Gå til innhold

Hvilken tast er mest slitt på tastaturet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken tast blir først slitt på tastaturet deres?

Hos meg er bokstavene s og d helt borte. Men jeg trykker mye feil på tastaturet, så er ikke sikkert det gjenspeiler hvilke bokstaver jeg bruker mest når jeg skriver :ler:

Tastaturet mitt er forresten bare ett år ca, så jeg har nok sittet mye foran datan siste året siden tastaturet har blitt så slitt :overrasket:;)

Hva med deres tastatur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

N og L er nesten helt borte hos meg, pc'en er to år gammel.

Skrevet

Viser ingenting på bokstavene her, det er et år gammelt. Men spacetasten er jo brukt og det viser.

Skrevet

Det er de samme tre bokstavene som alltid blir borte på mine tastatur. ASE Der er det ikke spor av at der har vært noe merke på dem engang.

I tillegg er M og N samt . og , litt slitt på dette. De tre første forsvinner ganske tidelig på alle mine tastatur.

Skrevet

Z, F og K er boktavelig talt borte hos meg. Tastene har fallt av. :ler:

Ellers er det O, S, A, E og shift som er slitt.

Skrevet

ingen av dem, merklig nok. blir mye brukt dette tastaturte.. og det er nok noen år... kanskje vi ikke trykker hardt nok

Skrevet
Hvilken tast blir først slitt på tastaturet deres?

Hos meg er bokstavene s og d helt borte. Men jeg trykker mye feil på tastaturet, så er ikke sikkert det gjenspeiler hvilke bokstaver jeg bruker mest når jeg skriver :ler:

Tastaturet mitt er forresten bare ett år ca, så jeg har nok sittet mye foran datan siste året siden tastaturet har blitt så slitt :overrasket:  ;)

Hva med deres tastatur?

Og så må jeg legge til at epletasten er veldig slitt (omtrent samme funksjon som ctrl tasten for dere som har windows). Men det betyr jo bare at jeg alltid bruker tastatursnarvei i stedet for rullegardinmenyen.

Skrevet

N den ramla av i dag. :trist:

Gjest Madeline
Skrevet

Hos meg er s,d,e,k,l,n, v, og m mest slitt. Piltastene er også veldig godt brukt. Tastaturet mitt er 2,5 år gammelt.

Skrevet

Jeg har et ganske nytt tastatur, så ingen av tastene er slitt ennå, men på det forrige tastaturet var M nesten helt usynlig.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Mitt tastatur er ganske nytt, så ingen av tastene er slitt. Men på de forrige tastaturene jeg har hatt, er det space-tasten som har røket først. Av en eller annen grunn slår jeg mye hardere på space-tasten enn på de andre tastene når jeg skriver :klø:

Skrevet

Jeg har bare halve N igjen. Ellers vises det ikke at tastaturet er brukt(2 år gammelt) Kanskje jeg skriver for mange n ord.

Skrevet

Min z er borte... Tror ikke det har noe med at den er mye brukt!

Gjest Varg-Menja
Skrevet (endret)

Mine tastaturer blir aldri slitt sånn, siden jeg søler så mye sukkerholdig drikke på dem at de må kastes lenge før den tid... Det jeg har nå er ny rekord, har hatt det i over ett år, så space-begynner å bli litt slapp i fisken.

Endret av Varg-Menja
Gjest Isabellas
Skrevet

Er ikke slitt vekk bokstaver noe sted her, men syns at kanskje space-tasten er blitt ganske laus! :lol:

Skrevet

Fikk pc-en i fjor rett før påske eller noe (en nooooe forsinket bursdagsgave), ingen taster er slitt utrolig nok...

Skrevet

Har trådløst tastatur til Mac med matt overflate på tastene. Alle bokstaver minus Q, Z og X er nå blitt blanke. I tillegg er høyre del av space-tasten blankslitt.

På den bærbare maskina jeg hadde for noen år siden, sluttet G og H å virke. Inntil jeg fikk meg ny maskin, gjorde det at jeg måtte bli ganske kreativ når jeg skrev, for å unngå å bruke de to bokstavene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...