Kompis2 Skrevet 4. september 2023 #1 Del Skrevet 4. september 2023 Nettopp sett en episode av Britiske - Naked attraction og lurer på om DU ville vært med på ett slikt program? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 4. september 2023 #2 Del Skrevet 4. september 2023 Har truet med det når det blir så mye mas om at jeg må finne meg kjæreste 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 5. september 2023 #3 Del Skrevet 5. september 2023 Kompis2 skrev (6 timer siden): Nettopp sett en episode av Britiske - Naked attraction og lurer på om DU ville vært med på ett slikt program? Nei har noen i det heletatt blitt kjæreste med den de har valgt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 5. september 2023 #4 Del Skrevet 5. september 2023 Nei, aldri i livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #5 Del Skrevet 5. september 2023 Et helt latterlig konsept, og det er vel en grunn til at det heller ikke blir noe seriøse forhold etter dette. Nok et eksempel på moderne søppel-tv. Konseptet skal liksom fremelske "normale kropper" i en slags motvekt til dagens kroppsideal. Jeg skjønner tanken, men etter mitt skjønn blir det totalt feilslått. Her skal man altså velge en potensiell partner p.g.a. underlivets utseende? Helt på tryne. Men det er vel slik verden har blitt. Anonymkode: 73832...852 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 5. september 2023 #6 Del Skrevet 5. september 2023 Tja, men her synes dating programmer er kleine greier uansett om man er naken eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #7 Del Skrevet 5. september 2023 Nei, det har jeg for liten pikk til. Vil ikke at alle skal vite hvor liten den er. Anonymkode: 27566...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #8 Del Skrevet 5. september 2023 Blir litt for woke dette programmet. Virker som de med vilje unnlater å ha med attraktive kropper fordi man skal «elske alle typer kropp», og halvparten er sær, bifil, lesbisk eller trans så er det ikke akkurat samfunnsrepresentativt. Anonymkode: 869ae...d1b 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #9 Del Skrevet 5. september 2023 Jeg kunne deltatt hvis fant en grunn til det. Det finner jeg aldri. Anonymkode: bcf4d...75b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #10 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Et helt latterlig konsept, og det er vel en grunn til at det heller ikke blir noe seriøse forhold etter dette. Nok et eksempel på moderne søppel-tv. Konseptet skal liksom fremelske "normale kropper" i en slags motvekt til dagens kroppsideal. Jeg skjønner tanken, men etter mitt skjønn blir det totalt feilslått. Her skal man altså velge en potensiell partner p.g.a. underlivets utseende? Helt på tryne. Men det er vel slik verden har blitt. Anonymkode: 73832...852 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Blir litt for woke dette programmet. Virker som de med vilje unnlater å ha med attraktive kropper fordi man skal «elske alle typer kropp», og halvparten er sær, bifil, lesbisk eller trans så er det ikke akkurat samfunnsrepresentativt. Anonymkode: 869ae...d1b Enig. 90% er overvektige, hårløse og tatoverte. Anonymkode: 25696...d75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #11 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Et helt latterlig konsept, og det er vel en grunn til at det heller ikke blir noe seriøse forhold etter dette. Nok et eksempel på moderne søppel-tv. Konseptet skal liksom fremelske "normale kropper" i en slags motvekt til dagens kroppsideal. Jeg skjønner tanken, men etter mitt skjønn blir det totalt feilslått. Her skal man altså velge en potensiell partner p.g.a. underlivets utseende? Helt på tryne. Men det er vel slik verden har blitt. Anonymkode: 73832...852 Det er jo greit om undetliv er det en er ute etter. Anonymkode: b2936...869 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #12 Del Skrevet 5. september 2023 En jeg kjenner var med på den noeske versjonen, det var så utrolig pinlig å se🙈 Anonymkode: 3d47d...e67 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 5. september 2023 #13 Del Skrevet 5. september 2023 Nei, absolutt ikke! Jeg har ikke noen komplekser med kroppen min, men hele opplegget virker så kleint og bare tanken på at man blir "søkbar på nett" for noe sånt for evig og alltid gir meg angst. Er det like gøy om 10 - 15 år? Når kanskje barna sine venner googler deg? Tviler... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #14 Del Skrevet 5. september 2023 Føles ikke ut som programmet faktisk prøver å spleise noen, men heller er et program om kropp. Anonymkode: 9ba67...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #15 Del Skrevet 5. september 2023 Nei fytti, hvorfor skulle jeg det? Anonymkode: 73127...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 5. september 2023 #16 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Enig. 90% er overvektige, hårløse og tatoverte. Anonymkode: 25696...d75 Men de blir aldri valgt til slutt, for når det er kun kroppen man baserer et valg på så velger man den slankeste (hos kvinner) og den mest veltrente ( hos menn). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #17 Del Skrevet 5. september 2023 Det er jo innholdet i hodet som betyr noe. Blir ikke interessert bare av å se naken kropp. Maken til overfladisk program Anonymkode: 11508...789 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 5. september 2023 #18 Del Skrevet 5. september 2023 Jeg liker programmet og at de entusiastisk kommenterer kroppene positivt. Selv har jeg ikke sommerkroppen og da neppe nakedattractionkroppen. Hadde jeg syntes jeg hadde sommerkroppen kunne jeg vært med, underforstått at jeg var singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 5. september 2023 #19 Del Skrevet 5. september 2023 Heller "naked attraction" enn "første date" Men..Nei. Nå har barna blitt såpass store at jeg hadde vært livredd for at de skulle blitt hetset 🙈. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 5. september 2023 #20 Del Skrevet 5. september 2023 Nei, jeg hadde aldri funnet på noe sånt. Mange av deltakerne har sikkert ikke egne barn ennå.. og det er ikke greit for barna og vennene deres å se foreldrene nakne på fjernsyn. hmh ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå