Gå til innhold

Er du hemmelig forelsket i noen? Hvordan føles det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler jeg svever av lykkerus uten å vite om han liker meg. Men han er singel og vi treffes av og til uten at det er noe form for date eller romanse. 

Hva skal jeg gjøre.. blir dom 14 igjen. 

34

Anonymkode: 48e88...222

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du spør om helt forskjellige ting i innlegget vs overskriften.  Er dette en skravletråd, eller vil du ha konkret hjelp? 

Anonymkode: b7d30...78a

Skrevet

Jeg er ganske avstandsbetatt i ei jeg har chattet litt med privat på andre forum og Snap, og nylig har oppdaget at hun også er her på KG. Vi matcher på ganske mange plan, blant annet politikk, friluftsliv og seksualitet. Det frustrerende er at jeg pr i dag ikke har en hverdag jeg vil belaste andre med. I tillegg bor jeg akkurat såpass langt unna at det går litt på bekostning av spontaniteten.

Anonymkode: 5d645...83a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Du spør om helt forskjellige ting i innlegget vs overskriften.  Er dette en skravletråd, eller vil du ha konkret hjelp? 

Spør om alt mulig. Jeg er helt merkelig av meg. Glemmer ting, tenker på HAN konstant. Det kjennes motsatt ut enn godt... 😵 Jeg har vært i lange forhold tidligere, men ikke kjent det på denne måten før. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Spør om alt mulig. Jeg er helt merkelig av meg. Glemmer ting, tenker på HAN konstant. Det kjennes motsatt ut enn godt... 😵 Jeg har vært i lange forhold tidligere, men ikke kjent det på denne måten før. Ts

Har det på akkurat samme måte som deg😂 Jeg er fjern, har sommerfugler i magen, kvalm ingen matlyst. Lever for de øyeblikkene jeg får se han, snakke med han. 

Anonymkode: 88bbf...fce

• Hjerte 1
Skrevet

Var hemmelig forelsket og visste det ikke kunne bli noe av det, nå er jeg lettet over at den begynner å avta 😮‍💨 Blir godt å få tilbake konsentrasjonen og livet mitt igjen.

Anonymkode: e8ab9...b41

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Men om du er interessert og vet han er singel, hva venter du egentlig på?🤔 Skjønner ikke hvorfor det skal være hemmelig da? Det er jo bare å sende han en melding eller noe og få klarhet?

• Nyttig 3
Skrevet
Engel skrev (43 minutter siden):

Men om du er interessert og vet han er singel, hva venter du egentlig på?🤔 Skjønner ikke hvorfor det skal være hemmelig da? Det er jo bare å sende han en melding eller noe og få klarhet?

Tja, kanskje ts ikke er singel? 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor spør du ikke bare om sex?

De fleste menn er med på leken med en gang.

:skya:

Anonymkode: 6e022...623

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Tja, kanskje ts ikke er singel? 

Jo vi begge er single. Jeg aner ikke om jeg tør å ta initiativet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

🤣sant det. Tenk så mange damer som går rundt våte i trusa uten å gjøre noe mer enn å svime rundt i koma.

Anonymkode: 89ddf...917

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Til og med sjenerte menn?😅

Skrevet

Det har jeg vært mange ganger, og det er både frustrerende og fint samtidig.
Årsaken til at jeg holder det hemmelig, og ikke viser det utad, kan f.eks. være at vedkommende er opptatt, at det er en kollega, eller at jeg skjønner at vi ikke passer sammen.
Det er en varm og fin følelse når man treffes, og samtidig sår fordi det ikke ligger noen muligheter i det.
Å være hemmelig forelsket kan være ensomt, og faktisk en levende sorg over noe man ikke kan ha.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er ganske avstandsbetatt i ei jeg har chattet litt med privat på andre forum og Snap, og nylig har oppdaget at hun også er her på KG. Vi matcher på ganske mange plan, blant annet politikk, friluftsliv og seksualitet. Det frustrerende er at jeg pr i dag ikke har en hverdag jeg vil belaste andre med. I tillegg bor jeg akkurat såpass langt unna at det går litt på bekostning av spontaniteten.

Vi får håpe at hun fortsatt er ledig når hverdagskabalen din går opp ❤️
Det er flott av deg å ikke lede an noen du ikke kan gå videre med! 👍🏻 Det vitner om integritet og omtanke.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Den som intet våger intet vinner. Man kommer ikke langt her i verden om man skal vente på at andre tar initativ hele tiden. Du har all mulighet til å gjøre noe med dette. Det verste som kan skje er at du får vite at han ikke er interessert i deg på den måten, og da kan du jobbe med å kutte ut følelsene og gå videre. Eller du kan gå rundt og ikke tørre å gjøre noe, og så kommer kanskje noen og snapper han forran nesa på deg, fordi hun turte å ta initativ. Selv om du føler deg som 14 så er du faktisk en voksen kvinne på 34.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Prøv med et veldig diskre initiativ? 
Spør om kaffe, så en tur i parken. Så fokuser en del på følelser? Les litt om disse tingene på google. Masse gode tips der.

Anonymkode: a10ff...083

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Til og med sjenerte menn?😅

Nei. Det måtte ha vært en kombinasjon av interesse, situasjon, og promille der, så hadde det virket på meg. For meg ble det et ONS, og ikke en langvarig bekjent. 

Skrevet
Andro skrev (1 time siden):

Vi får håpe at hun fortsatt er ledig når hverdagskabalen din går opp ❤️
Det er flott av deg å ikke lede an noen du ikke kan gå videre med! 👍🏻 Det vitner om integritet og omtanke.

Takk, vi får håpe det ☺️ Det hadde jo ikke vært så dumt hvis hun snublet over denne tråden, selv som anonym tror jeg nok hun kan ha gode odds for å skjønne hvem jeg er og at det er hun jeg snakker om. Og ja, det er jo frustrerende siden vi begge er single. Jeg har også tenkt tanken på å spille med alle kort på bordet, men synes det òg blir et urettferdig dilemma å sette andre i. Spesielt siden vi heller ikke kjenner hverandre godt.

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk, vi får håpe det ☺️ Det hadde jo ikke vært så dumt hvis hun snublet over denne tråden, selv som anonym tror jeg nok hun kan ha gode odds for å skjønne hvem jeg er og at det er hun jeg snakker om. Og ja, det er jo frustrerende siden vi begge er single. Jeg har også tenkt tanken på å spille med alle kort på bordet, men synes det òg blir et urettferdig dilemma å sette andre i. Spesielt siden vi heller ikke kjenner hverandre godt.

Det er nok like urettferdig å ikke få vurdere det selv. Kanskje du undervurderer henne?

Endret av Andro
  • Nyttig 1
Skrevet

Forelsket er vel kanskje et for sterkt ord, og det er teknisk sett ikke hemmelig heller da jeg ble konfrontert av henne rundt 1 år siden da jeg kjørte henne hjem.
Helt jævlig føles det hvertfall. 

Anonymkode: dace4...534

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...