AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #1 Skrevet 5. september 2023 Nå er det 12 dager siden jeg satt Ovitrelle og jeg har drevet og testet den ut fordi jeg vet jeg ikke hadde klart å vente med å teste meg. Ganske sikker på at egget slapp lørdag 26, da det stemmer med det jeg har lært av Ovitrelle og det jeg kjente. De siste 2 dagene har det nesten ikke vært strek og i går dukket ikke streken opp før etter den var tørket. I dag derimot dukket den opp innen 3 min. Tar ikke helt av før jeg eventuelt får flere positive tester de neste dagene. Sist gang sluttet jeg å få positiv 9-10 dager etter Ovitrelle og da brukte jeg samme tester (babyplan tidlig) Hvor lenge satt Ovitrelle på dere? Jeg har lest opp og ned i mener og de fleste jeg ser har blitt fortalt 10 dager av helsepersonell Anonymkode: f8c28...553
Amatariel Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 Denne tråden syns jeg er veldig fin. Mange som har delt sine Ovitrelle-erfaringer der Jeg har brukt ovitrelle flere ganger (og i forkant av flere svangerskap), og det har variert litt hvordan både medisinen har oppført seg, og når testen ble blank (og evnt. kom tilbake igjen). Her er min testerekke fra sist gang jeg brukte det. Fra EL til 14 dpo
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #3 Skrevet 5. september 2023 Sittet i max 10 dager hver gang jeg har brukt ovitrelle. Anonymkode: b9906...c63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå