AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #1 Skrevet 4. september 2023 Noen som har opplevd at symptomene kommer og går helt tidlig i graviditeten? Har mistet symptomene i dag, og er veldig redd for MA fikk positiv test for snart to uker siden.. Anonymkode: cf09b...28f
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #2 Skrevet 4. september 2023 MA = symptomer fortsetter som om ingenting har skjedd SA = symptomene forsvinner og man begynner etter hvert å blø Symptomer kan komme og gå, trenger ikke å bety at noe har skjedd Anonymkode: 0df45...29e
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #3 Skrevet 4. september 2023 Hmm jeg har hørt at mange med MA mister symptomene, men at de ikke begynner å blø. Anonymkode: cf09b...28f 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #4 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hmm jeg har hørt at mange med MA mister symptomene, men at de ikke begynner å blø. Anonymkode: cf09b...28f Det er fortsatt SA, men det tar litt tid før man begynner å blø. Hele greia med MA er at kroppen ikke vet at fosteret/embryo har sluttet å utvikle seg og vil derfor fortsette å produsere hormoner som før Anonymkode: 0df45...29e 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #5 Skrevet 4. september 2023 Jeg hadde trolig en MA. Var på ultralyd og skulle egentlig vært 7+4. Altså mer en langt nok på vei til at fosteret burde vært over 1cm. Legene så KANSKJE et fosteranlegg på 2mm, og det er ikke mulig at jeg ble gravid senere. Morkaken og alt annet var stort nok til at jeg kunne vært 7+4, men ingen hjerte som slo. Antagelig hadde fosteret slutte å utvikle seg i uke 4/5. Det var også rundt der jeg fikk vagere symptomer. Nå skal det dog sies at jeg hadde nesten ingen symptomer uansett da. Var aldri kvalm. Var sulten hele tiden. Trøtt og slapp, ømme bryster som vokste mye, oppblåst i magen. Det er ingen som kan si om du opplever en abort nå, annet enn legen. Du får bestille time til tidlig ultralyd. Anonymkode: 4f0ac...af5 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #6 Skrevet 4. september 2023 Det er ganske vanlig å ha lite symptomer eller at det svinger. For noen betyr det SA, men det kan like gjerne gå godt. Vet at det er skummelt men prøv å ikke stresse, det er faktisk mer sannsynlig at et svangerskap går bra enn at det ender i abort❤️ Anonymkode: 721aa...14f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #7 Skrevet 5. september 2023 Jeg fikk mindre symptomer som kom og gikk, på ultralyd i uke 12 hadde utviklet stoppet opp i uke 6… Ingen blødning eller andre tegn, hadde bare en dårlig magefølelse hele tiden. Skulle ønsker det heller var en SA, helt grusomt å ikke vite at graviditeten stoppet opp for 6 uker siden og måtte ty til hjelpsom piller for å få det ut.. Anonymkode: acf84...381 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå