Gå til innhold

Hvorfor er Marvel filmene så mye bedre enn DC?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

DC har jo mange kule karakterer, men filmene er ikke bra, hva er det Marvel får til som ikke DC ikke klarer liksom?

Anonymkode: 25baa...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte både første wonder woman, aquaman og nå senest the flash :nikke:

Anonymkode: 1b731...6a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva er det? Marvel har hatt greie filmer før, men siste årene er det kun Guardians of The Galaxy som har vært bra for meg, resten er blitt woke piss. DC har blitt mye bedre med blant annet Snyder's justice League, superman returns, the Batman og Joker

Anonymkode: 68863...6e1

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker DC, drittlei av Taika Waititi og til del james Gunn humoren i Marvel, og DCs forsøk på å etterape disse. (Synes James Gunn humoren var grei i den siste Suicide Squad og i Peacemaker-serien for DC).

Tror vi ser slutten av denne generasjonen med tegneserier gjort til film og TV-serier da mange er lei hele greia, men hadde også likt å se slutten av Snyderverse i stedet for ett nytt DC-univers med ny Supermann og han emoen fra Twilight.

Anonymkode: 45abf...785

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å se bort fra Ezra Millers intenst dårlige vibber (dette syntes jeg lenge før det ble offentlig kjent at fyren er en drittsekk - jeg taklet ham ikke i Fantastic Beasts heller) og da er The Flash ganske bra. Den første Wonder Woman er veldig bra og Aquaman er også ganske bra.

Men jeg liker fortsatt Marvel mye, mye bedre. For min del tror jeg det har noe å gjøre med at DC-karakterene tar seg selv altfor seriøst. Sammenlign for eksempel 'perfekte' Superman, Batman og Wonder Woman med Spiderman, Peter Quill og Deadpool. The Flash er ikke perfekt, og jeg tror filmen kunne ha blitt en hit med en annen skuespiller.

Anonymkode: 6c342...626

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg prøvde å se bort fra Ezra Millers intenst dårlige vibber (dette syntes jeg lenge før det ble offentlig kjent at fyren er en drittsekk - jeg taklet ham ikke i Fantastic Beasts heller) og da er The Flash ganske bra. Den første Wonder Woman er veldig bra og Aquaman er også ganske bra.

Men jeg liker fortsatt Marvel mye, mye bedre. For min del tror jeg det har noe å gjøre med at DC-karakterene tar seg selv altfor seriøst. Sammenlign for eksempel 'perfekte' Superman, Batman og Wonder Woman med Spiderman, Peter Quill og Deadpool. The Flash er ikke perfekt, og jeg tror filmen kunne ha blitt en hit med en annen skuespiller.

Jeg skrev litt fort og kalte Ezra Miller "ham" og "fyren". Det var ikke meningen. Hen og personen mente jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere, som likte Wonder Woman. Den er jo elendig. Makan til idiotisk plot skal man lete lenge etter. Blir for slapt. 

Anonymkode: 297cd...1b2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...