AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #1 Skrevet 4. september 2023 Mannen er bortreist fra syklusdag 8 til syklusdag 14. Jeg har de siste månedene fått positiv eggløsningstest på syklusdag 12. Hvis jeg får positiv eggløsningstest på syklusdag 12 denne måneden også, kan vi likevel ha sjanse hvis vi ligger på syklusdag 14? 🫣 Anonymkode: 83700...e89
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Mannen er bortreist fra syklusdag 8 til syklusdag 14. Jeg har de siste månedene fått positiv eggløsningstest på syklusdag 12. Hvis jeg får positiv eggløsningstest på syklusdag 12 denne måneden også, kan vi likevel ha sjanse hvis vi ligger på syklusdag 14? 🫣 Anonymkode: 83700...e89 Tja, kommer jo an på hvor lenge etter postiv eltest du faktisk har eggløsning? Det kan jo være alt fra 12-48 timer etter første positive test. Og egget lever i ca. 24 t fra det slippes. Det er jo bare å prøve og håpe at det lykkes. Anonymkode: baa7c...f83
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #3 Skrevet 5. september 2023 Den er en sjanse, men oddsen dårligere enn dagene opptil eggløsning. Bare prøv, og så slå deg til ro med at dere har gjort alt dere kan for å treffe denne måneden. Dag 14. er uansett bedre enn dag 15., 16. osv. Gled deg over det 🙂 Anonymkode: 90a08...26f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå