AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #1 Skrevet 4. september 2023 Noen som aner hvorfor? Jeg er på helsenorge og har tydeligvis noen som kalles for Basis samtykke, ser også at jeg kan samtykke for Pluss og Full. Men jeg skjønner ikke helt hva dette betyr, koster det ekstra hvis jeg går fra basis til full? Ser at jeg hvis jeg samtykker for 'full' kan jeg bestille time på nettet, men jeg skjønner helt ærlig ikke opplegget. Jeg trodde det var sånn at man alltid kunne bestille time over nett? Anonymkode: 52561...db0
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #2 Skrevet 4. september 2023 Ikke alle legekontor er med på det. Jeg kan bestille på nett. jeg kan å fornye medisiner. Men ikke mannen. Jeg har lege i en annen kommune enn han. Anonymkode: 8d661...9f0 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #3 Skrevet 4. september 2023 Helsenorge er gratis tjeneste. Men har man dialog med legen på helsenorge så betaler man. Bestille time er ikke dialog. Er det ting dom man egentlig ikke trenger å de legen, kan man gå i dialog med legen på helse orge og da skrive ned h a man trenger hjelp til. Det koster det samme som en time, dog ikke alle legekontor Tor som har den muligheten. Anonymkode: 6fdf9...7d7
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #4 Skrevet 4. september 2023 Unnskyld for alle skrivefeil, sitter på mobil uten briller.😅 Anonymkode: 6fdf9...7d7 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #5 Skrevet 4. september 2023 Det er ikke alle legekontor/leger som tilbyr timebestilling o.l. over nett. Hos min forrige fastlege, kunne man ikke betale med kort. Det er ikke alle som "følger med i tiden og utviklingen".. Anonymkode: bd595...c7c
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #6 Skrevet 4. september 2023 Du må ha «full» for å bestille time (dersom ditt legekontor har åpnet for dette). Selve Helsenorge er helt gratis å ha, uavhengig av samtykkenivå. Hvis du bestiller timer ol. via helsenorge så må du selvsagt betale egenandel som normalt. Anonymkode: c8850...f56 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå