Gå til innhold

Blir aldri komfortabel med bhg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

De sier han trives, gått ett år nå og er 2,5 år. Men jeg føler han gruer seg. Vil ikke. Og i helgen hadde vi det så fint, og han ble så skuffet når jeg dro fra han i dag. Pga jobben hentet jeg han senere på dagen enn vanlig og han var sur når jeg kom. På vei hjem fikk han et sinneutbrudd jeg aldri har opplevd maken til. Sur resten av kvelden, uansett hva jeg gjorde. Prøvde alt. 

trives egentlig barna i bhg? Altså hvis de kommer fra veldig kjærlige hjem. Føler han ikke trives, men de sier han gjør det. Har deres barn innimellom kraftige sinneutbrudd etter bhg? Aldri sett han sånn før. Han har alltid vært en gladgutt, men han blir drittsur etter barnehagen. Men pleier komme seg etter en stund når vi har vært hjemme, men i dag ble han aldri glad. Ville ikke sove heller. Gruer seg sikkert. Er det bare jeg som sitter på jobb hele dagen og kjenner på jævlig dårlig samvittighet? 

Anonymkode: 1e66a...112

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De sier han trives, gått ett år nå og er 2,5 år. Men jeg føler han gruer seg. Vil ikke. Og i helgen hadde vi det så fint, og han ble så skuffet når jeg dro fra han i dag. Pga jobben hentet jeg han senere på dagen enn vanlig og han var sur når jeg kom. På vei hjem fikk han et sinneutbrudd jeg aldri har opplevd maken til. Sur resten av kvelden, uansett hva jeg gjorde. Prøvde alt. 

trives egentlig barna i bhg? Altså hvis de kommer fra veldig kjærlige hjem. Føler han ikke trives, men de sier han gjør det. Har deres barn innimellom kraftige sinneutbrudd etter bhg? Aldri sett han sånn før. Han har alltid vært en gladgutt, men han blir drittsur etter barnehagen. Men pleier komme seg etter en stund når vi har vært hjemme, men i dag ble han aldri glad. Ville ikke sove heller. Gruer seg sikkert. Er det bare jeg som sitter på jobb hele dagen og kjenner på jævlig dårlig samvittighet? 

Høres mer ut som han er sliten etter en lang dag? Helt normalt det. Merker stor forskjell her på om jeg henter kl 13 eller 15😅 Henter jeg 15 eller senere er det skriking, sutring og sliten unge resten av ettermiddagen… Pleier å hjelpe om jeg har med en banan eller noe hun kan spise på vei hjem🙃

Her er vi nøye på å roe ned når vi kommer hjem. Sitte i sofaen med bok eller litt nettbrett med spill på (tilpasser alder selvfølgelig), før vi spiser middag. Etter middag er det bade-tid, på med pysj, lese bok også litt kveldsmat før pussing av tenner og leggetid. Får masse kos og nærhet😊 

Jeg har ikke dårlig samvittighet for å sende barnet i barnehagen , vet hu koser seg masse der med de andre barna. Leker inne og ute, spiser og er sosial med barn i samme alder. 

Anonymkode: 04a97...4f3

• Liker 3
Skrevet

Barn blir veldig sliten av å være i barnehagen. Der er det høyt nivå. 

Anonymkode: 0df0b...8f0

• Liker 1
Skrevet

Så barn som trives i barnehagen kommer ikke fra kjærlige hjem mener du?

Anonymkode: 19d21...6a0

• Liker 1
Skrevet

Bekreftet du barnets følelser en eneste gang den kvelden? Snakket du med barnet om følelsene? 

Høres ikke vanlig ut nei.

Anonymkode: 5f20c...c83

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Bekreftet du barnets følelser en eneste gang den kvelden? Snakket du med barnet om følelsene? 

Høres ikke vanlig ut nei.

Anonymkode: 5f20c...c83

🤮

Anonymkode: 14fc3...a7b

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vil si at barn pleier å trives i barnehagen ja. Er sjelden vi opplever her jeg jobber iallfall, at barn ikke trives i barnehagen. De kan ha dårlige dager såklart, men det har vi alle. 

Anonymkode: 4f88a...731

• Liker 1
Skrevet

Har du mulighet til å gå litt ned i stilling så han kan få kortere dager? Min virker å trives oppriktig i barnehagen,også begynt som 1,5 år. Han har korte dager på 5-6t timer og er i godt humør. Hadde han vært lenger ser jeg for meg at han hadde vært supertrøtt og grinete når jeg kom. Nå holder han humør og energi oppe akkurat til legging. 

Anonymkode: 2fa4e...e3c

Skrevet

Folk som er misfornøyde med barnehagen har 3 valg.

Enten prøve å stile på at barnehagen gjør en god nok jobb. Be om et møte og fortell at du ikke har tillit til de og stoler på de og ta det direkte. 

finn en dagmamma

eller vær hjemme med barnet ditt selv 

Anonymkode: 0df0b...8f0

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...