg motvillig overtale til å bli med i kantinen for å spise lunsj med noen av disse. I kantinen ble det skravlet høyt om alt mulig meningsløst vissvass. Kjente jeg ble helt kvalm der jeg satt og måtte spille med. Men uansett, den ene unge kvinnen forteller at hun drakk en hel flaske med vin alene på fredagskvelden! Altså; en hel flaske med vin alene! Jeg ble helt rystet. Dette forteller hun altså mens hun smiler, fniser og ler. Det som var enda mer sjokkerende var reaksjonen til de andre kollegaene mine. Det var latter og fjas, og de synes tydelig dette var skrekkelig morsomt. Alvorlig talt, dette er en ung kvinne som forteller åpenlyst at hun har drukket en hel flaske alkoholholdig vin helt alene på en fredagskveld, og ingen varsellamper ringer hos noen? Dette finnes da overhodet ikke morsomt, og dette er da verken sunt eller normalt! Jeg ble sittende målløs og stirre tomt ut i luften. Ventet nesten på at noen skulle avsløre at det var skjult kamera inne i bildet eller noe sånt. Hun så helt vill ut i blikket samtidig som hun fortalte det også. Gapskrattet gjorde hun.

Er det bare jeg som begynner å bli gammeldags? Synes hele denne seansen var grotesk. Har aldri sett at noen så åpenlyst forteller om alvorlige alkoholproblemer, og at det i tillegg blir latterliggjort så til de grader. 

Dette må da være trolling. 
Om det ikke er det, bør du kanskje gå til en psykolog eller lignende slik at du får snakket ut om det traumatiske du opplevde.
Det virker jo ikke som at du har kunnskap om noen ting - men igjen, hele innlegget ditt må jo være tull.

Anonymkode: 37aff...40c

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Bedre om det var en ung mann? Eller en eldre dame? 
Skjønner virkelig ikke problemet her. Er det kjønnet, alderen, vinen? 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh...ja, du er gammeldags. Evt evtet troll.

En flaske vin er ca 5 glass. Et helt normalt konsum til en bedre (treretters) middag.

Jeg har da også drukket en flaske vin på en kveld. Eller delt to flasker med mannen, som jo bli det samme. Ja, man blir brisen, men ikke grøftefull.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var mest sjokkerende?
1: At hun drakk en helt lovlig drikk som kan kjøpes over disk av enhver person over 18 år?
2: At hun er ung?
3: At det var fredag?

Eller var det (gud forby!) at hun var ALENE?😱😱😱

• Liker 15
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...