HeleneHS Skrevet 5. september 2023 #1 Del Skrevet 5. september 2023 Hei dere, Vi venter fortsatt på time til utredning etter 3. SA og begynner å lure på å gjøre noe private utredninger i mellomtiden. Føler at de store (Medicus, Volvat) har mye fokus på medisinering og ivf. Dette er jo helt greit, ikke noe kritikk! Men vi føler kanskje litt mer behov for å finne ut rot årsaken til de SA, siden vi blir ganske lett gravid (PP1, PP1, PP6). Har også lyst å prøve andre ting enn å bare putte i seg hormoner (hadde litt dårlig erfaring med p piller tidligere). Så da lurte jeg på om noen av dere har vært til Frøyaklinikken og kan si noe om hvordan det gikk? Både positive og negative historier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2 Del Skrevet 5. september 2023 Vet Ikke om det var Frøyaklinikken sin fortjeneste, men jeg ble gravid på mitt 5 innsett etter 4 mislykkede etter et besøk på Frøyaklinikken. Og det innsettet resulterte i min datter ble satt på mye kosttilskudd, akupunktur. Anonymkode: 79074...0bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #3 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet Ikke om det var Frøyaklinikken sin fortjeneste, men jeg ble gravid på mitt 5 innsett etter 4 mislykkede etter et besøk på Frøyaklinikken. Og det innsettet resulterte i min datter ble satt på mye kosttilskudd, akupunktur. Anonymkode: 79074...0bf Hvilke kosttilskudd? Anonymkode: 277c3...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #4 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvilke kosttilskudd? Anonymkode: 277c3...811 Det var en lang liste, husker ikke alle. Men de var tilpasset meg, utifra blodprøve svar. Når det er sagt, så er det alltid best å spise riktig, men det er ikke så lett å få til i en travel hverdag:) jeg syntes det var verdt pengene, og ville gjort det igjen:) Anonymkode: 79074...0bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 6. september 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 6. september 2023 Takk for svar Anonym, da vet jeg litt hva man kan forvente fra et besøk der! Og veldig bra å høre at du fikk en datter! Gratulerer så mye med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinnsity Skrevet 1. september 2024 #6 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (På 5.9.2023 den 22.14): Det var en lang liste, husker ikke alle. Men de var tilpasset meg, utifra blodprøve svar. Når det er sagt, så er det alltid best å spise riktig, men det er ikke så lett å få til i en travel hverdag:) jeg syntes det var verdt pengene, og ville gjort det igjen:) Anonymkode: 79074...0bf Tar de blodprøver der også? Det hørtes ordentlig ut, har også sett litt på den klinikken og skrev e post til de nå. Var det dyrt med behandling der? Nå e jeg litt dum kanskje men finner ingen priser på siden deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #7 Del Skrevet 1. september 2024 Jeg har vært på Frøyaklinikken. Ta med blodprøver man har tatt hos lege (hun tar ikke noen selv) ifbm fertilitetsutredning. Evt kan msn betale for å ta blodprøver på Fürst. Hun vil gjerne vite ståa til mannen også. Sædprøvesvar kan hun tolke. På første timen snakker om reisen hittil og hvordan kosthold man har, hvordan man lever, hva man har gjort. Du må regne med å endre på kostholdet hvis du ikke spiser sunt og rent fra før. Du blir også anbefalt en rekke kosttilskudd (derav blodprøvesvar) så er fordel å ha tatt noen prøver som viser nivå av feks b vitaminer, jern, d vitamin, kalsium, kalium, selen, sink, jod +++ Behandlingen er i hovesak akupunktur, evt soneterapi og da kostholdsveiledning og kosttilskudd. mener jeg betalte ca 600-700kr for en behandlingstime (30 min) men første gang var lengre. jeg har hatt IVF behandling. Men AMH verdiene mine har steget betraktelig. Og det er garantert pga tilskuddene jeg har tatt. tatt akupunktur i flere runder. Uten at det sånn sett hadde noe hell for min del. Forsøket vi lykkes på hadde jeg ikke noe behandling der. Anonymkode: fbee2...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå