Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min syklus er alltid 28 dager, og skulle fått mensen på søndag. Dette er 3 menstruasjon etter fødsel. Tok test da den ikke kom samme dag jeg forventet den, men helt negativ. Dette var tidlig test man egentlig kunne ta 6 dager før. Kan jeg være gravid igjen? Er så redd jeg er det. Nå er den 3 dager siden den skulle komme. Har hatt mye stress i det siste så tenkte første det kunne være derfor. Andre som har erfaring rundt om den kan være uregelmessig etter fødsel? 

Anonymkode: 75fe0...8c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min syklus var veldig uregelmessig etter fødsel, med lenger sykluser enn normalt frem til mini var over et år (og jeg fremdeles ammet en del om dag/natt). Har inntrykk av at det er helt normalt at det tar litt tid for syklusen er helt på plass etter fødsel:)

Anonymkode: d2883...a04

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Min syklus er alltid 28 dager, og skulle fått mensen på søndag. Dette er 3 menstruasjon etter fødsel. Tok test da den ikke kom samme dag jeg forventet den, men helt negativ. Dette var tidlig test man egentlig kunne ta 6 dager før. Kan jeg være gravid igjen? Er så redd jeg er det. Nå er den 3 dager siden den skulle komme. Har hatt mye stress i det siste så tenkte første det kunne være derfor. Andre som har erfaring rundt om den kan være uregelmessig etter fødsel? 

Anonymkode: 75fe0...8c5

Det er helt vanlig med uregelmessige sykluser etter fødsel. Det er også veldig vanlig å bli lett gravid etter fødsel hvis man slurver med prevensjon. Men du bruker vel god prevensjon, ts?

Anonymkode: d9236...e2f

Skrevet

Den er nok uregelmessig, men prevensjon er tingen hvis du er redd for å bli smelt på tjukka så fort! Amming er ingen sikker prevensjon. Virker som folk er lite opplyst i dag. Så er du gravid så er du gravid, da får du stå i det. 

Anonymkode: 68dcb...3e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...