Gå til innhold

Hva skjer på Nationalteateret T-banestasjon?

Anbefalte innlegg

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Min samboer står fast der nå. Først et stort smell, så masse utrykningskjøretøyer, bårer osv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hippopotamus
Skrevet
:forvirra:

Ulykke?

Ja, det må jo være no sånt... Bombe, trodde samboeren min, men har jo egentlig ikke peiling...

Skrevet (endret)

Tror ikke det er noen bombe, men man skal aldri si aldri. Er sikkert noen tog som har støtt sammen eller noe slik. Håper det ikke er veldig alvorlig!

Endret av Milah
Skrevet

når det har vært bomber rundt om ellers i verden, så har det kommet på nyhetene ganske kjapt, og jeg finner ikke noe om det nå.

Skrevet

Hm...dette skulle jeg gjerne visst mer om...

Gjest Hippopotamus
Skrevet
når det har vært bomber rundt om ellers i verden, så har det kommet på nyhetene ganske kjapt, og jeg finner ikke noe om det nå.

Så er det ikke mer enn 15 minutter siden det skjedde heller, da. Men jeg tror også at det heller er en ulykke. Smell høres nok mer alvorlige ut når du er bare noen meter fra i den samme undergrunnen og det er kaos rundt deg.

Skrevet

Håper ikke det er veldig alvorlig da... :roll:

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Nå står det om det på Dagbladet. Der ser det ut som om det bare var litt røykutvikling... Ingen smell, og ingen skadde.

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Min samboer påstår fortsatt hardnakket at det både smalt og ble båret ut folk på bårer, så jeg føler meg fortsatt ikke sikker på at det ikke var mere alvorlig.

Så jeg kommer nå til å vente og se hvilke nyheter som kommer etter hvert...

Skrevet (endret)

...

Endret av Xavia
  • 3 uker senere...
Skrevet

Det som skjer på nationalteateret er: Det er en t-bane som har kjørt på en person. Så det er politi og redningsmannskap over hele stedet. Det står noe om dette på dagbladet sine sider, skjekk ut disse for mer info.

Skrevet
Det som skjer på nationalteateret er: Det er en t-bane som har kjørt på en person. Så det er politi og redningsmannskap over hele stedet.  Det står noe om dette på dagbladet sine sider, skjekk ut disse for mer info.

Men det har ikke noe som helst med resten av tråden å gjøre da, som tross alt er fra 20. januar....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...