Gå til innhold

Baby 12 mnd som våkner hysterisk. Andre som har det sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en baby på 12 mnd, han har de siste ukene våknet mellom kl 24-02 om natten og gråter mye. Til tider er han hysterisk. Han sovner flere ganger i armene mine, men rister så på hodet, blir helt planke i kroppen og gråter hysterisk. Det virker ikke som han har vondt noe sted. Vi har prøvd å få han til å sove i vår seng, men det hjelper ikke så mye før han finner roen igjen. Her om dagen så måtte jeg til slutt gå tur med vogna i gata her kl 01.00 på natten, først da sovnet han ordentlig igjen. 

Jeg er helt ødelagt nå, fordi baby vil kun sovne når jeg bysser og trøster. Pappaen vil gjerne hjelpe til, men baby blir bare fly forbanna og enda mer våken da. Jeg er i full jobb igjen nå, og klarer ikke fokusere på jobben, har mye hodepine, er megatrøtt hele dagen og gjør småfeil i jobben min fordi jeg ikke klarer å være fokusert. Nå klarer jeg såvidt å våkne når klokka ringer, jeg er redd jeg snart forsover meg. 

Jeg skulle gjerne lagt meg tidligere for å hente inn litt søvn før baby våkner, men han er vanskelig å legge på kvelden også, bruker lang tid på å sovne og har mange småvåkninger. Han legger seg ca kl 19.00, legger vi før er han ikke trøtt nok. Dermed pga alt dette, så får jeg kun et par timer søvn hver natt og nå vet jeg ikke mine arme råd. Jeg føler meg i koma. 

Andre som har opplevd dette med barn i den alderen? Har to andre barn som ikke har holdt på sånn. 

Som sagt det virker ikke som han har vondt noe sted, men det virker som han ikke vil sovne igjen og tvinger seg selv til å holde seg våken selvom han egentlig er kjempetrøtt. Vi har snakket med helsesøster, men ingenting har funket av råd hun har kommet med. Vi er så slitne nå. 

Anonymkode: 4aff7...47b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte først natteskrekk, men usikker på om det kan komme såpass tidlig? 🤔

Anonymkode: dec13...1d4

Skrevet

Så slitsomt for dere alle! Jeg ville tatt en tur til helsestasjonen og snakket med helsesykepleier om det. Jeg ville nok sjekket at barnet er friskt også, bare for sikkerhets skyld. 

Skrevet

Ammer du? 1 åringen vår våkner sånn av og til på natta. Virker egentlig som hun sover men er utrøstelig. Bare når hun får puppen så blir hun rolig og sovner igjen. Far kan overhode ikke trøste da blir det helt krise😅 

Anonymkode: 79e2f...324

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...