Gå til innhold

Nattesvette ved feber?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Høres det normalt ut og svette en del om natta dersom jeg allerde hadde senket temperaturen til 37,5 før jeg la meg til å sove? Har feber. Hadde 39,1 og tok derfor Paracet kl. 21. da svettet jeg mye og tempen var 37,5 ved leggetid i 23:30 tiden. Sovnet rundt 01:00, og våknet av at jeg var veldig svett i 3 tiden. Er det ikke rart om det skulle vært pga feber gikk ned, da den allerde var nede før jeg la meg? Hatt feber den siste perioden grunnet infeksjon, så tar også pencilin. Andre netter har jeg svettet mest om jeg har tatt Paracet en time før jeg legger meg, da går jo feberen ned mens jeg sover. Hilsen stressa jente.

Anonymkode: afb47...4ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paracet i seg selv opplever jeg (og andre jeg har snakket med) at kan gi en skikkelig svettebølge. Muligens når kroppen «svetter» paraceten ut. Så er normalt tenker jeg.

Anonymkode: 86303...709

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Paracet i seg selv opplever jeg (og andre jeg har snakket med) at kan gi en skikkelig svettebølge. Muligens når kroppen «svetter» paraceten ut. Så er normalt tenker jeg.

Hadde svettet ut før jeg la meg, da var jo feberen helt nede. Svettet som en gris en halvtime etter jeg tok paraceten. Men feberen kan vel ha gått litt opp igjen midt på natten, for så ned mtp svetten?🤔 Kan nevne at jeg har kyssesyken.

Skrevet
Fjugur skrev (Akkurat nå):

ja

Ja? Flott svar det

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde svettet ut før jeg la meg, da var jo feberen helt nede. Svettet som en gris en halvtime etter jeg tok paraceten. Men feberen kan vel ha gått litt opp igjen midt på natten, for så ned mtp svetten?🤔 Kan nevne at jeg har kyssesyken.

Høres ut som kroppen din har litt av hvert å bearbeide, penicilin og sykdom. Bare pass på å få væske i deg. Tror det er et godt tegn at kroppen svetter ut det den trenger. Ville ikke bekymret meg for det. God bedring!

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Høres ut som kroppen din har litt av hvert å bearbeide, penicilin og sykdom. Bare pass på å få væske i deg. Tror det er et godt tegn at kroppen svetter ut det den trenger. Ville ikke bekymret meg for det. God bedring!

Tusen takk for beroligende svar 🥰 Har litt helseangst også oppi det hele. CRP gikk fra 25 til over 200 på bare 5 dager. Dersom den høye CRPen skulle skyldtes kreft, ville man ikke hatt dårlig allmenntilstand da? Hvis det var så akutt.

Skrevet

Du svetter fordi du har kyssesyken og feber.

Har du ingen voksne rundt deg du kan snakke med?

Anonymkode: 26baf...990

Skrevet

Helt normalt  med nattesvette når kroppen er syk med infeksjon og feber,  kroppen er ikke frisk selvom du har tatt Paracet og feberen har gått ned av det.

Anonymkode: cd7c6...c54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...