Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har tatt silikon , hvor gamle var dere ? Og hvor mye tok dere ?

Anonymkode: bd11f...5d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere som har tatt silikon , hvor gamle var dere ? Og hvor mye tok dere ?

31 og det ble 290

Anonymkode: 2f859...25d

• Nyttig 1
Skrevet

Var 23 år, tok 340 ml. Angrer som en hund nå mange år senere. Skal ta de ut når jeg får mulighet til det. 

Anonymkode: 1dfdb...a9e

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Var 23 år, tok 340 ml. Angrer som en hund nå mange år senere. Skal ta de ut når jeg får mulighet til det. 

Anonymkode: 1dfdb...a9e

Hvorfor angrer du ? 

Skrevet

34. 260+350. Angrer på at jeg ikke tok større. Gjør det muligens om noen år. Er 40 nå

Anonymkode: e4360...879

Skrevet

38, 340 ml i hvert bryst. Kunne godt tatt mer, men da hadde det vel sett unaturlig ut. 

Anonymkode: abde8...5b7

Skrevet

31 år, 350cc. I dag er jeg 38 år og angrer bittert på at jeg tok de. Nå er det ikke lenge til skal de ut av min kropp, takk Gud for det!

Anonymkode: 97925...b99

Skrevet

Tok de når jeg var 21 og angret, da det var beindyrt å fjerne de og. Kostbare saker..

Anonymkode: fbd3c...fbf

Skrevet

32 år, 255 cl i hvert bryst, hadde ingenting (bokstavelig talt), bare løs hud fra etter amming. De ble en 65D. Kunne godt vært mindre for min del, men da hadde det fremdeles for mye løs hud igjen, og jeg ønsket ikke store arr fra brystløft i tillegg. 
Er fornøyd, de er mindre enn mine opprinnelige bryst før barn, noe jeg synes er helt topp. Like myke å ta på som det mine naturlige bryster var. Er 10 år siden jeg la inn.

Anonymkode: 3f0ce...60c

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...