AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #1 Del Skrevet 4. september 2023 Hei jeg jobber som entreprenør. Jeg er samboer med en snill mann. Jeg står overfor valg om å begynne å jobbe fast igjen eller jobbe alene i eget firma. Jeg har grei fortjeneste: mye jobb lite penger. Jeg må innrømme at jeg kjeder meg litt. Kjeder meg i forhold i hamsterhjulet og med alle forpliktelser. Har mest lyst til å vinne i vikinglotto og ikke gjøre en verdens ting. så hvordan ser min fremtid egentlig ut? Trenger hjelp fra klarsynt Anonymkode: 8b536...5bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 4. september 2023 #2 Del Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hei jeg jobber som entreprenør. Jeg er samboer med en snill mann. Jeg står overfor valg om å begynne å jobbe fast igjen eller jobbe alene i eget firma. Jeg har grei fortjeneste: mye jobb lite penger. Jeg må innrømme at jeg kjeder meg litt. Kjeder meg i forhold i hamsterhjulet og med alle forpliktelser. Har mest lyst til å vinne i vikinglotto og ikke gjøre en verdens ting. så hvordan ser min fremtid egentlig ut? Trenger hjelp fra klarsynt Anonymkode: 8b536...5bd Trot du at noen bare plasserer deg et sted en gang i fremtiden og at det enten er på et godt eller dårlig sted uten at du må ta egne valg å gå de skrittene og i den retningen du velger og at mens du nå sitter og føler deg lysten på forandring så har skjebnen nå lagt en plan slik at du bare kan gå på Kvinngeguiden og spørre når tid du blir hentet og plassert? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #3 Del Skrevet 10. september 2023 Det jeg får opp er at du er midt i en STOR endringsprosess. Tror ikke du vil kunne være fornøyd med å binde deg mer til det "gamle grå" samfunnet i form av fast jobb. Det ser ut som om du ville være mer tjent med å gå egne veier, men det er ikke sikkert det blir så enkelt.. Det kan hende det vil ta litt tid før "du finner deg selv" og hva du skal gjøre. For å være helt ærlig ser det ut som om du hadde vært tjent med å utvikle dine egne klarsynte evner, i alle fall begynne å bruke mer tid på å reflektere å gå litt dypere inn i deg selv. Det ser ut som om det vil hjelpe deg stort hvis du klarer å lære deg og skille hvilke tanker og impulser som er "dine" og hvilke som er blitt pushet på deg av samfunnet, slekt, venner, partner osv. Rydde opp på innsiden. Du trenger å beskytte deg selv bedre, men det virker som om du ikke helt vet hva som er deg og hva som egentlig er andres energi, andres ekko i deg. Basert på det jeg får opp virker det som det vil være mer riktig for deg å fortsette i eget firma. Men igjen, det ser ut som om det kan skje uforventede ting. Disse kan du snu til din fordel hvis du vet å beskytte deg selv. Kan også være noe her om at du bør beskytte pengene dine bedre, særlig dersom du investerer. Du trenger en metaforisk hekk - "hedge". Dette kan selvfølgelig også bety at du burde gjøre mer hagearbeid, dyrke din egen mat, lage din egen oase, flytte vekk fra byen. Kan være helt bokstavelig eller symbolsk, klarer ikke (orker ikke) gå så dypt inn i det nå. Du vil vite hva som passer med din situasjon. For også opp at du er "hot" og at du kan bruke det til din fordel i firmaet. Når du er på ditt beste får folk en boost av å se deg, høre deg, du er spennende, lysende, fresh og litt frekk. Bra kombo. Du har resursene du trenger for å lykkes. Men det må være ekte. Jeg føler du trenger å være ekte, for din egen del. Du må føle deg stolt av deg selv. Nå er du enda i en vekst-fase ser det ut som, det er mulig for deg/firmaet å vokse. Ser også ut som om du kanskje kunne vært tjent med å finne deg en slags mentor (dette kan også være et relevant kurs eller likende), eller ha et samarbeid med noen som er større en deg og ditt firma, men har samme vibe. Noen som også er litt hot og relevant. Det vil kunne gi deg en ny begynnelse. Men vet ikke, dette kan muligens også påvirke forholdet ditt. Det virker som om alt henger litt sammen. Du må vekk fra det grå, og bevege deg mot det som vekker ilden i deg. Det virker som om du kanskje ikke helt vet hva du vil i forhold til forholdet også, er det kjedelig? Kanskje du egentlig ønsker deg vekk, eller at du ønsker en type endring, eller er det det at du henger litt igjen i noe som har skjedd tidligere..? Vet ikke, men det er noe som gjør at du ikke klarer å helt se mulighetene du har. Noe som skygger. Akkurat som om det er en sten over hjertet ditt, at du blir litt kald eller fraværende. Muligens også litt skarp. Men igjen dette kan snus til det positive, det er på en måte "tester", problemer som kommer inn for å pushe deg til å ta skjebnen i egne hender å følge hjertet ditt mer. Bygge mer autoritet i eget liv. Skape lidenskap og bevegelse. (Og bare så det er sagt, du er ikke alene her, jeg vet så mange som går gjennom dette nå også. På meg virker det nesten som om dette å bygge mer autoritet i eget live er en del av vår "tidsånd"). Kort sagt, det jeg får opp er at du har veldig mange resurser i deg selv som du er i ferd med å komme mer i kontakt med. Så pass på å vær bevist på det, stol på deg selv, reflekter mer og følg hjertet! Du vet hva som er rett hvis du bare tør å føle dypt nok 💙 Ønsker deg alt godt! Anonymkode: 77c07...d30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #4 Del Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det jeg får opp er at du er midt i en STOR endringsprosess. Tror ikke du vil kunne være fornøyd med å binde deg mer til det "gamle grå" samfunnet i form av fast jobb. Det ser ut som om du ville være mer tjent med å gå egne veier, men det er ikke sikkert det blir så enkelt.. Det kan hende det vil ta litt tid før "du finner deg selv" og hva du skal gjøre. For å være helt ærlig ser det ut som om du hadde vært tjent med å utvikle dine egne klarsynte evner, i alle fall begynne å bruke mer tid på å reflektere å gå litt dypere inn i deg selv. Det ser ut som om det vil hjelpe deg stort hvis du klarer å lære deg og skille hvilke tanker og impulser som er "dine" og hvilke som er blitt pushet på deg av samfunnet, slekt, venner, partner osv. Rydde opp på innsiden. Du trenger å beskytte deg selv bedre, men det virker som om du ikke helt vet hva som er deg og hva som egentlig er andres energi, andres ekko i deg. Basert på det jeg får opp virker det som det vil være mer riktig for deg å fortsette i eget firma. Men igjen, det ser ut som om det kan skje uforventede ting. Disse kan du snu til din fordel hvis du vet å beskytte deg selv. Kan også være noe her om at du bør beskytte pengene dine bedre, særlig dersom du investerer. Du trenger en metaforisk hekk - "hedge". Dette kan selvfølgelig også bety at du burde gjøre mer hagearbeid, dyrke din egen mat, lage din egen oase, flytte vekk fra byen. Kan være helt bokstavelig eller symbolsk, klarer ikke (orker ikke) gå så dypt inn i det nå. Du vil vite hva som passer med din situasjon. For også opp at du er "hot" og at du kan bruke det til din fordel i firmaet. Når du er på ditt beste får folk en boost av å se deg, høre deg, du er spennende, lysende, fresh og litt frekk. Bra kombo. Du har resursene du trenger for å lykkes. Men det må være ekte. Jeg føler du trenger å være ekte, for din egen del. Du må føle deg stolt av deg selv. Nå er du enda i en vekst-fase ser det ut som, det er mulig for deg/firmaet å vokse. Ser også ut som om du kanskje kunne vært tjent med å finne deg en slags mentor (dette kan også være et relevant kurs eller likende), eller ha et samarbeid med noen som er større en deg og ditt firma, men har samme vibe. Noen som også er litt hot og relevant. Det vil kunne gi deg en ny begynnelse. Men vet ikke, dette kan muligens også påvirke forholdet ditt. Det virker som om alt henger litt sammen. Du må vekk fra det grå, og bevege deg mot det som vekker ilden i deg. Det virker som om du kanskje ikke helt vet hva du vil i forhold til forholdet også, er det kjedelig? Kanskje du egentlig ønsker deg vekk, eller at du ønsker en type endring, eller er det det at du henger litt igjen i noe som har skjedd tidligere..? Vet ikke, men det er noe som gjør at du ikke klarer å helt se mulighetene du har. Noe som skygger. Akkurat som om det er en sten over hjertet ditt, at du blir litt kald eller fraværende. Muligens også litt skarp. Men igjen dette kan snus til det positive, det er på en måte "tester", problemer som kommer inn for å pushe deg til å ta skjebnen i egne hender å følge hjertet ditt mer. Bygge mer autoritet i eget liv. Skape lidenskap og bevegelse. (Og bare så det er sagt, du er ikke alene her, jeg vet så mange som går gjennom dette nå også. På meg virker det nesten som om dette å bygge mer autoritet i eget live er en del av vår "tidsånd"). Kort sagt, det jeg får opp er at du har veldig mange resurser i deg selv som du er i ferd med å komme mer i kontakt med. Så pass på å vær bevist på det, stol på deg selv, reflekter mer og følg hjertet! Du vet hva som er rett hvis du bare tør å føle dypt nok 💙 Ønsker deg alt godt! Anonymkode: 77c07...d30 Dette er jo bare pjatt. På den ene side og på den andre side. Virker ikke veldig klart det synet ditt. Du svarer jo som en hvilken som helst annen person her inne. Tror du virkelig på at du er klarsynt? Hva får deg til å tro det? Anonymkode: 17391...3d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #5 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (På 10.9.2023 den 18.29): Det jeg får opp er at du er midt i en STOR endringsprosess. Tror ikke du vil kunne være fornøyd med å binde deg mer til det "gamle grå" samfunnet i form av fast jobb. Det ser ut som om du ville være mer tjent med å gå egne veier, men det er ikke sikkert det blir så enkelt.. Det kan hende det vil ta litt tid før "du finner deg selv" og hva du skal gjøre. For å være helt ærlig ser det ut som om du hadde vært tjent med å utvikle dine egne klarsynte evner, i alle fall begynne å bruke mer tid på å reflektere å gå litt dypere inn i deg selv. Det ser ut som om det vil hjelpe deg stort hvis du klarer å lære deg og skille hvilke tanker og impulser som er "dine" og hvilke som er blitt pushet på deg av samfunnet, slekt, venner, partner osv. Rydde opp på innsiden. Du trenger å beskytte deg selv bedre, men det virker som om du ikke helt vet hva som er deg og hva som egentlig er andres energi, andres ekko i deg. Basert på det jeg får opp virker det som det vil være mer riktig for deg å fortsette i eget firma. Men igjen, det ser ut som om det kan skje uforventede ting. Disse kan du snu til din fordel hvis du vet å beskytte deg selv. Kan også være noe her om at du bør beskytte pengene dine bedre, særlig dersom du investerer. Du trenger en metaforisk hekk - "hedge". Dette kan selvfølgelig også bety at du burde gjøre mer hagearbeid, dyrke din egen mat, lage din egen oase, flytte vekk fra byen. Kan være helt bokstavelig eller symbolsk, klarer ikke (orker ikke) gå så dypt inn i det nå. Du vil vite hva som passer med din situasjon. For også opp at du er "hot" og at du kan bruke det til din fordel i firmaet. Når du er på ditt beste får folk en boost av å se deg, høre deg, du er spennende, lysende, fresh og litt frekk. Bra kombo. Du har resursene du trenger for å lykkes. Men det må være ekte. Jeg føler du trenger å være ekte, for din egen del. Du må føle deg stolt av deg selv. Nå er du enda i en vekst-fase ser det ut som, det er mulig for deg/firmaet å vokse. Ser også ut som om du kanskje kunne vært tjent med å finne deg en slags mentor (dette kan også være et relevant kurs eller likende), eller ha et samarbeid med noen som er større en deg og ditt firma, men har samme vibe. Noen som også er litt hot og relevant. Det vil kunne gi deg en ny begynnelse. Men vet ikke, dette kan muligens også påvirke forholdet ditt. Det virker som om alt henger litt sammen. Du må vekk fra det grå, og bevege deg mot det som vekker ilden i deg. Det virker som om du kanskje ikke helt vet hva du vil i forhold til forholdet også, er det kjedelig? Kanskje du egentlig ønsker deg vekk, eller at du ønsker en type endring, eller er det det at du henger litt igjen i noe som har skjedd tidligere..? Vet ikke, men det er noe som gjør at du ikke klarer å helt se mulighetene du har. Noe som skygger. Akkurat som om det er en sten over hjertet ditt, at du blir litt kald eller fraværende. Muligens også litt skarp. Men igjen dette kan snus til det positive, det er på en måte "tester", problemer som kommer inn for å pushe deg til å ta skjebnen i egne hender å følge hjertet ditt mer. Bygge mer autoritet i eget liv. Skape lidenskap og bevegelse. (Og bare så det er sagt, du er ikke alene her, jeg vet så mange som går gjennom dette nå også. På meg virker det nesten som om dette å bygge mer autoritet i eget live er en del av vår "tidsånd"). Kort sagt, det jeg får opp er at du har veldig mange resurser i deg selv som du er i ferd med å komme mer i kontakt med. Så pass på å vær bevist på det, stol på deg selv, reflekter mer og følg hjertet! Du vet hva som er rett hvis du bare tør å føle dypt nok 💙 Ønsker deg alt godt! Anonymkode: 77c07...d30 Så spennende lesning! Det er ikke meg du svarte her, men jeg lurer på om du kan lese meg også? Lurer på kjærlighet, om han jeg dater nå er den jeg ender opp med, eller om det er en annen jeg blir sammen med der fremme? Og lurer veldig på om jeg noen gang blir «sett og løftet» i faget/lidenskapen jeg driver med? Om jeg noen gang får vist hva jeg kan og får en form for respekt for det jeg driver med? Mye uforutsatt har satt kjepper i hjulene for meg i mange år, som har satt meg tilbake på dette punktet. Ser du noe om dette? På forhånd tusen takk! ❤️ Anonymkode: 4d4e1...40d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #6 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (På 10.9.2023 den 18.29): Det jeg får opp er at du er midt i en STOR endringsprosess. Tror ikke du vil kunne være fornøyd med å binde deg mer til det "gamle grå" samfunnet i form av fast jobb. Det ser ut som om du ville være mer tjent med å gå egne veier, men det er ikke sikkert det blir så enkelt.. Det kan hende det vil ta litt tid før "du finner deg selv" og hva du skal gjøre. For å være helt ærlig ser det ut som om du hadde vært tjent med å utvikle dine egne klarsynte evner, i alle fall begynne å bruke mer tid på å reflektere å gå litt dypere inn i deg selv. Det ser ut som om det vil hjelpe deg stort hvis du klarer å lære deg og skille hvilke tanker og impulser som er "dine" og hvilke som er blitt pushet på deg av samfunnet, slekt, venner, partner osv. Rydde opp på innsiden. Du trenger å beskytte deg selv bedre, men det virker som om du ikke helt vet hva som er deg og hva som egentlig er andres energi, andres ekko i deg. Basert på det jeg får opp virker det som det vil være mer riktig for deg å fortsette i eget firma. Men igjen, det ser ut som om det kan skje uforventede ting. Disse kan du snu til din fordel hvis du vet å beskytte deg selv. Kan også være noe her om at du bør beskytte pengene dine bedre, særlig dersom du investerer. Du trenger en metaforisk hekk - "hedge". Dette kan selvfølgelig også bety at du burde gjøre mer hagearbeid, dyrke din egen mat, lage din egen oase, flytte vekk fra byen. Kan være helt bokstavelig eller symbolsk, klarer ikke (orker ikke) gå så dypt inn i det nå. Du vil vite hva som passer med din situasjon. For også opp at du er "hot" og at du kan bruke det til din fordel i firmaet. Når du er på ditt beste får folk en boost av å se deg, høre deg, du er spennende, lysende, fresh og litt frekk. Bra kombo. Du har resursene du trenger for å lykkes. Men det må være ekte. Jeg føler du trenger å være ekte, for din egen del. Du må føle deg stolt av deg selv. Nå er du enda i en vekst-fase ser det ut som, det er mulig for deg/firmaet å vokse. Ser også ut som om du kanskje kunne vært tjent med å finne deg en slags mentor (dette kan også være et relevant kurs eller likende), eller ha et samarbeid med noen som er større en deg og ditt firma, men har samme vibe. Noen som også er litt hot og relevant. Det vil kunne gi deg en ny begynnelse. Men vet ikke, dette kan muligens også påvirke forholdet ditt. Det virker som om alt henger litt sammen. Du må vekk fra det grå, og bevege deg mot det som vekker ilden i deg. Det virker som om du kanskje ikke helt vet hva du vil i forhold til forholdet også, er det kjedelig? Kanskje du egentlig ønsker deg vekk, eller at du ønsker en type endring, eller er det det at du henger litt igjen i noe som har skjedd tidligere..? Vet ikke, men det er noe som gjør at du ikke klarer å helt se mulighetene du har. Noe som skygger. Akkurat som om det er en sten over hjertet ditt, at du blir litt kald eller fraværende. Muligens også litt skarp. Men igjen dette kan snus til det positive, det er på en måte "tester", problemer som kommer inn for å pushe deg til å ta skjebnen i egne hender å følge hjertet ditt mer. Bygge mer autoritet i eget liv. Skape lidenskap og bevegelse. (Og bare så det er sagt, du er ikke alene her, jeg vet så mange som går gjennom dette nå også. På meg virker det nesten som om dette å bygge mer autoritet i eget live er en del av vår "tidsånd"). Kort sagt, det jeg får opp er at du har veldig mange resurser i deg selv som du er i ferd med å komme mer i kontakt med. Så pass på å vær bevist på det, stol på deg selv, reflekter mer og følg hjertet! Du vet hva som er rett hvis du bare tør å føle dypt nok 💙 Ønsker deg alt godt! Anonymkode: 77c07...d30 Er det mulig å få hjelp av deg? Trenger litt råd om dagen... Anonymkode: f2ab4...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå