Gjest melvin Skrevet 4. november 2002 #1 Del Skrevet 4. november 2002 Når du oppnår orgasme ved å stimulere G-punktet stimulerer du utelukkende G punktet eller kombinerer du det ved å stimulere andre erogene soner, og hva er den beste måten å stimulere G punktet på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvillingmamma´n Skrevet 5. november 2002 #2 Del Skrevet 5. november 2002 Hvordan man stimulerer G-punktet er vel litt individuelt. Når jeg får orgasme ved stimulans av G-punktet behøver jeg ikke å bli stimulert andre plasser. Det er vel forskjellig hvordan man liker å bli stimulert der. Noen liker det hardt, andre forsiktig. Man må prøve seg frem. Når jeg og mannen min lette etter det punktet hadde vi en masse mislykkede forsøk før vi fikk det til. Det ble masse latter under disse forsøkene. Han eller jeg stimulerer greit G-punktet med fingrene, men jeg vet det finnes en slik G-punktstimulator som mange skryter av. Har ikke prøvd denne selv. Lykke til i utforskingen av G-punktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Børge Skrevet 5. november 2002 #3 Del Skrevet 5. november 2002 Sex er noe mer enn å trykke på knapper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2002 #4 Del Skrevet 5. november 2002 Hei! Jeg trenger som regel klitorisstimulering i tillegg til stimulering av g-punktet, for å få g-punktorgasme. Tror det varierer litt fra person til person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 6. november 2002 #5 Del Skrevet 6. november 2002 Hei! Jeg trenger som regel klitorisstimulering i tillegg til stimulering av g-punktet, for å få g-punktorgasme. Tror det varierer litt fra person til person. Me too..... ......men da får jeg ofte begge orgasmene samtidig.... ...ja takk begge deler.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2002 #6 Del Skrevet 6. november 2002 Når du oppnår orgasme ved å stimulere G-punktet stimulerer du utelukkende G punktet eller kombinerer du det ved å stimulere andre erogene soner, og hva er den beste måten å stimulere G punktet på. HJERTELIG TAKK FOR SVAR ,DETTE BLIR SPENNENENDE,. DE BESTE HILSNER FRA MELVIN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå