Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har vært dum...

Hadde ubeskyttet sex noen få dager før jeg trodde at mensen skulle komme. Mensen kom ikke. Og den har fortsatt latt vente på seg. Jeg har vært uregelmessig før, men etter at jeg sluttet på pillen (3 måneder siden) har mensen vært helt på dagen presis. Jeg trodde derfor at jeg var sikker.

Nå lurer jeg på litt saker og ting her:

- Når jeg ennå ikke har fått mensen, så betyr vel det at eggløsing har funnet sted for mindre enn to uker siden? Det betyr vel også at det at mensen ikke har dukket opp, først blir et problem nøyaktig to uker etter at jeg hadde sex?

- Hvor tidlig kan man teste? Må man vente til to uker etter samleie, eller kan man teste før? Eller senere?

- Og... det utenkelige spørsmålet... er det noen her som har vært gjennom en abort, og som kan fortelle meg om prosesen?

Takknemlig for svar

Videoannonse
Annonse
Gjest Zalomine
Skrevet

En test vil somregel ikke slå ut før etter (minst) to uker etter befruktning. CB anbefaler 19 dager, mener jeg å ha lest. For noen vil den slå ut senere enn andre.

Abort vet jeg ikke noe om, det overlater jeg til noen andre.

Lykke til, håper mensen kommer.

Skrevet

Takk.. det håper jeg også.. !

Sannsynligvis gjør den jo det, men jeg vil så gjerne vite. Nå! Klarer ikke å tenke på noe annet. Angst! Har lenge ønsket meg barn, men ikke nå som samboeren nylig fant seg ei ny dame.. Uff, så dumdumdum!

Frykter det motsatte. Sexen var så bra... Vet at det liksom ikke har noe å si, men det skulle ikke forundre meg om det likevel spiller litt inn? Man sier jo f.eks. at kvinnelige orgasme øker sjansen? Ikke vet jeg.

Skulle så gjerne delt denne angsten med noen, men venninner er abortmotstandere... Tør ikke fortelle dem om mistankene mine i redsel for at jeg får rett. For hva gjør jeg da?

Skrevet

hej gæst

køb en test og se hvad der sker, det roere ofte nerverne, hvis den ikke slår ut, hvis du går og er nervøs kan mensen blive borte...

nu hvor du har haft ubeskyttet sex, var en lille tjek for hiv, og div kønssygdomme nok heller ikke nogen dum ide.

lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...