Gå til innhold

Beste område å bo i Fredrikstad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det best å bo i Fredrikstad for en norsk småbarnsfamilie? Vi ønsker nærhet til fin natur, skoler, matbutikk, og at det er trygt å gå ute om kveldene. 😊

Anonymkode: 9e2f4...9f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kråkerøy! Bor der selv med to barn. Få innvandrere, nydelig natur, rett ved sjøen.

Anonymkode: ae5e4...a8a

• Liker 1
Skrevet

Kråkerøy. Du har også Torsnes Men litt lengre unna sentrum, 

Anonymkode: 908bd...a28

Skrevet

Hvilken barnehage/barneskole er best da? :)

Ts

Skrevet

Borge holder du deg unna. Eneste jeg har hørt mye negativt om. 

Skrevet

Oredalen/Bjørndalen. Fantastisk område. Sentralt og med Fredrikstadmarka utenfor døren. 

Det er ingen steder som er farlig å ferdes i Fredrikstad på kvelden. 

Anonymkode: e3c8b...b89

• 3 uker senere...
Skrevet
On 9/5/2023 at 10:16 AM, AnonymBruker said:

Kråkerøy! Bor der selv med to barn. Få innvandrere, nydelig natur, rett ved sjøen.

Anonymkode: ae5e4...a8a

Ts her. 

Hva kan du si om området rundt Gamlebyen? Hvilke mennesker bor der? Jeg ser det er noen bra skoler der, og det var utrolig fint der. 

Fredrikstad sentrum synes jeg var et høl dessverre. Definitivt mer levende sentrum enn i Sarpsborg, men ble ikke blown away. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts her. 

Hva kan du si om området rundt Gamlebyen? Hvilke mennesker bor der? Jeg ser det er noen bra skoler der, og det var utrolig fint der. 

Fredrikstad sentrum synes jeg var et høl dessverre. Definitivt mer levende sentrum enn i Sarpsborg, men ble ikke blown away. 

Gudeberg og mineberget, eventuelt nabbetorp.  Da går du alt i gå avstand. Der ligger Gudeberg skole som er en bra skole. Du har gamlebyen, buss,gratis ferje, Rema 1000, kiwi, trening senter, Byggmakker, golf, restaurant, basseng, og mye mer :)

Anonymkode: 4c8ad...72d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gudeberg og mineberget, eventuelt nabbetorp.  Da går du alt i gå avstand. Der ligger Gudeberg skole som er en bra skole. Du har gamlebyen, buss,gratis ferje, Rema 1000, kiwi, trening senter, Byggmakker, golf, restaurant, basseng, og mye mer :)

Anonymkode: 4c8ad...72d

Er konsten ute nå? Da jeg gikk på gudeberg var de kule ungene fra konsten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...