AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #21 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mot vond hals, skyll med Corsodyl fra apoteket. Det fikk jeg beskjed av hos lege for hundre år siden 🙂. Tar knekken på ni av ti halsvondter hos meg. (NB: ikke skyll rett etter tannpuss. Da misfarges tennene midlertidig). Anonymkode: 60fec...d9a Jeg prøvde faktisk det da halsen begynte å bli sår, skylte både morgen og kveld i tre dager, men denne gangen hjalp det ikke. Anonymkode: 9f699...78a
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #22 Skrevet 6. september 2023 Halsbetennelse her. Ute av drift over en uke. Anonymkode: 0c61b...dcd
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #23 Skrevet 6. september 2023 Ett eller annet seigliva er det. Har hatt fra og til sår hals i 3 uker, tett nese av og på, og nå har jeg blitt slimete også. Anonymkode: f5bd0...8fa
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #24 Skrevet 6. september 2023 Aner ikke. Unge nr 1 var hjemme for to uker siden, var helt tett og slapp. Usikker på om det var feber. Fortsatt ikke kommet seg ordentlig. Tett og er meget sliten for tiden. Unge nr 2 har hatt feber denne uka, og litt snørrete da. Jeg har vært opp og ned siden første ungen ble syk. Har dager jeg er helt kjørt (vondt i halsen, tett ut til ørene, hodepine, kan lett sove hele dagen og natta), til bare litt snufsete. Håper det går over snart! Anonymkode: d8bd2...fcd
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #25 Skrevet 6. september 2023 Her var barnet først litt smådårlig og nå jeg ganske dårlig. Ikke noe feber da men vondt i halsen og snørr. Men jeg får nesten aldri feber.. Glad barnet ikke ble så syk. Anonymkode: 78c38...e62
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #26 Skrevet 6. september 2023 Refluks (gørs) her. Helvetes mye magesyre som kjennes i spiserøret. Har kun klart å få i meg melk,vaniljeyoghurt og litt kyllingkjøtt de siste 2 ukene. Tenker å kanskje prøve fiskepudding til helgen , uten noe tilbehør. Bare for å prøve å finne ut om det funker uten å få ekstremt svie i mage, bringen og spiserøret. Anonymkode: 9b39a...cc2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #27 Skrevet 6. september 2023 Det går mye slimhoste og tørrhoste. Krisling i halsen og sår hals. Ellers så er det mye tette neser og vondt i hodet. Skyll halsen med lunkent vann med salt i. Dette hjelper for sår hals. Mye bruk av Corsodyl vil gi deg sopp i munnen og brune tenner. Anonymkode: 466e8...5ba 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #28 Skrevet 6. september 2023 Har hatt en runde her hjemme også.. Først ungene, men det gikk raskt over. Jeg hanglet i litt over 1 uke før jeg plutselig ble mye verre. Feber, vond hals, hodepine, øresmerter, slapp.. Og snørrete! Herre min hatt, hvor mye snørr kan man produsere egentlig?? Har vært febersyk siden forrige tirsdag. Anonymkode: c65ed...96f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #29 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har hatt en runde her hjemme også.. Først ungene, men det gikk raskt over. Jeg hanglet i litt over 1 uke før jeg plutselig ble mye verre. Feber, vond hals, hodepine, øresmerter, slapp.. Og snørrete! Herre min hatt, hvor mye snørr kan man produsere egentlig?? Har vært febersyk siden forrige tirsdag. Anonymkode: c65ed...96f Klassisk covid. Anonymkode: aebca...81b
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #30 Skrevet 6. september 2023 On 9/5/2023 at 8:31 AM, ToveM said: Så ingen hadde feber og vond hals før covid kom i 2019. Merkelig nok slapp vi ørten tråder om dagen med "hvor mange er forkjøla nå"-tråder. Tror dessverre det går flere år før vi får et normalt forhold til sykdom igjen, hvis vi noen gang kommer dit. Anonymkode: 44010...f2e 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #31 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (På 5.9.2023 den 9.26): Mot vond hals, skyll med Corsodyl fra apoteket. Det fikk jeg beskjed av hos lege for hundre år siden 🙂. Tar knekken på ni av ti halsvondter hos meg. (NB: ikke skyll rett etter tannpuss. Da misfarges tennene midlertidig). Anonymkode: 60fec...d9a Skyller du munnen med det? Eller tar du det i halsen? Anonymkode: 80bf0...c68
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #32 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (På 5.9.2023 den 2.43): Hører mange er veldig syke og har mange dager med feber og halsvondt. Noen av dere som har det og kan utdype? Anonymkode: 16235...86b Influensa heter det.Er ca 2 ganger i året det skjer her til lands. Anonymkode: 738f8...cdc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå