Gå til innhold

Hvis en dame synes du er kjekk og gir deg oppmerksomhet, tar du det alltid som et kompliment?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmål til menn: Tar du all kvinnelig oppmerksomhet som et kompliment? 

Anonymkode: df59d...75c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja, tar det som et hyggelig kompliment. Liker jeg dama ville jeg nok invitert på date☺️👍

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, det er bare kvinner som blir sinte for oppmerksomhet.

Jeg får aldri oppmerksomhet selv da bare så det er sagt 😄 Men har kjekke, høye kamerater som får det. Det er nok mye mer enten eller for menn, de fleste får ikke slik oppmerksomhet. Kanskje derfor menn ikke blir sinte, alle kvinner får så mye at de blir irriterte. Spesielt om det er fra menn som ikke er kjekke

Anonymkode: 344d2...3a5

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Stort sett aldri: jeg er snart seksti; kvinner som viser meg oppmerksomhet, ønsker noe av meg.

Og det er aldri pikk. 😞

Endret av Druid
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, det er bare kvinner som blir sinte for oppmerksomhet.

Jeg får aldri oppmerksomhet selv da bare så det er sagt 😄 Men har kjekke, høye kamerater som får det. Det er nok mye mer enten eller for menn, de fleste får ikke slik oppmerksomhet. Kanskje derfor menn ikke blir sinte, alle kvinner får så mye at de blir irriterte. Spesielt om det er fra menn som ikke er kjekke

Anonymkode: 344d2...3a5

Jeg har fått mye oppmerksomhet i land på den andre siden av kloden. Det kan være litt slitsomt. Ikke så mye fordi jeg ikke vil ha oppmerksomhet, som det at en nydelig 23-åring vil bli kjent med meg av helt feil grunner.

Anonymkode: e7a70...abc

Skrevet

Nei. 

men oppmerksomhet kan da være mange ting. Ett smil? En vennlig hilsen? Veldig kjekt det. 

men når kvinner åpenlyst flirter, til tross for at jeg gift og har min ring på fingeren alltid, er det kleint. Jeg er ganske høy i tillegg, og merker noen kvinner har vanskelig for ikke å gjentatte ganger påpeke dette. Antar det er slikt store bryster / rumpe blir «fetishized», man fort føler seg som objekt isteden for en person. 

men nå er jeg gift. Kanskje jeg hadde tenkt annerledes om jeg var single. 

Anonymkode: 9984c...6e1

Skrevet

Det er berre hyggeleg, og det vil stort sett bli returnert om det blir ekstra satt pris på

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke bare et kompliment, det er et kjempekompliment, som jeg lever lenge på. Fordi jeg setter så stor pris på det. Selv når det bare er humor i det.

Anonymkode: b7110...15e

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

All positiv oppmerksomhet, ja selvfølgelig. Men med litt bagasje er det ikke alltid jeg tar det til meg eller i det hele tatt tror på det.

Anonymkode: 50c18...ecc

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja selvfølgelig. Men om det er det jeg ønsker noe mere er jo et helt annet spørsmål. Har opplevd det flere ganger, noen ganger veldig diskre, andre ganger veldig mere pågående i dagligdagse situasjoner midt på dagen, først da kan de bli litt ubehagelig. Fra karakter 1-3, hold deg til 1-2 i pågåenhet, fordi alle folk er forskjellige. Senser du noe mere, kan du hoppe til en 3er.
En 1ener er veldig uskyldig og tror ingen av oss, uansett kjønn skal frykte det.

Anonymkode: c4264...4d8

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, og det spiller ikke så stor rolle hvilken kvinne det er heller. Kvinner er kvinner når det kommer til komplimenter. 

Anonymkode: b7110...15e

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...