AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #1 Skrevet 4. september 2023 Litt knotete formulert, ja… Jeg observerte ei dame på en rasteplass, var vel i 35-40 årene. Hver gang hun tok et trekk så blåste hun røyken ut veldig kjapt, snakk om et sekund fra hun tok ut røyken til hun blåste ut. Jeg får det ikke til så fort om jeg prøver😅 Anonymkode: 4df26...fb0
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #2 Skrevet 4. september 2023 Vi kalte det å "puffe/poffe" i gamle dager i allefall. Men ja, hvem vet, kanskje hun prøver å slutte? Anonymkode: 257be...8ba 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #3 Skrevet 4. september 2023 Du tenker på de som ikke trekker ned/inhalerer? Ja, det finnes folk som ikke inhalerer. Anonymkode: 8623f...a42
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #4 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi kalte det å "puffe/poffe" i gamle dager i allefall. Men ja, hvem vet, kanskje hun prøver å slutte? Anonymkode: 257be...8ba Er det en måte å slutte på??🧐 Anonymkode: 4df26...fb0
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #5 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du tenker på de som ikke trekker ned/inhalerer? Ja, det finnes folk som ikke inhalerer. Anonymkode: 8623f...a42 Hva er poenget? Anonymkode: 4df26...fb0
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #6 Skrevet 4. september 2023 Også kalt "å ta en Elon Musk" (hos Rogan). Røyke det ene eller det andre for å fremstå som kul uten å trekke ned. Anonymkode: 28e87...572
Rosa Gnom Skrevet 4. september 2023 #7 Skrevet 4. september 2023 Dette gjør man også vanligvis med sigarer. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #8 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Litt knotete formulert, ja… Jeg observerte ei dame på en rasteplass, var vel i 35-40 årene. Hver gang hun tok et trekk så blåste hun røyken ut veldig kjapt, snakk om et sekund fra hun tok ut røyken til hun blåste ut. Jeg får det ikke til så fort om jeg prøver😅 Anonymkode: 4df26...fb0 Hun innhalerte ikke mener du? Trakk ikke ned i lungene? Anonymkode: 212fa...e03
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #9 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun innhalerte ikke mener du? Trakk ikke ned i lungene? Anonymkode: 212fa...e03 Det tviler jeg på, jeg klarer ikke blåse ut så fort når jeg trekker ned Anonymkode: 4df26...fb0
AnonymBruker 42 Skrevet 4. september 2023 #10 Skrevet 4. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vi kalte det å "puffe/poffe" i gamle dager i allefall. I "gamle dager", og den dag idag (såvidt jeg vet) - så betyr/betydde det noe helt annet enn å røyke tobakk, iaf😅 Du får studere noen sigar-røykere, TS Endret 4. september 2023 av AnonymBruker 42
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #11 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det en måte å slutte på??🧐 Anonymkode: 4df26...fb0 Nikotinen tas opp i munnhulen uansett. Anonymkode: c72a3...5a7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #12 Skrevet 5. september 2023 Sikkert ei som forsøker å trappe ned. Det ser ganske dumt ut. Litt sånn fjortis som skal være tøff, men tør ikke. Røyk skal trekkes ordentlig inn. Anonymkode: d876a...df1 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #13 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er det en måte å slutte på??🧐 Anonymkode: 4df26...fb0 Vet ikke, men det er jo ofte slik at folk er veldig avhengig av å ha noe i hendene etter å ha vært røyker i mange år. Jeg har ofte penner mellom fingrene nå (jeg tegner) og da glemmer jeg å røyke. Kan godt se for meg at en som vil slutte å røyke kan finne på å tenne uten å inhalere bare for å få følelsen av å røyke uten å trekke inn all nikotinen. AnonymBruker 42 skrev (20 timer siden): I "gamle dager", og den dag idag (såvidt jeg vet) - så betyr/betydde det noe helt annet enn å røyke tobakk, iaf😅 Du får studere noen sigar-røykere, TS Jeg ante ikke hva cannabis (om det er det du refererer til) var på den tida, ingen i omgangskretsen min heller. Hadde kanskje hørt om det men det var totalt fremmed. For oss ble uttrykket "puffe/poffe" ofte brukt om tenåringer som røykte vanlige sigaretter uten å inhalere. Jeg gjorde det selv en stund. Anonymkode: 257be...8ba 1
AnonymBruker 42 Skrevet 5. september 2023 #14 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ante ikke hva cannabis (om det er det du refererer til) var på den tida, ingen i omgangskretsen min heller. Hadde kanskje hørt om det men det var totalt fremmed. For oss ble uttrykket "puffe/poffe" ofte brukt om tenåringer som røykte vanlige sigaretter uten å inhalere. Jeg gjorde det selv en stund. Ok. Da snakker vi vel virkelig "gamle dager", mao.😅 Det er vel for så vidt et godt dekkende uttrykk sånn som du beskriver det også, da.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #15 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker 42 skrev (12 minutter siden): Ok. Da snakker vi vel virkelig "gamle dager", mao.😅 Det er vel for så vidt et godt dekkende uttrykk sånn som du beskriver det også, da. Haha, det spørs vel på hvor gammel du er, var på nittitallet. Anonymkode: 257be...8ba
AnonymBruker 42 Skrevet 5. september 2023 #16 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha, det spørs vel på hvor gammel du er, var på nittitallet. Anonymkode: 257be...8ba Jøss... Og du visste ikke hva cannabis var? Jaja, det var vel neppe i en by da😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå