AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #1 Skrevet 4. september 2023 Ungdommen her har gått på p-piller i en uke. Hun merker veldig endringer på humøret sitt. Mer enn vanlig, og det sier hun selv også. Vil dette stabilisere seg på brett 2 feks? Det er årevis siden jeg brukte pilla, så aner virkelig ikke. Jeg hadde heller ingen reaksjoner/bivirkninger. Hvor lenge er det vanlig å bruke en type før man spør legen om å prøve et annet merke? Anonymkode: 3b40c...f08
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 Gynekologen min sa jeg hvert fall burde forsøke i 3 mnd. før jeg eventuelt byttet merke. Da kan det hende at bivirkningene stabiliserer seg, eller noe sånt. Skal starte på noen selv snart, er 20. Anonymkode: 8aa52...762 1
Fighter83 Skrevet 5. september 2023 #3 Skrevet 5. september 2023 Burde ihvertfall prøve det i 3 mnd tid ja. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #4 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (På 5.9.2023 den 0.21): Ungdommen her har gått på p-piller i en uke. Hun merker veldig endringer på humøret sitt. Mer enn vanlig, og det sier hun selv også. Vil dette stabilisere seg på brett 2 feks? Det er årevis siden jeg brukte pilla, så aner virkelig ikke. Jeg hadde heller ingen reaksjoner/bivirkninger. Hvor lenge er det vanlig å bruke en type før man spør legen om å prøve et annet merke? Anonymkode: 3b40c...f08 3 til 6 måneder fikk jeg beskjed om. Anonymkode: c18a7...18e 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #5 Skrevet 6. september 2023 Jeg fikk også beskjed om å prøve i 3 måneder før jeg bestemte meg. Anonymkode: 68f5d...652 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå