Gå til innhold

Magesjau etter utenlandsreise, gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på reis, prøvd å unngå alt man som gravid skal unngå og vasket både frukt og hender godt. Har spist det de andre har spist, men har på hjemveien fått diaré, skikkelige magekramper og skjelver og er kald(ingen feber). Regner med det er over til i morgen, at siste rest av viruset forsvinner med skjelvingen nå. Men, bør jeg gå til legen med dette? Bør jeg være bekymret?

Anonymkode: ae255...e13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en corona test 🌸

Anonymkode: 3786c...fb6

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville nok gått til legen ja. De kan gjøre tester og kanskje se hva det er og om det er noe som må følges opp eller helt ufarlig :) Ring når de åpner imorgen så får du time samme dag.

Anonymkode: 6ec8a...25f

• Liker 1
Skrevet

Ville sett det ann ut dagen, ellers ring fastlege. Ingen vits å dra ned å smitte andre med renneæv med mindre du ikke holder på noe som helst....pass på så du ikke blir dehydrert, det er det viktigste for deg og baby. Sånn har vi vært og i sommer og nå, masse virus her og som går. Magevirus. Mannen har slitt lenge med magen, kollegaer og.. og så ungdommen og så jeg. Men får i meg nok væske. Og litt bedre nå, for nå er det potte tett igjen og bør snart få en sjau før fødsel igjen 😂!  God bedring 🌹🌹🌹

Anonymkode: 6ba23...22c

Skrevet

Jeg vsr i et afrikansk land sist jeg var gravid, og min lege sa at en baby fint takler turistmage. Men ring legekontoret og hør om du er bekymret. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...