AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #1 Skrevet 5. september 2023 Blir du alltid fingret før samleie? Jeg og mannen bruker alltid fingrene og hendene på hverandre før han stikker den inn. Anonymkode: d5304...09a
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 Ja, 99% av gangene Anonymkode: c3433...918
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #3 Skrevet 5. september 2023 Nei, det var sånt vi holdt på med i tenårene. Anonymkode: 6225a...082
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #4 Skrevet 5. september 2023 Nei. Det er aldri noen fasit på samleie. Noen ganger går vi rett på, andre ganger er det leketøy først, osv... Etter min mening er det veldig kjedelig om det er samme fremgangsmåte hver eneste gang................................. Anonymkode: 655da...748
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #5 Skrevet 5. september 2023 Fingre eller leketøy først. Får ikke plass om vi ikke varmer opp litt. Anonymkode: 1099c...0bf 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #6 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei, det var sånt vi holdt på med i tenårene. Anonymkode: 6225a...082 Så dere har ikke runket og fingret hverandre hverken for nytelse eller oppvarming siden tenårene? Det hørtes ut som et lite variert sexliv. Har dere kun oralsex og klining som oppvarming da? Kun oralsex og penetrering for nytelse. Her bruker vi hendene både til oppvarming og underveis i sexen. Vi er i 30-årene og det hadde aldri falt meg inn St dette var noe til var berettiget tenåringer 😂 Anonymkode: be2af...2eb 8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #7 Skrevet 5. september 2023 Stort sett. Med mindre vi bare spontant får lyst på en kjappis, da er det sjeldent tid til slik 😂 Anonymkode: ed654...a8b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #8 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så dere har ikke runket og fingret hverandre hverken for nytelse eller oppvarming siden tenårene? Det hørtes ut som et lite variert sexliv. Har dere kun oralsex og klining som oppvarming da? Kun oralsex og penetrering for nytelse. Her bruker vi hendene både til oppvarming og underveis i sexen. Vi er i 30-årene og det hadde aldri falt meg inn St dette var noe til var berettiget tenåringer 😂 Anonymkode: be2af...2eb Jeg svarer jo bare for meg selv, hvis dere liker fingring så kjør på 😅 Men for meg/oss er det meningsløst. Stimulering av klitoris, helt supert, men fingring gir meg altså ingen verdens ting. Anonymkode: 6225a...082 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #9 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg svarer jo bare for meg selv, hvis dere liker fingring så kjør på 😅 Men for meg/oss er det meningsløst. Stimulering av klitoris, helt supert, men fingring gir meg altså ingen verdens ting. Anonymkode: 6225a...082 Når man bruker fingrene til å stimulere klitoris kalles det fingring… TS skriver jo «bruker fingrene og hendene på hverandre før penetrering» og du svarer at det har dere ikke gjort siden dere var tenåringer… Anonymkode: be2af...2eb 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #10 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når man bruker fingrene til å stimulere klitoris kalles det fingring… TS skriver jo «bruker fingrene og hendene på hverandre før penetrering» og du svarer at det har dere ikke gjort siden dere var tenåringer… Anonymkode: be2af...2eb Nei det gjør det da virkelig ikke, fingring = fingre i skjeden. Anonymkode: 6225a...082 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #11 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir du alltid fingret før samleie? Jeg og mannen bruker alltid fingrene og hendene på hverandre før han stikker den inn. Anonymkode: d5304...09a Tror aldri vi noen gang har hatt samleie uten at hun tilfredstilles med munn, hender og evt leketøy først. Selve samleie er ikke høyt prioritert hos oss. For vår del er samleie mest en hyggelig avslutning på sex. en «kjappis» er helt uinteressant for vår del. Anonymkode: 070d9...4c6 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #12 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Nei det gjør det da virkelig ikke, fingring = fingre i skjeden. Anonymkode: 6225a...082 Jeg tolker TS dit hen at hun mener stimuli med fingrene, ikke bare fingre i skjeden. Anonymkode: 070d9...4c6 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #13 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tolker TS dit hen at hun mener stimuli med fingrene, ikke bare fingre i skjeden. Anonymkode: 070d9...4c6 Nettopp…. Anonymkode: be2af...2eb
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #14 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Nei det gjør det da virkelig ikke, fingring = fingre i skjeden. Anonymkode: 6225a...082 Hva man kaller det har lite betydning når du leser hele HI. Spørsmålet er om man bruker fingre og hender til å stimulere hverandre før penetrering. Bruker man fingrene til å stimulere klitoris gjør man jo nettopp det. Jeg har aldri hørt noen definere fingring som kun fingre i skjeden, men å bruke fingre til å stimulere, være seg inni eller utenpå. Anonymkode: be2af...2eb 1
flusa Skrevet 5. september 2023 #15 Skrevet 5. september 2023 Ja,han gjør det🤗 Må jo varme meg opp,som han sier🤗
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #16 Skrevet 5. september 2023 Såklart! Han fingrer som regel meg til jeg kommer først (imens jeg ronker han lett), også gjør vi penetrering etterpå, men ofte har han blitt så kåt av å se meg komme da, at han kommer innen 2 min 😅, så noen ganger tar vi alt i omvendt rekkefølge...Noen ganger stimulerer vi bare hverandre til vi kommer samtidig uten penetrering. Oftest når jeg er fruktbar rundt eggløsning, og han ikke kan komme inn i meg. (Bruker ikke prevensjon) Anonymkode: b6f4f...639
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #17 Skrevet 5. september 2023 Nei, vi gjør ikke nødvendigvis det. Jeg foretrekker tunge, leketøy som forspill. Jeg liker også mye glidekrem og å stryke penis på utsiden mot klitoris. Fingrene til mannen min er ru, harde og store (han har arbeidsnever), så jeg synes ikke det er super deilig med disse nedentil. Anonymkode: 3e271...e5c
Mardina Skrevet 5. september 2023 #18 Skrevet 5. september 2023 Ja, jeg foretrekker fingring før samleie 😊 Jeg får sjelden orgasme av kun penetrering. Noen ganger er fingring det eneste vi gjør under sex.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #19 Skrevet 5. september 2023 TS her. 😊 Jeg tenkte på fingring som både fingre inn i skjeden og på klitoris. Faktisk er min favoritt når han gjør begge deler samtidig, altså at han på en måte legger hånda over klitoris mens han stikker fingrene inn og så tar hånda inn og ut hvis dere skjønner hva jeg mener 🙈 Anonymkode: d5304...09a
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #20 Skrevet 5. september 2023 Just now, AnonymBruker said: TS her. 😊 Jeg tenkte på fingring som både fingre inn i skjeden og på klitoris. Faktisk er min favoritt når han gjør begge deler samtidig, altså at han på en måte legger hånda over klitoris mens han stikker fingrene inn og så tar hånda inn og ut hvis dere skjønner hva jeg mener 🙈 Anonymkode: d5304...09a Jepp! Og om han da krummer fingrene litt som en krok inni meg, så blir de squirt 🙂 Anonymkode: a7645...9ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå