Gå til innhold

Har dårlig immunforsvar!

Fremhevede innlegg

Gjest StoreSky
Skrevet

Noen som har forslag??

Vurderer naturterapi, men er så durt og jeg har lite penger....Vet at Naturmedisin terapauter har egen skole hvos de behandler folk, noen som vet hvos man henvender seg for å bli pasient der??

Spiser jern-tabletter og melkesyretabletter for tarm-floraen..

*snufs host, stakkar meg* ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første, vet du at du trenger jerntilskudd? Det er IKKE noe en tar uten å være 100 % sikker på at en trenger tilskudd (altså, blodprøve)

Fant linken til Norsk Akademi for Naturmedisin http://www.nan.no/ mulig de kan hjelpe deg videre?

Gjest StoreSky
Skrevet

Ja jeg har lavt jern-innhold -målt hos legen.

Tenkte jeg skulle skrive mail til NAN, men hva skal jeg skrive?? "hei jeg vil gjerne være student objekt"?? hehe....

Skrevet

Spis mye frukt, bær og grønnsaker + biolaprodukter og grønn te.

Skrevet

Da skal jeg slutte å mase om det ;)

Men formulering, hva med noe i retning:

“Hei!

Jeg lurer på om dere har tilbud om elevbehandlinger/timer i “fyll inn området hvor du bor” til en rimeligere penge?”

Gjest StoreSky
Skrevet

"Elevbehandling" -det var dèt ordet jeg lette etter, hehe..Tror jeg begynner å bli senil også!! :-)

Skal kjøpe frukt imorgen den dag! Og grønn te...

Skrevet

Sink og c-vitamin er også viktig for immunforsvaret. Får du i deg nok sink?

Gode sinkkilder er ost, helkornprodukter, hvetekim, belgvekster, nøtter og frø.

C-vitamin finner du ikke bare i appelsiner, men også store menger i brokkoli og rød paprika. Bruk mye persille, ikke bare litt til pynt, men som viktig bestanddl i f.eks. en salat. Inneholder både mye vitaminer og mye jern!

Gjest StoreSky
Skrevet

Nå har jeg satt frem vitaminbeholdningen min: multivitamin, omega-3, jern...Må bare huske å ta de..!!

+spise frukt og grønt!! :-)

+trene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...