AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #1 Skrevet 4. september 2023 datet en dame siden vinter og liker henne godt. Men hun har aldri fått orgasme under sex. Hun sier det sitter oppi hodet, men merker jeg begynner å bli litt skeptisk nå. Gir meg en dårlig følelse når hun ikke klarer å komme. Føler at jeg ikke er "bra" nok og har jo ingen anelse om hun har hatt dette problemet med andre partnere. Har gjort det jeg kan, fingret, brukt tunge, tatt meg god tid. Hun nyter det, men kommer aldri. Til og med fått hun til å "squirte" litt for første gang, ved hjelp av fingre. Men orgasmen uteblir! Forventer ikke at hun skal komme kun ved penetrering, men dere forstå sikkert poenget. Så er dette ett dødfødt prosjekt? Hvorfor skal hun komme senere når hun enda ikke har klart å komme nå? Vill jo anta att alt av usikkerhet osv er borte etter så lang tid!? Så hva kan det være som "sitter oppi hodet" da? Anonymkode: 83e3f...d5f 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #2 Skrevet 4. september 2023 Jeg var godt oppi 30-årene før jeg fikk orgasme med en mann. Hva så? Skal du dumpe noen bare for det? Anonymkode: 98123...202 16 3
Rosa Gnom Skrevet 4. september 2023 #3 Skrevet 4. september 2023 Slapp av. Stol på henne. Det kan være så enkelt at hun ikke klarer å slappe av under samleie. Du må ikke tenke så hardt på det! Lett å si,men. Bare nyt,kos,stryk,kyss. Tenk på alt annet enn orgasmer. Bare nyt øyeblikket! Det bør hun gjøre også ! 3 1
Fioljenta Skrevet 4. september 2023 #4 Skrevet 4. september 2023 (endret) Jeg synes du skal stole på henne. Det er mye i hodet som kan hindre en orgasme. Det trenger ikke være at hun ikke liker deg eller at forholdet er dødfødt. Du skriver at hun nyter det. Jeg kan fint nyte sex uten å få orgasme. For meg er nærheten og nytelsen bedre enn orgasmen. Så la henne nyte og la orgasmen hennes komme hvis den vil. Sex er ikke et prestasjonsløp. Noen av de tingene som kan sitte i hodet og hindre orgasme er håpet/kravet om å få orgasme, tid, stress og bekymring, tidligere erfaringer, kroppsbilde, skam, å ikke føle seg verdsatt, usikkerhet, uvitenhet mm. (Jeg har skrevet litt om det her.) Selv brukte jeg faktisk 4 år (!) før jeg fikk orgasme med min partner. Jeg nøt likevel sex’en, og, ja, det var absolutt verd det!!! Endret 4. september 2023 av Fioljenta 10 1 3
Spanky Skrevet 4. september 2023 #5 Skrevet 4. september 2023 Jeg hadde vært mer bekymret om hun faket orgasme. Supert at hun er ærlig med deg! Jo mer du stresser med at hun skal få orgasme, jo verre blir det for henne, blir som et press mentalt, og det kan gjøre saken verre. Fortsett å gjøre det deilig for henne, og nyt sexen du også, så skal du se at orgasmen kommer. 20 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #6 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg var godt oppi 30-årene før jeg fikk orgasme med en mann. Hva så? Skal du dumpe noen bare for det? Anonymkode: 98123...202 Og da lurer jeg på hvorfor det er slik? Har du/kvinner så mye" issues" at dere aldri klarer å slappe av under samleiet? Skjønner at dette kan være ett dilemma de første gangene....men etter mange mnd? Og hun her er i slutten av 30 årene. Anonymkode: 83e3f...d5f 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #7 Skrevet 4. september 2023 Glad for at min mann ikke tok seg nær av slikt, og ga det tid, så tillit og trygghet kunne vokse til at jeg ikke bare får orgasmer nå, men mange hver gang vi har sex. Jeg nøt sex før jeg fikk orgasmer også, men hadde ikke knekket koden helt for å få det med partner (ved onanering var det ikke vanskelig), og det satt mye i hodet ja. Dessuten måtte vi endre litt på teknikker ved samleie for å få meg også over kanten der. For min del er god oppvarming, så jeg er veldig kåt og klar, nødvendig, men selv om jeg virkelig er kåt og klar mentalt må han ikke gå rett inn i meg og knulle på, men "banke på døra" litt. Altså presse/dytte litt mot åpningen før han går inn. Virker som nervecellene der er litt trege, og trenger litt indirekte stimulering ved at han presser mot åpningen for å "vekkes" skikkelig. Han må også ta de første støtene rolig. Krevdw ikke mye av ham å endre dette, for tar ikke mange sekundene å begynne slik at kroppen min henger med, men det utgjør en vanvittig forskjell for meg. Ikke sikkert at dette er hva hun trenger, men skal dere være sammen har dere jo tid på å finne ut av dette. Noe nederlag er det ikke at hun ikke kommer, spesielt om hun ikke vet hva som må til selv, men utrolig fantastisk for begge når man knekker koden. At du kan bli den som hjelper henne med det. Om du ikke har den tid og kjærlighet for henne er det likevel ikke noe å dvele ved. Man har alltid rett til å gå ut av et forhold man ikke vil være i, uansett årsak. Anonymkode: 0a0eb...998 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #8 Skrevet 4. september 2023 Hm hvis dere har holdt på siden i vinter uten å lykkes så er det mest sannsynlig dødfødt. Dumt om hun er en bra dame ellers, du får vurdere selv hva du orker Anonymkode: a5d31...86b 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #9 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og da lurer jeg på hvorfor det er slik? Har du/kvinner så mye" issues" at dere aldri klarer å slappe av under samleiet? Skjønner at dette kan være ett dilemma de første gangene....men etter mange mnd? Og hun her er i slutten av 30 årene. Anonymkode: 83e3f...d5f Ja, vi blir på en måte opplært til å tenke at mannens nytelse er det viktigste, og derfor er det mange av oss som ikke våger å kreve på egne vegne, for å finne ut hvordan vi også skal få orgasme. Vi er redde for at det vi trenger for det er kjedelig for mannen. Anonymkode: 0a0eb...998 10 1
AprilLudgate Skrevet 4. september 2023 #10 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): datet en dame siden vinter og liker henne godt. Men hun har aldri fått orgasme under sex. Hun sier det sitter oppi hodet, men merker jeg begynner å bli litt skeptisk nå. Gir meg en dårlig følelse når hun ikke klarer å komme. Føler at jeg ikke er "bra" nok og har jo ingen anelse om hun har hatt dette problemet med andre partnere. Har gjort det jeg kan, fingret, brukt tunge, tatt meg god tid. Hun nyter det, men kommer aldri. Til og med fått hun til å "squirte" litt for første gang, ved hjelp av fingre. Men orgasmen uteblir! Forventer ikke at hun skal komme kun ved penetrering, men dere forstå sikkert poenget. Så er dette ett dødfødt prosjekt? Hvorfor skal hun komme senere når hun enda ikke har klart å komme nå? Vill jo anta att alt av usikkerhet osv er borte etter så lang tid!? Så hva kan det være som "sitter oppi hodet" da? Anonymkode: 83e3f...d5f En haug ting skal jeg si deg. Har venninner som fikk adhd diagnose først i voksen alder, og etter medisinoppstart merket de veldig forskjell på nettopp aktiviteten i huet. Så har man prevensjonsmidler som kan hindre. Press fra partner…. Men: Ikke en eneste klitorisvibrator mens du stimulerer gpunkt gjør noe som helst? 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #11 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, vi blir på en måte opplært til å tenke at mannens nytelse er det viktigste, og derfor er det mange av oss som ikke våger å kreve på egne vegne, for å finne ut hvordan vi også skal få orgasme. Vi er redde for at det vi trenger for det er kjedelig for mannen. Anonymkode: 0a0eb...998 Så dere er så dårlig på kommunikasjon også? Altså, er ikke dette ett litt rødt flagg når kvinner er så "vanskelige" på dette området? Anonymkode: 83e3f...d5f 1
AprilLudgate Skrevet 4. september 2023 #12 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, vi blir på en måte opplært til å tenke at mannens nytelse er det viktigste, og derfor er det mange av oss som ikke våger å kreve på egne vegne, for å finne ut hvordan vi også skal få orgasme. Vi er redde for at det vi trenger for det er kjedelig for mannen. Anonymkode: 0a0eb...998 Nettopp. Sånn er hele min generasjon oppvokst. 6 4
AprilLudgate Skrevet 4. september 2023 #13 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så dere er så dårlig på kommunikasjon også? Altså, er ikke dette ett litt rødt flagg når kvinner er så "vanskelige" på dette området? Anonymkode: 83e3f...d5f Det røde flagget er ikke kvinnene som er blitt presset inn i den rollen nei? 😅🤷♀️ 5 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #14 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hm hvis dere har holdt på siden i vinter uten å lykkes så er det mest sannsynlig dødfødt. Dumt om hun er en bra dame ellers, du får vurdere selv hva du orker Anonymkode: a5d31...86b Ja, det jeg også tenker. Men synd vi har det så fint ellers sammen. Hatt litt uflaks med damer, de som jeg passer sammen med ellers, er de som ikke klarer å få orgasme/slappe av i senga. Får det ikke helt til å stemme egentlig!! Anonymkode: 83e3f...d5f 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #15 Skrevet 4. september 2023 AprilLudgate skrev (Akkurat nå): Det røde flagget er ikke kvinnene som er blitt presset inn i den rollen nei? 😅🤷♀️ Presset? Kvinner har vel ansvar for sin egen orgasme og seksualitet. Blir for dumt å skyld på andre altså. Anonymkode: 83e3f...d5f 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #16 Skrevet 4. september 2023 AprilLudgate skrev (1 minutt siden): Det røde flagget er ikke kvinnene som er blitt presset inn i den rollen nei? 😅🤷♀️ ...og vi menn har vår ting vi også, vi må prestere, holde oss harde, penis størrelse osv. Men vi klarer da å komme for det, selv om jeg forstår at det ikke er 100% rettferdig sammenligning(kvinner og menn er litt forskjellig fysisk også) Anonymkode: 83e3f...d5f 2 1
AprilLudgate Skrevet 4. september 2023 #17 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Presset? Kvinner har vel ansvar for sin egen orgasme og seksualitet. Blir for dumt å skyld på andre altså. Anonymkode: 83e3f...d5f Vel, her har du svaret på hvorfor hun ikke klarer å slappe av da 🤷♀️ Du gidder jo ikke engang forstå overordnede kulturer som gjør at mange kvinner har det vandkelig med å ta plass i senga. Ikke svarer du på det med leketøy heller? 14 2
Rosa Gnom Skrevet 4. september 2023 #18 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ...og vi menn har vår ting vi også, vi må prestere, holde oss harde, penis størrelse osv. Men vi klarer da å komme for det, selv om jeg forstår at det ikke er 100% rettferdig sammenligning(kvinner og menn er litt forskjellig fysisk også) Anonymkode: 83e3f...d5f Har skjedd meg flere ganger at jeg ikke har klart å komme med ny partner i det hele tatt. Gjerne i kombinasjon med mye å tenke på/nervøs etc etc. Jeg er også mann. Er ikke noe automatikk i at jeg kommer hvergang bare fordi jeg har utovertiss. 2 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #19 Skrevet 4. september 2023 AprilLudgate skrev (1 minutt siden): Vel, her har du svaret på hvorfor hun ikke klarer å slappe av da 🤷♀️ Du gidder jo ikke engang forstå overordnede kulturer som gjør at mange kvinner har det vandkelig med å ta plass i senga. Ikke svarer du på det med leketøy heller? Hun har prøvd etter mitt forslag, og igjen jeg legger ikke noe press på henne angående orgasme. Som sagt, vi menn har våre ting vi også. Du forstår vel det? Anonymkode: 83e3f...d5f 1
pressplay Skrevet 4. september 2023 #20 Skrevet 4. september 2023 AprilLudgate skrev (4 minutter siden): Nettopp. Sånn er hele min generasjon oppvokst. Og generasjoner av menn er vokst opp med at man ikke er en ekte mann om kvinnen ikke får orgasme. Det går nok begge veier. Har ofte hørt at kvinner dumper menn for dårlig sex. Har aldri hørt motsatt. Da er det snakk om 0 sex 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå