AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #1 Skrevet 4. september 2023 Han er 18, hun 17. av og til sover de her, men mest hjemme hos henne. Jeg prøver å si at han bor hjemme hos meg og at det kanskje hadde vert hyggelig om hun også sov mer her? Litt mer delt liksom? Eller er jeg helt på jordet? Har jeg ingenting med det? Jeg lager middag hver dag og sender han melding om det og at jeg er glad i han. Men han er bare hjemme å dusjer, kanskje spiser litt. Vi har alltid hatt en god relasjon, så det er ikke problemet tror jeg iallefall. Hun går på skole, mens han er lærling. Han har ikke råd til å flytte for seg selv heller så det er uaktuelt. ingen hemmelighet at jeg savner sønnen min hjemme i huset heller… Hva hadde du gjort/sagt? Anonymkode: 7d1d5...7b5 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #2 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er 18, hun 17. av og til sover de her, men mest hjemme hos henne. Jeg prøver å si at han bor hjemme hos meg og at det kanskje hadde vert hyggelig om hun også sov mer her? Litt mer delt liksom? Eller er jeg helt på jordet? Har jeg ingenting med det? Jeg lager middag hver dag og sender han melding om det og at jeg er glad i han. Men han er bare hjemme å dusjer, kanskje spiser litt. Vi har alltid hatt en god relasjon, så det er ikke problemet tror jeg iallefall. Hun går på skole, mens han er lærling. Han har ikke råd til å flytte for seg selv heller så det er uaktuelt. ingen hemmelighet at jeg savner sønnen min hjemme i huset heller… Hva hadde du gjort/sagt? Anonymkode: 7d1d5...7b5 Får de lov til å ha sex hos deg da? Det sikkert en grunn til at de er mer hos henne. Anonymkode: b275a...959
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #3 Skrevet 4. september 2023 Ja det gjør de som de vil med. Ja det er nok en grunn. Jeg har spurt hvorfor men han sier bare at han sover bedre der… så ja… HI Anonymkode: 7d1d5...7b5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #4 Skrevet 4. september 2023 Er vel sikkert mindre lytt hos henne, bedre rom, bedre seng, nærmere byen.. osv osv Anonymkode: 68f44...d76 12 2
Mamajune11 Skrevet 4. september 2023 #5 Skrevet 4. september 2023 Hvordan er rom situasjonen hennes VS hans? Har hun feks en hel kjeller for seg selv mens han bor på gutterom vegg i vegg med deg? Kan rett være han bare syns det er kleint å være hos dere. Sånn er ungdommer. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #6 Skrevet 4. september 2023 Mamajune11 skrev (6 minutter siden): Hvordan er rom situasjonen hennes VS hans? Har hun feks en hel kjeller for seg selv mens han bor på gutterom vegg i vegg med deg? Kan rett være han bare syns det er kleint å være hos dere. Sånn er ungdommer. Hans rom er i underetasjen mens mitt er i hovedetasjen. Hun har rom i andre etasje, usikker på hvor moren hennes har rom. Ja får håpe det bare er små forskjeller som utgjør hvor de sover. Føler jeg er gjestfri men hvem vet hva de syns eller vil. uff… kanskje jeg bare overtenker HI Anonymkode: 7d1d5...7b5 1
Fighter83 Skrevet 4. september 2023 #7 Skrevet 4. september 2023 Da jeg var 18 år sov jeg veldig ofte hos kjæresten min den gangen. Når han dro ut i militæret så dro jeg fremdeles hjem til foreldrene hans for å sove i sengen hans da jeg savnet han så mye 🤣 Vanskelig å se for seg hvordan jeg var den gangen vs nå😅 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #8 Skrevet 4. september 2023 Fighter83 skrev (2 minutter siden): Da jeg var 18 år sov jeg veldig ofte hos kjæresten min den gangen. Når han dro ut i militæret så dro jeg fremdeles hjem til foreldrene hans for å sove i sengen hans da jeg savnet han så mye 🤣 Vanskelig å se for seg hvordan jeg var den gangen vs nå😅 Gjorde du?? Åh tenk om han hadde gjort det om hun ikke var hjemme! Jeg hadde vert sååååå skuffet 😅🙈🙈🙈🙈 HI Anonymkode: 7d1d5...7b5 1
Fighter83 Skrevet 4. september 2023 #9 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gjorde du?? Åh tenk om han hadde gjort det om hun ikke var hjemme! Jeg hadde vert sååååå skuffet 😅🙈🙈🙈🙈 HI Anonymkode: 7d1d5...7b5 Hahaha 😂 Lille guttebassen begynner dessverre å bli litt stor 💜 4
Rotemor Skrevet 4. september 2023 #10 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gjorde du?? Åh tenk om han hadde gjort det om hun ikke var hjemme! Jeg hadde vert sååååå skuffet 😅🙈🙈🙈🙈 HI Anonymkode: 7d1d5...7b5 Han er 18 og må få leve som han vil, mer eller mindre. Det er ikke noe su kan gjøre her annet enn å jobbe med de noe overdrevne følelsene dine. Finn på ting på egenhånd, skaff deg flere venner eller en hobby. Lev livet ditt. 10
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #11 Skrevet 4. september 2023 Rotemor skrev (3 minutter siden): Han er 18 og må få leve som han vil, mer eller mindre. Det er ikke noe su kan gjøre her annet enn å jobbe med de noe overdrevne følelsene dine. Finn på ting på egenhånd, skaff deg flere venner eller en hobby. Lev livet ditt. Hat både venner og hobby, men av en eller annen grunn så bekymrer meg for mine egne barn likevel… plagsomme greier gitt…. 😑 HI Anonymkode: 7d1d5...7b5 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #12 Skrevet 4. september 2023 Mitt motto til halvvoksne barn: hvis jeg ikke hører noe fra dem, så går det som regel bra. Det er de gangene man hører noe, at de har problemer eller trenger hjelp. Ville tatt det som et godt tegn, og at han rett og slett begynner å forlate redet litt og utforske livet. Jeg flyttet hjemmefra når jeg var like gammel som han. Anonymkode: fd2a2...07e 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #13 Skrevet 4. september 2023 Han er 18år, dette må han da få styre selv! De har nok en grunn til at de er mer der enn hos deg, men har nok ikke så mye med deg å gjøre. De er nok mer opptatt av seg og sitt. Anonymkode: 82bca...e1a 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #14 Skrevet 4. september 2023 Ville bare si at jeg synes det er veldig fint at du tilrettelegger for dette! Så heldig ungdommen er! Selv fikk jeg ikke sove med kjæresten min før vi BEGGE var fylt 18, som om det var noe symbolsk og hellig over 18 års dagen. Da var forholdet skakkjørt for lengst. Fordi den ene fikk lov og den andre fikk ikke, osv osv… Anonymkode: 7fe16...2c5 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #15 Skrevet 4. september 2023 Syns dette var søtt. Og jeg kommer til å være akkurat lik når mine gutter blir store. Jeg tror du er en god mamma ❤️ Anonymkode: fd2f4...d5c 1
starken Skrevet 4. september 2023 #16 Skrevet 4. september 2023 Da jeg var tenåring foretrakk jeg også å sove hos meg (jente), fordi jeg opplevde ofte at gutta hadde det så rotete og ekkelt på rommet. Skittent sengetøy, tomme energidrikkebokser, svette og stive sokker på gulvet, matrester osv.. Glad den tid er forbi 😛 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #17 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Syns dette var søtt. Og jeg kommer til å være akkurat lik når mine gutter blir store. Jeg tror du er en god mamma ❤️ Anonymkode: fd2f4...d5c Takk! Jeg prøver som best jeg kan iallefall! Jeg digger barna mine. Må bare forstå at jeg er ikke like kul for de som de er for meg 😂🥰 Anonymkode: 7d1d5...7b5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #18 Skrevet 4. september 2023 starken skrev (1 minutt siden): Da jeg var tenåring foretrakk jeg også å sove hos meg (jente), fordi jeg opplevde ofte at gutta hadde det så rotete og ekkelt på rommet. Skittent sengetøy, tomme energidrikkebokser, svette og stive sokker på gulvet, matrester osv.. Glad den tid er forbi 😛 Det gir mening 😂😂😂 Anonymkode: 7d1d5...7b5
Rotemor Skrevet 4. september 2023 #19 Skrevet 4. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk! Jeg prøver som best jeg kan iallefall! Jeg digger barna mine. Må bare forstå at jeg er ikke like kul for de som de er for meg 😂🥰 Anonymkode: 7d1d5...7b5 Så du er ikke kul nok for dem eller du er bekymret?? Vanskelig….Du får liksom ikke bestemt deg. Mitt råd var at du er i overkant sentimental. Lets go back to that.. Endret 4. september 2023 av Rotemor
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #20 Skrevet 4. september 2023 Min 17 åring må sove hjemme, 18åringen styrer jeg ikke. Kanskje hennes foreldre har samme regler? Anonymkode: c9975...99d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå