AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #1 Skrevet 5. september 2023 Hvor er det best å bo i Fredrikstad for en norsk småbarnsfamilie? Vi ønsker nærhet til fin natur, skoler, matbutikk, og at det er trygt å gå ute om kveldene. 😊 Anonymkode: 9e2f4...9f8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 Kråkerøy! Bor der selv med to barn. Få innvandrere, nydelig natur, rett ved sjøen. Anonymkode: ae5e4...a8a 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #3 Skrevet 5. september 2023 Kråkerøy. Du har også Torsnes Men litt lengre unna sentrum, Anonymkode: 908bd...a28
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #4 Skrevet 5. september 2023 Hvilken barnehage/barneskole er best da? Ts Anonymkode: 9e2f4...9f8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #5 Skrevet 5. september 2023 Borge holder du deg unna. Eneste jeg har hørt mye negativt om. Anonymkode: 908bd...a28
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #6 Skrevet 5. september 2023 Oredalen/Bjørndalen. Fantastisk område. Sentralt og med Fredrikstadmarka utenfor døren. Det er ingen steder som er farlig å ferdes i Fredrikstad på kvelden. Anonymkode: e3c8b...b89
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #7 Skrevet 26. september 2023 On 9/5/2023 at 10:16 AM, AnonymBruker said: Kråkerøy! Bor der selv med to barn. Få innvandrere, nydelig natur, rett ved sjøen. Anonymkode: ae5e4...a8a Ts her. Hva kan du si om området rundt Gamlebyen? Hvilke mennesker bor der? Jeg ser det er noen bra skoler der, og det var utrolig fint der. Fredrikstad sentrum synes jeg var et høl dessverre. Definitivt mer levende sentrum enn i Sarpsborg, men ble ikke blown away. Anonymkode: 9e2f4...9f8
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #8 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts her. Hva kan du si om området rundt Gamlebyen? Hvilke mennesker bor der? Jeg ser det er noen bra skoler der, og det var utrolig fint der. Fredrikstad sentrum synes jeg var et høl dessverre. Definitivt mer levende sentrum enn i Sarpsborg, men ble ikke blown away. Anonymkode: 9e2f4...9f8 Gudeberg og mineberget, eventuelt nabbetorp. Da går du alt i gå avstand. Der ligger Gudeberg skole som er en bra skole. Du har gamlebyen, buss,gratis ferje, Rema 1000, kiwi, trening senter, Byggmakker, golf, restaurant, basseng, og mye mer Anonymkode: 4c8ad...72d
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #9 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gudeberg og mineberget, eventuelt nabbetorp. Da går du alt i gå avstand. Der ligger Gudeberg skole som er en bra skole. Du har gamlebyen, buss,gratis ferje, Rema 1000, kiwi, trening senter, Byggmakker, golf, restaurant, basseng, og mye mer Anonymkode: 4c8ad...72d Er konsten ute nå? Da jeg gikk på gudeberg var de kule ungene fra konsten. Anonymkode: 908bd...a28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå