Gå til innhold

Har møtt mange damer nå gjennom fest og sosiale aktiviteter men negativ opplevelse mtp interesser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men fortsatt er det ingen som har interesse for meg. Det sies her på forumet at det er lettere å finne noen i sosiale settinger enn på datingapper, men virker som ingen vil ha meg. På datingappene får jeg veldig lite likes også, men har truffet noen derfra og det har gått greit. Mens på ekte er dette umulig virker det som. Når jeg er på fest jeg stiller spørsmål, snakker om ditt og datt, engasjert i å vite hvem hun er. Men det stopper der. Kanskje litt historier her og der og legge hverandre til på snap/instagram/facebook, men så blir det dødt der å. På fest pleier jeg å se andre karer ha solid interesser fra damer, selvom de prater kun om seg selv og nesten ikke spør jenta noe. Må man prate mye om seg selv for å få noe gnist slik jeg har forstått det? Eller er det rett og slett en kombo av utseende/personlighetene min som er problemet?

Ja er ute etter dame og noe stabilt nå, siden jeg går tredje året og skal snart ut på arbeidslivet. Men studentlivet er den beste tiden for å møte folk, så derfor drar jeg på mye sosialt nå.

Anonymkode: bfcac...078

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok lurt å være både på app og sosial fysisk, vet jo ikke hvor du kommer til å ha lykke. Men sånnt er vanskelig, tror det lureste er å være segselv. Kvinner liker ulike ting, personlig syns jeg det er bedre med en samtale hvor begge blir sett og hørt, tenker det er godt at begge bryr seg om hverandre. 

Det blir nok noen på deg skal du se, handler om å møte noen du passer godt med. Er ikke sikkert hun du passer godt med er sosial på samme sted som deg, vanskelig å vite, men det blir. Du har mye mye tid, men håper selvsagt du har flaks fortere heller enn senere. 

Kunne ønske jeg hadde noen gode tips til deg, men så blir det bare..

Hold ut og ha det gøy 😊

Anonymkode: f7a62...ada

Skrevet

Det kan være så mye. Prøv å tenke at du er ute for å ha det gøy og møte nye mennesker, hvis du sender ut "jeg vil ha kjærste" - vibber kan det gjøre at noen jenter skygger litt unna. Selv var jeg åpen for å bli kjent men ikke hvis jeg fikk følelsen av at han vurderte meg som potensiell kjæreste allerede første kvelden.

Anonymkode: 5552a...0e4

• Liker 1
Skrevet

Det er smart å ikke skryte av seg selv, men vise genuin interesse for den andre - uten å gi det preg av avhør... Ingen vil dele mye av seg selv til noen som ikke deler noe som helst av seg selv. Det er en balanse.
Å gjøre godt inntrykk mange ganger, og blir gradvis kjent, har større suksess enn å drasse med seg noen hjem fra fest.
Å bli kjent for å få venner og ha genuin interesse for å prate sammen tar seg også mye bedre ut, enn om det skinner gjennom at du spiller interessert bare for å få henne på kroken med sjekking.
Du må være en man trives sammen med, slapper av med og kanskje kan le sammen med. Kanskje du er for anmasende, tørr, dirkete... hva vet jeg. Men øvelse gjør mester.

• Liker 3
Skrevet

Da har du nok bare hatt uflaks, bare å fortsette!

Skrevet
On 9/4/2023 at 11:29 PM, AnonymBruker said:

Men fortsatt er det ingen som har interesse for meg. Det sies her på forumet at det er lettere å finne noen i sosiale settinger enn på datingapper, men virker som ingen vil ha meg. På datingappene får jeg veldig lite likes også, men har truffet noen derfra og det har gått greit. Mens på ekte er dette umulig virker det som. Når jeg er på fest jeg stiller spørsmål, snakker om ditt og datt, engasjert i å vite hvem hun er. Men det stopper der. Kanskje litt historier her og der og legge hverandre til på snap/instagram/facebook, men så blir det dødt der å. På fest pleier jeg å se andre karer ha solid interesser fra damer, selvom de prater kun om seg selv og nesten ikke spør jenta noe. Må man prate mye om seg selv for å få noe gnist slik jeg har forstått det? Eller er det rett og slett en kombo av utseende/personlighetene min som er problemet?

Ja er ute etter dame og noe stabilt nå, siden jeg går tredje året og skal snart ut på arbeidslivet. Men studentlivet er den beste tiden for å møte folk, så derfor drar jeg på mye sosialt nå.

Lær deg game, sjekking er en ferdighet.

Men... ta det med en klype salt, mange av gutta som er litt for dypt inni det er litt skrullete. Men du bør lære deg å forstå hva kvinner tenner på, og lære deg ferdighetene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.9.2023 den 23.29):

Jeg regner med at du har møtt de fra internett og da har det vel vært i form av en date. Du må vel da avtale p møte de du prater med også i form av en date så de vet du mener litt alvor og ikke bare blir en venn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...