AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #1 Skrevet 4. september 2023 Hei, jeg ble kjent med en fyr over nettet for 9 mnd siden og lurer på om noen her kan «oversette» oppførselen hans for jeg er ganske forvirret.. Meg og han ble kjent gjennom SoMe etter at han tok kontakt ved å sende en venneforespørsel. Vi er begge i midten av 20 årene og bor i samme by. Vi ble godt kjent og hadde utrolig god kjemi på nett, skrev sammen i 2 uker før vi valgte å møtes på ekte. Dagen vi møttes på ekte gikk over all forventning og vi hadde fantastisk kjemi på alle punkter. Vi snakket godt sammen og begynte å date fast. Etter 2 mnd med dating kom vi fram til at vi ville forsøke å bli kjærester. Han har hele veien utrykkt at han mener jeg er den rette for han og at han aldri har møtt en jente som meg. Vi hadde det fantastisk sammen, men etterhvert kom det til utrykk at han var ganske sjalu. Han tålte f eks ikke at jeg var ute med venninner en gang i blandt og krevde at jeg skulle ha snapmap posisjonen min på hele tiden. Jeg bor forresten i egen leilighet alene mens han bor hos sin mor som han har gjort hele livet. Det som har skjedd flere ganger når jeg har vært ute er at han sendte meg 1000 meldinger med passiv aggressiv oppførsel hvor han oppfordret meg til å dumpe venninnene mine, da de virket «toxic», og han ikke likte jenter som er mye ute å fester (jeg er ute maks 1-2 ganger i mnd). Han er en gamer og sitter nesten kun inne på gutterommet sitt og spiller med kompiser, og mente at jeg burde ha den samme livsstilen som han. Uansett passet vi godt sammen, hadde alltid noe å snakke om og ble veldig forelsket. Vi planlagte framtiden vår og vi var tydelig på at vi ønsket å muligens tilbringe livet med hverandre da alt føltes riktig. Det som skjedde etterhvert ut i forholdet var at han fikk sin egen mor til å ringe til meg hver gang jeg var ute for å si at «*typen min* har det ikke bra nå, han sitter her å bekymrer seg og sier at han ikke liker at du er så mye ute, han har det ikke bra». Sånn har det vært hele forholdet vårt. Han går til moren sin og forteller ALT. Til og med private samtaler meg og han har hatt sammen som jeg vil skal være mellom oss. Det er da ikke alt jeg vil at moren hans skal vite. Men han sa at han er såpass knyttet til moren at han er vandt med å si alt til henne. Han har også fortalt ting som hans mor overhodet ikke har noe med og som gjelder mitt private liv. Tilslutt endte det med at meg og han hadde diskusjoner nesten hver dag. Angående det med at jeg var «mye» ute (som i mine øyne er helt innenfor normalen å ville gå ut 1-2 ganger i mnd). Da slapp han plutselig bomben og sa at han ville ha en pause fra forholdet, og forventet at jeg skulle skjerpe meg når det gjaldt dette med å gå ut med venninner. Jeg prøvde å grave ut fra han hva det var som egt gjorde han ville ha pause og da sa han tilslutt at han følte vi hadde forskjellige livsstiler og at han vil helst ha en jente som er som han, når det gjelder gaming osv og en som ikke går mye ut. Jeg prøvde å si at jeg kan godt gå ut maks 1 gang i halvåret heller istedenfor for hans skyld men det var visst ikke godt nok det heller🤷🏻♀️ Han krever at jeg skal kutte hele mitt sosiale liv og alkohol for at vårt forhold skal fungere. Han sa også at han gjerne ville bli sammen med meg i framtiden. Og at vi må bare gi det tid. Så nå er det slutt og vi har møttes et par ganger i ettertid for å ha sex. Greia er at jeg har en litt dårlig magefølelse på alt dette, da han sier han ikke har mistet følelser for meg men alikavell så vil han KUN møtes for sex.. og virker ikke interessert i å henge med meg ellers. Han har også uttrykt at han ønsker at vi skal kunne treffe andre hvis vi har lyst og møter noen andre i mellomtiden. Jeg sa klart ifra at jeg ikke ønsker å pule på noen som puler på andre. Det endte med at han mente at det var best vi bare går vært til vårt og videre i livet. What? Han sa bare for noen uker siden at det muligens var håp for oss i framtiden og nå sier han dette? Forstår bare ikke hva han vil fram til? På en side sier han at han ikke vil miste meg og at han har følelser fortsatt men så sier han også at han ikke vil være i forhold nå og at han føler vi har forskjellige livsstiler.. Jeg vet ikke hva jeg skal tro eller gjøre. Kjenner jeg har kjærlighetssorg og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Vi hadde så mange planer sammen.. Noen som har vært i lignende situasjon og kan komme med noen forslag til hva dere ville gjort og/eller sagt? Og hvorfor oppfører han seg så utrolig ustabilt? Er verdt å nevne at jeg er hans 2 kjæreste. Han hadde en kjæreste i 2 mnd en gang for lenge siden. Anonymkode: 64364...a8b 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #2 Skrevet 4. september 2023 Jeg tenker også at hvis han virkelig hadde hatt følelser for meg så hadde han vel ikke følt behov for å muligens treffe andre? Skjønner ikke hvorfor han gir uttryk for at vi kan kanskje bli sammen igjen senere når han oppfører seg som han gjør..Beklager at innlegget ble så langt. Ts Anonymkode: 64364...a8b 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #3 Skrevet 4. september 2023 Du har sikkert følelser for denne fyren, og følelser får oss til å gjøre mye dumt, men her er det nok bedre å ta en kjærlighetssorg og gå videre. Ingenting bra å lese her angående å satse på ham. Anonymkode: 6ecae...d2f 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #4 Skrevet 4. september 2023 Jobb deg gjennom kjærlighetssorgen, kom deg videre og se deg aldri tilbake. Et godt forhold inneholder respekt og tillit. Dette mangler her når han ikke respekterer ditt sosiale liv og vennskap og også når han forteller ting til moren sin (!) som du har delt i fortrolighet. Jeg kan love deg at det hadde blitt et helvete å lage et liv og en familie med han når han bruker moren sin mot deg og alltid ville tatt morens parti… Du skulle aldri hatt sex etter at dere tok pause. Du lar han da bruke deg for sex og han respekterer deg ikke. Kom deg bort! Utifra det du skriver bør du være takknemlig for å slippe unna dette forholdet. Jeg håper du ser det i fremtiden, men nå må du gi slipp og sørge fra deg. Anonymkode: 4c92c...fe8 1 1 3
avent Skrevet 5. september 2023 #5 Skrevet 5. september 2023 Quote Han der bør du faktisk bare glemme ! En mammadalt som du senere i livet bare vil få problemer med. Å gå ut ved venninner et par ganger i mnd er ikke mye. Ta heller denne kjærlighets sorgen å kom deg videre i livet, du kommer ikke til å angre på det. 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #6 Skrevet 5. september 2023 Håper du aldri kutter ut ditt sosiale liv for noen. Det å sitte hjemme hele tiden er kjempe kjedelig, ikke verdt det. Han kommet til å isolere deg. Det er vondt å miste noen, men du kan møte en du får det mye bedre med en dette, så mye bedre. Anonymkode: 1e19b...abe 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå