AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #1 Skrevet 4. september 2023 Hei Jeg hadde seg med en fyr før helgen og igjen i dag, vi hadde mener jeg veldig god kjemi sexuelt. Det jeg blir usikker på er, når man får sånn god kjemi fra første gang man ligger sammen, går det begge veier? Eller kan det være at bare en av partene tenker wow for en kjemi? Det skal sies at vi begge nyter. Anonymkode: 50c97...ae3 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 Tror jo det kan være ganske vanlig at en person tenker at "Wow - for en kjemi" mens den andre tenker at det var helt greit altså. Jeg har har hatt sex med flere som har ment at det har vært helt rått og det beste de har hatt noen gang, mens jeg tenker det har vært helt ok.. Tror ikke du skal tenke så mye på det, er jo et godt tegn at begge vil møtes igjen Anonymkode: 2b5f6...e14 1
Sphere Skrevet 5. september 2023 #3 Skrevet 5. september 2023 Det kan faktisk være ganske så enveis. Jeg husker ei som mente vi hadde en syk seksuell kjemi, mens jeg ikke helt kjente igjen den. NOE var det jo der, for ellers hadde vi ikke hatt sex i det hele tatt, men det var overraskende å høre hvordan hun snakket om det. Og innimellom tror jeg det blir litt likt den «Du er den beste jeg har hatt». Jeg har på følelsen av at enkelte slenger ut slike kommentarer bare fordi de gjerne vil ha mer.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #4 Skrevet 5. september 2023 Personlig har alltid kjemien vært gjensidig, den ene eller andre veien, merker jo om hun liker det, og får ikke kjemi med en som ikke liker sexen Anonymkode: e3d65...df7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå